#1
Goedemorgen nieuwe dag ![:manmoon:]()
Vandaag iets beter in mijn vel dan gisteren. De laatste 7,5 gehad. Morgen gaat de teller echt naar die 5. Wel last van mijn rug maar ik heb geloof ik verkeerd gelegen. Een mooie dag gewenst
Vandaag iets beter in mijn vel dan gisteren. De laatste 7,5 gehad. Morgen gaat de teller echt naar die 5. Wel last van mijn rug maar ik heb geloof ik verkeerd gelegen. Een mooie dag gewenst