#1
Zeker, mee eens! Maar zucht, ik voel mij zo ellendig
Naar omstandigheden ben ik vandaag gestart met 5 Mg. Dit een paar dagen. Hopenlijk gaat dat goed. Dan paar dagen 2,5 en daarna? Hoop nooit weer
Veel succes en heel veel beterschap Ik hoop dat het gewoon iets is wat je onder de leden hebt heel knap van je dat je dit hebt bereikt houden zo je bent een voorbeeld voor veel andere mensen!Hi! Net weer 5 Mg en doorgestreept. En het lijkt beter te gaan dan afgelopen dagen. Waarschijnlijk gewoon iets onder de leden.
Ik wil ook van mijn benzo’s af namelijk lormetazepam maar ik ga in opname ervoor..ik kan het niet alleen..Is er eigenlijk nog iemand die van zijn of haar benzo gebruik af wilt, en zin heeft om mee te schrijven hier? Ik baal zo, en het lijkt voor mijn gevoel wel alsof ik op dit moment de enige ben op deze planeet![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."