#1
@Ricardovdkwast Ja gek gevoel he !
Dat heb ik ook... 😂Beetje spanning hoort er bij. Ik moet altijd de schijten voor ik wat gebruik. Maarja waar komt de angst vandaan dan?
Vind het alleen echt klote voor de mood snapje al me vrienden hebben dat niet alleen ik@Ricardovdkwast Ja gek gevoel he !
Hebben je vrienden dat nou wel of niet?Vind het alleen echt klote voor de mood snapje al me vrienden hebben dat, niet alleen ik
Nee me vrienden niet alleen ik komma stond er perongeluk im sorry.Hebben je vrienden dat nou wel of niet?
Ik ga volgende week weer gebruiken maar heb door dit forum wel weer zin en ben minder angstig@Ricardovdkwast Ik heb precies t zelfde vind t altijd rot dat ik de enig eben die dat heeft
Haihai allemaal,
Ik zit met een aantal dingen en heb toch even hulp nodig ..
Ik had laatst al een topic geplaatst over dat ik altijd als ik aan xtc denk of uberhaupt harddrugs een naar gevoel krijg dan ga ik trillen en krijg ik buikpijn. Heb nooit een badtrip gehad of en nare ervaring. Met oud en nieuw ga ik weer xtc doen alleen ben ik bang op een bad trip ofzo.. Het zit op een of andere manier echt in me hoofd omdat ik heletijd dus zon naar gevoel ervan krijg herkennen meer mensen dit ? als je nuchter aan drugs denkt dat je echt onrustig word? of word ik gewoon gek🤣 . Ik hoor graag van jullie
Liefs
Haihai allemaal,
Ik zit met een aantal dingen en heb toch even hulp nodig ..
Ik had laatst al een topic geplaatst over dat ik altijd als ik aan xtc denk of uberhaupt harddrugs een naar gevoel krijg dan ga ik trillen en krijg ik buikpijn. Heb nooit een badtrip gehad of en nare ervaring. Met oud en nieuw ga ik weer xtc doen alleen ben ik bang op een bad trip ofzo.. Het zit op een of andere manier echt in me hoofd omdat ik heletijd dus zon naar gevoel ervan krijg herkennen meer mensen dit ? als je nuchter aan drugs denkt dat je echt onrustig word? of word ik gewoon gek🤣 . Ik hoor graag van jullie
Liefs
Hi ! Een vrij onervaren gebruiker hier . Ik heb 2 keer xtc gebruikt . Eerste keer ging ik fantastisch , ik moest wel braken & op een gegeven moment gingen de muren draaien, maar voor de rest geen nare herinneringen aan. De 2e keer had ik enorm weinig gebruikt, maar ik voelde net als jij enorm veel spanning, toen het ging inwerken voelde ik plots enorm veel paniek. Ik kreeg hartkloppingen voor mijn idee & dacht dat ik een hartaanval zou krijgen. Ik ben toen rustig gaan zitten met mensen die ik vertrouwde, pas toen ik zelf rustig werd voelde ik de paniek afnemen, wel heb ik enorme spijt van die avond, omdat t een kut ervaring was. Ik weet niet of het echt een bad trip was , maar dat was iig mijn ervaring.@Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken?
@Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken?
Naar mijn ervaring niet, ik ben nog nooit slecht gegaan op xtc, voel niets anders dan blijheid xD maar als je bijvoorbeeld te veel pakt word de kans weer groter dat je bad kan gaan omdat het harder aan komt dan dat je verwacht. Vaak speelt de omgeving ook een rol, maar als je in een fijne setting zit met mensen die je vertrouwd dan acht ik de kans op een bad trip zeer klein.@Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken?
Sowieso trip je niet echt op mdma. In het ergste geval kots je een keer.... dat heb ik bijna standaard haha .@Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."