Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc

xtc

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RicardovdkwastLid
01-01-2024, 00:00
#1
anomien1232 zei:
@Ricardovdkwast Ik heb precies t zelfde vind t altijd rot dat ik de enig eben die dat heeft
Klik om te vergroten...
Ik ga volgende week weer gebruiken maar heb door dit forum wel weer zin en ben minder angstig
C
Crazychick12Lid
01-01-2024, 00:00
#2
anomien1232 zei:
Haihai allemaal,
Ik zit met een aantal dingen en heb toch even hulp nodig ..
Ik had laatst al een topic geplaatst over dat ik altijd als ik aan xtc denk of uberhaupt harddrugs een naar gevoel krijg dan ga ik trillen en krijg ik buikpijn. Heb nooit een badtrip gehad of en nare ervaring. Met oud en nieuw ga ik weer xtc doen alleen ben ik bang op een bad trip ofzo.. Het zit op een of andere manier echt in me hoofd omdat ik heletijd dus zon naar gevoel ervan krijg herkennen meer mensen dit ? als je nuchter aan drugs denkt dat je echt onrustig word? of word ik gewoon gek🤣 . Ik hoor graag van jullie
Liefs
Klik om te vergroten...

ik heb precies het zelfde! Maar de laatste x dat ik t nam viel ik steeds weg voor un korte tijd😅
C
Crazychick12Lid
01-01-2024, 00:00
#3
anomien1232 zei:
Haihai allemaal,
Ik zit met een aantal dingen en heb toch even hulp nodig ..
Ik had laatst al een topic geplaatst over dat ik altijd als ik aan xtc denk of uberhaupt harddrugs een naar gevoel krijg dan ga ik trillen en krijg ik buikpijn. Heb nooit een badtrip gehad of en nare ervaring. Met oud en nieuw ga ik weer xtc doen alleen ben ik bang op een bad trip ofzo.. Het zit op een of andere manier echt in me hoofd omdat ik heletijd dus zon naar gevoel ervan krijg herkennen meer mensen dit ? als je nuchter aan drugs denkt dat je echt onrustig word? of word ik gewoon gek🤣 . Ik hoor graag van jullie
Liefs
Klik om te vergroten...

k vind t echt chill om te nemen en dan lekker oortjes in muziek hard en lekker ogen dicht 🤪
d
denizz1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
anomien1232 zei:
@Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken?
Klik om te vergroten...
Hi ! Een vrij onervaren gebruiker hier . Ik heb 2 keer xtc gebruikt . Eerste keer ging ik fantastisch , ik moest wel braken & op een gegeven moment gingen de muren draaien, maar voor de rest geen nare herinneringen aan. De 2e keer had ik enorm weinig gebruikt, maar ik voelde net als jij enorm veel spanning, toen het ging inwerken voelde ik plots enorm veel paniek. Ik kreeg hartkloppingen voor mijn idee & dacht dat ik een hartaanval zou krijgen. Ik ben toen rustig gaan zitten met mensen die ik vertrouwde, pas toen ik zelf rustig werd voelde ik de paniek afnemen, wel heb ik enorme spijt van die avond, omdat t een kut ervaring was. Ik weet niet of het echt een bad trip was , maar dat was iig mijn ervaring.
a
anomien1232Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Haihai allemaal,
Ik zit met een aantal dingen en heb toch even hulp nodig ..
Ik had laatst al een topic geplaatst over dat ik altijd als ik aan xtc denk of uberhaupt harddrugs een naar gevoel krijg dan ga ik trillen en krijg ik buikpijn. Heb nooit een badtrip gehad of en nare ervaring. Met oud en nieuw ga ik weer xtc doen alleen ben ik bang op een bad trip ofzo.. Het zit op een of andere manier echt in me hoofd omdat ik heletijd dus zon naar gevoel ervan krijg herkennen meer mensen dit ? als je nuchter aan drugs denkt dat je echt onrustig word? of word ik gewoon gek🤣 . Ik hoor graag van jullie
Liefs
a
anomien1232Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Rivalrie Ja dat weet ik dus niet.. maar het gaat niet om het moment dat ik ga gebruiken gewoon bijvoorbeeld nu lig ik in bed en kijk ik een filmpje over drugs en word helemaal zenuwachtig enz is toch gek? Hahah
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beetje spanning hoort er bij. Ik moet altijd de schijten voor ik wat gebruik. Maarja waar komt de angst vandaan dan?
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer er niet te veel over na te denken, ik was ook altijd gespannen voordat ik xtc ging gebruiken maar zodra mijn pilletje in was gekicked gleed al die spanning er vanaf. Mocht je je heel onrustig worden of echt bewust angst gaan voelen voor gebruik raad ik het je af om nog te gebruiken want dan kan je wel in een bad trip belanden. Maar zoals ik al eerder zei; niet te veel over na denken en gewoon lekker spaceeeee.
a
anomien1232Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
anomien1232 zei:
@Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken?
Klik om te vergroten...

Zeker niet ‘snel’. Van XTC ga je over het algemeen überhaupt niet trippen. Een moeizame ‘trip’ komt veel minder vaak voor dan bij de echte tripmiddelen. Mijn ervaring is dat wanneer mensen angstig reageren op XTC, dit vaak aan het begin kort gebeurt omdat ze overweldigd worden door de come up of inslag die in verhouding als heftig(er) kan worden ervaren. Even gaan zitten en praten met een vertrouwd iemand doet wonderen. Mensen die XTC hebben gebruikt zijn meestal heel gevoelig voor geruststelling en een positieve vibe/peptalk van anderen.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#11
anomien1232 zei:
@Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken?
Klik om te vergroten...
Naar mijn ervaring niet, ik ben nog nooit slecht gegaan op xtc, voel niets anders dan blijheid xD maar als je bijvoorbeeld te veel pakt word de kans weer groter dat je bad kan gaan omdat het harder aan komt dan dat je verwacht. Vaak speelt de omgeving ook een rol, maar als je in een fijne setting zit met mensen die je vertrouwd dan acht ik de kans op een bad trip zeer klein.
a
anomien1232Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@Poederpret Okeoke bedankt voor je reacties altijd ! Waardeer ik heel erg :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
anomien1232 zei:
@Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken?
Klik om te vergroten...
Sowieso trip je niet echt op mdma. In het ergste geval kots je een keer.... dat heb ik bijna standaard haha .
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb ook weleens als ik me verheug op een speciale gelegenheid waarbij ik xtc ga nemen, als ik eraan denk, gaat m'n hart sneller kloppen. En als ik terugdenk aan vorige ervaringen, dat ik helemaal opgewonden word! Maar dit voelt allemaal heel positief. Misschien ben je een beetje bang om de controle te verliezen?
R
RicardovdkwastLid
01-01-2024, 00:00
#15
anomien1232 zei:
@Rivalrie Ja dat weet ik dus niet.. maar het gaat niet om het moment dat ik ga gebruiken gewoon bijvoorbeeld nu lig ik in bed en kijk ik een filmpje over drugs en word helemaal zenuwachtig enz is toch gek? Hahah
Klik om te vergroten...
Ik heb echt precies het zelfde vind het super leuk om M te gebruiken maar vind het heel erg eng terwijl het helemaal niet eng is
a
anomien1232Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@Natozlato Wat je zegt ja controloe verliezen zou best kunnen dat ik daar onbewust bang voor ben
a
anomien1232Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@Ricardovdkwast Ja gek gevoel he !
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Beetje spanning hoort er bij. Ik moet altijd de schijten voor ik wat gebruik. Maarja waar komt de angst vandaan dan?
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook... 😂
R
RicardovdkwastLid
01-01-2024, 00:00
#19
anomien1232 zei:
@Ricardovdkwast Ja gek gevoel he !
Klik om te vergroten...
Vind het alleen echt klote voor de mood snapje al me vrienden hebben dat niet alleen ik
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ricardovdkwast zei:
Vind het alleen echt klote voor de mood snapje al me vrienden hebben dat, niet alleen ik
Klik om te vergroten...
Hebben je vrienden dat nou wel of niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."