#1
Als je écht zekerheid wil, zou ik gewoon een doorverwijzing vragen bij je huisarts om je te laten testen.
Als je écht zekerheid wil, zou ik gewoon een doorverwijzing vragen bij je huisarts om je te laten testen.
Ik weet niet waar jij die punten vandaan hebt, maar de helft is niet echt ADD.
Het beste is gewoon naar je huisarts gaan en een doorverwijzing vragen voor een ADD/ADHD test. Speculeren heeft weinig zin.Dit zou best kunnen misschien. Ik had het van deze site maar kan best crap zijn idd: https://www.levente.nl/kenmerkenADD.htm
Heb jij misschien een betere bron? En wat ik jou mening hierover?
Voor een diagnose ga je gewoon naar een psychiater, die is daar voor opgeleid. En dus niet naar zo maar naar een andere ADD-er die zich tot specialist heeft verklaard na wat onderzoek op internet.
Dan medicatie, welke medicatie en welke dosering bespreek je ook met je psych in plaats van zelf te gaan dokteren.
Zoals al gezegd, Methylfenidaat is een upper dus dat wil zeggen dat IEDEREEN zich beter kan concentreren op Methylfenidaat, dus ook niet ADD-ers.
Maar dat heeft dus iedereen.Nu in deze stressvolle situatie heb ik er wel heel veel baad bij merk ik
@De Dunne De reden dat ik graag een 'stempel' zou willen is omdat ik het gevoel dat 'iets' mij tegenhoud in mijn functioneren. De grootste reden dat ik graag hier iets aan willen doen is omdat ik al 1 keer een afstudeerstage gefaald heb. Op dit moment zit ik in de eindfase van mijn tweede afstudeerstage en ook weer is er kans dat ik het niet ga halen. Deze stage heb ik zelfs meer tijd gekregen omdat ik in de vakantie ben doorgegaan en toch is het resultaat matig. Ik heb het gevoel dat ik meer energie er insteek dan anderen maar toch is dit niet af te zien aan het resultaat. De motivatie is er echt wel alleen keer op keer is het resultaat er niet.
Om deze reden heb ik het gevoel dat eventuele medicatie mij enorm zou kunnen helpen. Of ieder geval een stempel zodat ik het probleem beter kan aanpakken. Voor mij is het erg frustrerend dat hoe erg ik mijn best ook doe er keer op keer teleurstelling is over het resultaat. Medicatie is ook niet alles maar ik zou graag handvatten willen hebben zodat ik me niet elke keer een sukkel hoef te voelen
Ja dat heeft iedereen, zeker in het begin. Ik heb ooit eens een halve scriptie in een nacht geschreven op een klein beetje speed.Hebben mensen zonder eventuele stoornis die Methylfenidaat dit ook? Dingen waar ik normaal gesproken dagen over doe, doe ik nu in een ochtend. Is dit normaal?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."