#1
2mg Lormetazepam doet wonderen.
Flurazepam 15/30 mg slaaplekker.
Als je ervan houd om 3 dagen suf te zijn..
Flurazepam 15/30 mg slaaplekker.
Als je ervan houd om 3 dagen suf te zijn..
lexotan 6 mg van roche,
voor iemand zonder benzodiazepine gewenning is 1 a 2 genoeg.
Ik zelf heb er in mijn dagelijkse amfetamine periode wel tot 7 per keer gebruikt.
Slapen doe je er van dat klopt, maar zonder een upper daags nadien ben je zo suf als een hoen .
Bovendien kom ik van deze benzo extreem agressief, en toch schrijven ze dit vrij makkelijk voor in België
Inderdaad, door de extreem lange werkingsduur is de kans dat je weer uppers gebruikt om te counteren groot,
Ik gebruikten zelf altijd een halve en soms 1 hele oxazepam om te slapen na speed. Nu kan ik daar helaas niet meer aankomen, maar etizolam is overal online legaal tekrijgen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Etizolam is voor mij persoonlijk zeer zwak. Maar dat zal bij mij komen door tolerantie en de benzo's van de arts. Tolerantie is er snel.
Vroeg me dit ook al af, iedereen praat van die etizolam zegels, ze zijn alom aanwezig.
Maar als ik jou hoor, zal het voor mij ook te zwak zijn.Wij zijn namelijk de meer hardcore benzo's gewoon .
Thx om dit uit te klaren voor mij
Dat xanax en oxazepam geen inslapers zijn was ik me van bewust. Oxa leek me dan ook prima geschikt om in de auto terug (rijd uiteraard zelf niet) de pep (bedoelde ik met uppers, mdma gebruik ik niet) comedown mee op te vangen.Alleen Temazepam is een Inslaper, xanax en oxazepam zijn ook rust gevend maar zijn vooral gericht op het angst/spanning.
Temazepam heeft ook de meest hypnotiserende effect waardoor slapen makkelijker wórdt. Combinatie van 2 of meer benzodiazepines versterken elkaars effect.
Beste is toch echt zo goed mogelijk timen. Want je gaat toch ook geen speed snuiven als je binnen 5-7 uur wilt slapen?
Wacht tot je moe wordt en gaat gapen en dan een benzo , op deze manier verspil je minder benzo's en zal je minder snel afhankelijk (en je tolerantie zal niet snel omhoog gaan) worden bij meerdere dagen of weken gebruik.
Hoe minder des te beter
20mg temazepam zonder tolerantie zou zat moeten zijn om 6-8 uur na gebruik van upper als MDMA.
Als je erbij xanax neemt (langwerkerkende van Pfizer bedoel je?) Zou je sneller in slaap vallen en mogelijk langer slapen. De slaapkwaliteit is wel een erg stuk minder goed maar dat zal je niet verbazen met algemene kennis.
Kijk uit een verslaving sluipt zo naar binnen..
Onzin? En dit is goed advies wou je zeggen... 50mg diazepam zonder tolerantie. Right..Allemaal onzin wat hierboven geschreven staat.
Geloof mij nou.
De beste doorslaper en inslaper is Diazepam.
Neem er een stuk of 5 van 10 mg en je slaapt lang als een roos.
Ik kan het weten want ik gebruik het regelmatig en al heel lang.
Beste is toch echt zo goed mogelijk timen. Want je gaat toch ook geen speed snuiven als je binnen 5-7 uur wilt slapen?
Slechter advies kon je niet geven elke benzo werkt je neer op die dosering.Allemaal onzin wat hierboven geschreven staat.
Geloof mij nou.
De beste doorslaper en inslaper is Diazepam.
Neem er een stuk of 5 van 10 mg en je slaapt lang als een roos.
Ik kan het weten want ik gebruik het regelmatig en al heel lang.
Ik heb laatst 7 Mg etizolam genomen 14 uur na speedgebruik. Ik heb geen tolerantie voor diazepinen. Het slapen ging supergoed maar de volgende dag was ik nog steeds slaperig en ik moest erg mijn best doen om op een rijtje te krijgen welke dag het was en wat ik de afgelopen dagen allemaal heb gedaan. Ik denk dat 7 Mg best veel is maar met 7 Mg slaap ik in elk geval wel door.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."