Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke benzo na uppers voor doorslapen

Welke benzo na uppers voor doorslapen

20 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
2mg Lormetazepam doet wonderen.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flurazepam 15/30 mg slaaplekker.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pompen zei:
Flurazepam 15/30 mg slaaplekker.
Klik om te vergroten...

Als je ervan houd om 3 dagen suf te zijn..
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Als je ervan houd om 3 dagen suf te zijn..
Klik om te vergroten...

Dat valt echt wel mee, eergisteren nam ik rond 22:00 - 15 mg, en 8:30 stond ik zeker niet suf op.
30 mg is wel een ander verhaal.
t
tom wLid
01-01-2024, 00:00
#5
lexotan 6 mg van roche,
voor iemand zonder benzodiazepine gewenning is 1 a 2 genoeg.
Ik zelf heb er in mijn dagelijkse amfetamine periode wel tot 7 per keer gebruikt.


Pompen zei:
Flurazepam 15/30 mg slaaplekker.
Klik om te vergroten...

Slapen doe je er van dat klopt, maar zonder een upper daags nadien ben je zo suf als een hoen .
Bovendien kom ik van deze benzo extreem agressief, en toch schrijven ze dit vrij makkelijk voor in België


Raver zei:
Als je ervan houd om 3 dagen suf te zijn..
Klik om te vergroten...

Inderdaad, door de extreem lange werkingsduur is de kans dat je weer uppers gebruikt om te counteren groot,
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#6
tom w zei:
lexotan 6 mg van roche,
voor iemand zonder benzodiazepine gewenning is 1 a 2 genoeg.
Ik zelf heb er in mijn dagelijkse amfetamine periode wel tot 7 per keer gebruikt.




Slapen doe je er van dat klopt, maar zonder een upper daags nadien ben je zo suf als een hoen .
Bovendien kom ik van deze benzo extreem agressief, en toch schrijven ze dit vrij makkelijk voor in België




Inderdaad, door de extreem lange werkingsduur is de kans dat je weer uppers gebruikt om te counteren groot,
Klik om te vergroten...

Indd Staurodorm hier bij ons he Tom in BE in NL Dalmadorm. En hier zijn het tabs en in NL capsuls. Voor mij persoonlijk na uppers wat extra van mijn voorgeschreven flunitrazepam. Anders heb ik ooit eens veel speed gebruikt en moest nog bij de apotheker achter wat benzo's dus dan paar nozinan's genomen...Amaai ik was lang in dromenland.
R
Reno010Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruikten zelf altijd een halve en soms 1 hele oxazepam om te slapen na speed. Nu kan ik daar helaas niet meer aankomen, maar etizolam is overal online legaal tekrijgen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Reno010 zei:
Ik gebruikten zelf altijd een halve en soms 1 hele oxazepam om te slapen na speed. Nu kan ik daar helaas niet meer aankomen, maar etizolam is overal online legaal tekrijgen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Klik om te vergroten...

Etizolam is voor mij persoonlijk zeer zwak. Maar dat zal bij mij komen door tolerantie en de benzo's van de arts. Tolerantie is er snel.
t
tom wLid
01-01-2024, 00:00
#9
pelgrim zei:
Etizolam is voor mij persoonlijk zeer zwak. Maar dat zal bij mij komen door tolerantie en de benzo's van de arts. Tolerantie is er snel.
Klik om te vergroten...

Vroeg me dit ook al af, iedereen praat van die etizolam zegels, ze zijn alom aanwezig.
Maar als ik jou hoor, zal het voor mij ook te zwak zijn.Wij zijn namelijk de meer hardcore benzo's gewoon .
Thx om dit uit te klaren voor mij
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#10
tom w zei:
Vroeg me dit ook al af, iedereen praat van die etizolam zegels, ze zijn alom aanwezig.
Maar als ik jou hoor, zal het voor mij ook te zwak zijn.Wij zijn namelijk de meer hardcore benzo's gewoon .
Thx om dit uit te klaren voor mij
Klik om te vergroten...

Je kan proberen gwn maar indd denk voor jou zal het ook gene vetten zijn :wink: :)
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik gebruik 2 a 3 Mg etizolam in de vorm van pellets. Omdat ik tijdens het gebruik van speed flink bier drink is de combinatie van etizolam en de alcohol genoeg om toch te kunnen slapen.

Ik gebruik anders geen diazepinen dus ik heb geen of een lage tolerantie.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb laatst 7 Mg etizolam genomen 14 uur na speedgebruik. Ik heb geen tolerantie voor diazepinen. Het slapen ging supergoed maar de volgende dag was ik nog steeds slaperig en ik moest erg mijn best doen om op een rijtje te krijgen welke dag het was en wat ik de afgelopen dagen allemaal heb gedaan. Ik denk dat 7 Mg best veel is maar met 7 Mg slaap ik in elk geval wel door.
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Normaal gebruikte ik na een avondje uppers 2/4mg etizolam om te slapen. Werkt prima, maar werd wel vaak snel wakker.

Nu beschik ik sinds kort over temazepam, oxazepam, diazepam en xanax uit de apotheek
Alleen zie ik soms door het bomen het bos niet meer, wat zou een goeie combi, of los zijn voor geheid wat uurtjes doorslapen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alleen Temazepam is een Inslaper, xanax en oxazepam zijn ook rust gevend maar zijn vooral gericht op het angst/spanning.

Temazepam heeft ook de meest hypnotiserende effect waardoor slapen makkelijker wórdt. Combinatie van 2 of meer benzodiazepines versterken elkaars effect.

Beste is toch echt zo goed mogelijk timen. Want je gaat toch ook geen speed snuiven als je binnen 5-7 uur wilt slapen?

Wacht tot je moe wordt en gaat gapen en dan een benzo , op deze manier verspil je minder benzo's en zal je minder snel afhankelijk (en je tolerantie zal niet snel omhoog gaan) worden bij meerdere dagen of weken gebruik.

Hoe minder des te beter :wink:

20mg temazepam zonder tolerantie zou zat moeten zijn om 6-8 uur na gebruik van upper als MDMA.
Als je erbij xanax neemt (langwerkerkende van Pfizer bedoel je?) Zou je sneller in slaap vallen en mogelijk langer slapen. De slaapkwaliteit is wel een erg stuk minder goed maar dat zal je niet verbazen met algemene kennis.

Kijk uit een verslaving sluipt zo naar binnen..
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tijdloos zei:
Alleen Temazepam is een Inslaper, xanax en oxazepam zijn ook rust gevend maar zijn vooral gericht op het angst/spanning.

Temazepam heeft ook de meest hypnotiserende effect waardoor slapen makkelijker wórdt. Combinatie van 2 of meer benzodiazepines versterken elkaars effect.

Beste is toch echt zo goed mogelijk timen. Want je gaat toch ook geen speed snuiven als je binnen 5-7 uur wilt slapen?

Wacht tot je moe wordt en gaat gapen en dan een benzo , op deze manier verspil je minder benzo's en zal je minder snel afhankelijk (en je tolerantie zal niet snel omhoog gaan) worden bij meerdere dagen of weken gebruik.

Hoe minder des te beter :wink:

20mg temazepam zonder tolerantie zou zat moeten zijn om 6-8 uur na gebruik van upper als MDMA.
Als je erbij xanax neemt (langwerkerkende van Pfizer bedoel je?) Zou je sneller in slaap vallen en mogelijk langer slapen. De slaapkwaliteit is wel een erg stuk minder goed maar dat zal je niet verbazen met algemene kennis.

Kijk uit een verslaving sluipt zo naar binnen..
Klik om te vergroten...
Dat xanax en oxazepam geen inslapers zijn was ik me van bewust. Oxa leek me dan ook prima geschikt om in de auto terug (rijd uiteraard zelf niet) de pep (bedoelde ik met uppers, mdma gebruik ik niet) comedown mee op te vangen.

Dat de slaapkwaliteit slecht is maakt mij verder niet zoveel uit. Een nacht overslaan is meer funest voor m'n mood en prestaties in de komende week in de sportschool en op werk. Ik heb even in m'n stash gekeken, en de Xanax (Alrazolam) is van Mylan en is 0,25mg.

En how about Diazepam? Doorgaans ben ik de maandag op een feest vrij, dus een afterglow vind ik niet heel erg.
H
Hans1954Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Allemaal onzin wat hierboven geschreven staat.
Geloof mij nou.
De beste doorslaper en inslaper is Diazepam.
Neem er een stuk of 5 van 10 mg en je slaapt lang als een roos.
Ik kan het weten want ik gebruik het regelmatig en al heel lang.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hans1954 zei:
Allemaal onzin wat hierboven geschreven staat.
Geloof mij nou.
De beste doorslaper en inslaper is Diazepam.
Neem er een stuk of 5 van 10 mg en je slaapt lang als een roos.
Ik kan het weten want ik gebruik het regelmatig en al heel lang.
Klik om te vergroten...
Onzin? En dit is goed advies wou je zeggen... 50mg diazepam zonder tolerantie. Right.. :flushed:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Beste advies wat ik hier heb gelezen is toch wel
Beste is toch echt zo goed mogelijk timen. Want je gaat toch ook geen speed snuiven als je binnen 5-7 uur wilt slapen?
Klik om te vergroten...
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hans1954 zei:
Allemaal onzin wat hierboven geschreven staat.
Geloof mij nou.
De beste doorslaper en inslaper is Diazepam.
Neem er een stuk of 5 van 10 mg en je slaapt lang als een roos.
Ik kan het weten want ik gebruik het regelmatig en al heel lang.
Klik om te vergroten...
Slechter advies kon je niet geven elke benzo werkt je neer op die dosering.
En, dat jij regelmatig al lang gebruikt wees er trots op.

OT: Temazepam is inderdaad een goeie slaper voor na de uppers.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Parfumflesje zei:
Ik heb laatst 7 Mg etizolam genomen 14 uur na speedgebruik. Ik heb geen tolerantie voor diazepinen. Het slapen ging supergoed maar de volgende dag was ik nog steeds slaperig en ik moest erg mijn best doen om op een rijtje te krijgen welke dag het was en wat ik de afgelopen dagen allemaal heb gedaan. Ik denk dat 7 Mg best veel is maar met 7 Mg slaap ik in elk geval wel door.
Klik om te vergroten...

7 mg etizolam is echt heel veel en niet aan te raden voor iemand zonder tolerantie. Voor mij werkt een zegel van 2.5 mg etizolam prima als ik niet kan slapen in de late staart van uppers (en dan bedoel ik echt de late staart, ik hou altijd al rekening met minimaal 12 uur niet slapen na laatste dosis, bij speed dan). Ik word soms een paar uur later wakker, maar ja, dat neem ik voor lief, dan had ik maar geen uppers moeten gebruiken.

4 mg etizolam is het maximale wat ik heb gebruikt na speed of LSD (mijn vorige zegels waren hoger gedoseerd) en dat vond ik eigenlijk al too much. Behoorlijke sufheid de dag erna. En dan heb ik al het gevoel niet heel gevoelig voor benzo’s te zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."