#1
Ik heb laatst pillen gekocht van 85mg
Heb zelfs de test service terug gebeld of dat echt wel klopte.
Heb zelfs de test service terug gebeld of dat echt wel klopte.
Ik heb er vandaag 300mg , ik nam hier de helft van 1 pilIk heb laatst pillen gekocht van 85mg
Heb zelfs de test service terug gebeld of dat echt wel klopte.
Das best jong...Ja zou kunnen kan er ook mee te maken hebben dat we toen een jaar of 13 / 14 waren.😅
Volgens mij is maar een klein gedeelte van de productie bedoeld voor de NL markt. Het gedogen van 1-2 pillen lijkt me daarom niet de (hoofd)reden voor de steeds sterker wordende pillen.Naar mijn mening komt dit door het NL drugsbeleid op bijvoorbeeld festivals. Er worden 1 of 2 pillen (uit m'n hoofd) gedoogd voor eigen gebruik. De pillen worden dus zwaarder om binnen die range te vallen en niet veroordeeld te worden. De pillen hebben namelijk ook vrijwel altijd een breeklijn zodat ze makkelijker te verdelen/doseren zijn. Je ziet tegenwoordig niet minder dan 200 met zelfs uitschieters naar/boven 300mg mdma per pil![]()
Heb begin 2020 nog pillen gekocht die verkocht werden als 250, laatst laten testen en toen bleken ze maar 80 te zijn. Ben toch wel blij dat ik ze heb laten testen, anders had ik veel te weinig genomen.Jep, mega sterke pillen tegenwoordig. Nog geen pil tegen gekomen die minder dan 170mg bevatte.
De meeste productie vind vgm hier en Duitsland plaatst. Maar als ik voor mezelf verder beredeneer; ik wordt als "producent" liever gepakt met 10.000 pillen dan 30.000 pillen, ivm strafmaat. Dus ik denk dat zeker wel meespeeld. Hetzelfde als pure coke of versneden, de overheid telt of weegt alleen de hoeveelheid en niet hoe puur iets is.Volgens mij is maar een klein gedeelte van de productie bedoeld voor de NL markt. Het gedogen van 1-2 pillen lijkt me daarom niet de (hoofd)reden voor de steeds sterker wordende pillen.
Hypothese: De consument vind meer mg per pil gewoon 'cool', hoe hoger hoe 'beter' de pil. "Deze pillen zijn echt FK hard ouwee". Laag gedoseerde pillen worden ook als geen-top-kwaliteit gezien.
Dit heeft niks met "cool" te maken. Als je als dealer meer doseringen per vierkante meter kan bereiden, opslaan, vervoeren en verkopen dan is dit een win-win situatie. Of men nou een hele pil in een keer in z'n mik gooit of kwartjes neemt, dat maakt voor de dealer niet uit. Als je 100 pillen voor dezelfde prijs als 500 pillen kan kopen dan is de keuze snel gemaakt.Hypothese: De consument vind meer mg per pil gewoon 'cool', hoe hoger hoe 'beter' de pil. "Deze pillen zijn echt FK hard ouwee". Laag gedoseerde pillen worden ook als geen-top-kwaliteit gezien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."