#1
Ja, ik neem af en toe diazepam maar niet echt recreatief en niet boven de 20 mg per dag. Als ‘t echt ff niet mee zit.Verschil is ook dat mensen die dagelijks gebruiken, vaak heel andere doseringen hanteren. Ik slik al 100 ox in de ochtend.
Boven 200 Mg oxazepam heeft helemaal geen zin
Oxa vind ik maar niks.