#1
Bedankt voor de reacties iedereen dat bericht dat xtc je moeheid versterkt zou erg goed kunnen kloppen want ik had die avond daarvoor ook een feestje gehad en die dag erna nog gewerktπ
in iedergeval hardstikke bedankt
Ik hoorde van professor Charles dat je er inderdaad lui van kan worden maar dat dit gewoon random is.Niet? Volgens mij wel hoor. Het veroorzaakt een gelukzalig gevoel maar versterkt volgens mij ook je stemming an sich.
Dat is in elk geval wat professor Flex en Hoogleraar Klein mij hadden verteld.
Viel mijn grap niet? Ronnie flex en lil kleine, liedje drank en drugs?Ik hoorde van professor Charles dat je er inderdaad lui van kan worden maar dat dit gewoon random is.
Wat de fuck. Ken je professor x niet van x-men?Viel mijn grap niet? Ronnie flex en lil kleine, liedje drank en drugs?
Wie the fuck is Charles
Aaaah Charles XavierWat de fuck. Ken je professor x niet van x-men?
Het is al laat je. Ik vergeef DirkHeerlijk om te lezen die grappen die van beide kanten niet begrepen worden π
Ik bedoelde vooral: ga zo door, dit zijn gouden gesprekken π€«πHet is al laat je. Ik vergeef Dirk
Ik ga soms een beetje te snel denk ik. Misschien dat hij meer lacht in het moppen topic. Daar kwamen dingen voorbij dat ik me begon te schamen dat ik mens ben.Heerlijk om te lezen die grappen die van beide kanten niet begrepen worden π
En ik vergeef jou voor het dood laten slaan van mijn materiaal. Dat heb ik soms nodig, een harde leerschool.Het is al laat je. Ik vergeef Dirk
Begon je, je te schamen dat je een mens bent of vroeg je, je af of je een mens bent?Ik ga soms een beetje te snel denk ik. Misschien dat hij meer lacht in het moppen topic. Daar kwamen dingen voorbij dat ik me begon te schamen dat ik mens ben.
Dit loopt uit de handBegon je, je te schamen dat je een mens bent of vroeg je, je af of je een mens bent?
Daar gingen we voor!Dit loopt uit de hand
Komt er dan toch een forum oorlog?Daar gingen we voor!
Nee daar doen we niet aan, we houden het wel gezellig ππ»ββοΈKomt er dan toch een forum oorlog?
Klein beetje geweld is nog nooit iemand aan dood gegaanNee daar doen we niet aan, we houden het wel gezellig ππ»ββοΈ
Klein beetje geweld is nog nooit iemand aan dood gegaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."