Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe na xtc

Moe na xtc

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Anoniem11Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor de reacties iedereen dat bericht dat xtc je moeheid versterkt zou erg goed kunnen kloppen want ik had die avond daarvoor ook een feestje gehad en die dag erna nog gewerktπŸ˜… in iedergeval hardstikke bedankt
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Niet? Volgens mij wel hoor. Het veroorzaakt een gelukzalig gevoel maar versterkt volgens mij ook je stemming an sich.

Dat is in elk geval wat professor Flex en Hoogleraar Klein mij hadden verteld.
Klik om te vergroten...
Ik hoorde van professor Charles dat je er inderdaad lui van kan worden maar dat dit gewoon random is.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Ik hoorde van professor Charles dat je er inderdaad lui van kan worden maar dat dit gewoon random is.
Klik om te vergroten...
Viel mijn grap niet? Ronnie flex en lil kleine, liedje drank en drugs?

Wie the fuck is Charles
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Viel mijn grap niet? Ronnie flex en lil kleine, liedje drank en drugs?

Wie the fuck is Charles
Klik om te vergroten...
Wat de fuck. Ken je professor x niet van x-men?
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heerlijk om te lezen die grappen die van beide kanten niet begrepen worden πŸ˜‚
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Wat de fuck. Ken je professor x niet van x-men?
Klik om te vergroten...
Aaaah Charles Xavier
Kwartje is gevallen
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Druktemaker zei:
Heerlijk om te lezen die grappen die van beide kanten niet begrepen worden πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Het is al laat je. Ik vergeef Dirk
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Het is al laat je. Ik vergeef Dirk
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde vooral: ga zo door, dit zijn gouden gesprekken 🀫😜
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Druktemaker zei:
Heerlijk om te lezen die grappen die van beide kanten niet begrepen worden πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ik ga soms een beetje te snel denk ik. Misschien dat hij meer lacht in het moppen topic. Daar kwamen dingen voorbij dat ik me begon te schamen dat ik mens ben.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Het is al laat je. Ik vergeef Dirk
Klik om te vergroten...
En ik vergeef jou voor het dood laten slaan van mijn materiaal. Dat heb ik soms nodig, een harde leerschool.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Ik ga soms een beetje te snel denk ik. Misschien dat hij meer lacht in het moppen topic. Daar kwamen dingen voorbij dat ik me begon te schamen dat ik mens ben.
Klik om te vergroten...
Begon je, je te schamen dat je een mens bent of vroeg je, je af of je een mens bent?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Druktemaker zei:
Begon je, je te schamen dat je een mens bent of vroeg je, je af of je een mens bent?
Klik om te vergroten...
Dit loopt uit de hand
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Dit loopt uit de hand
Klik om te vergroten...
Daar gingen we voor!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Druktemaker zei:
Daar gingen we voor!
Klik om te vergroten...
Komt er dan toch een forum oorlog?
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Komt er dan toch een forum oorlog?
Klik om te vergroten...
Nee daar doen we niet aan, we houden het wel gezellig πŸ™‹πŸ»β€β™€οΈ
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Druktemaker zei:
Nee daar doen we niet aan, we houden het wel gezellig πŸ™‹πŸ»β€β™€οΈ
Klik om te vergroten...
Klein beetje geweld is nog nooit iemand aan dood gegaan
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Klein beetje geweld is nog nooit iemand aan dood gegaan
Klik om te vergroten...
R
Remy030Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is niet raar. Kan allemaal oorzaken hebben. Gemoedstoestand vooraf, verwachting, setting. Zie mdma niet als een upper.. Dat gaat uit eindelijk tegen vallen denk ik. Ook met weinig energie kan je heerlijk gaan op mdma. Maar als je het gebruikt na een lange dag ga je de energie wel missen ja. Hou het leuk en blijf genoeg tussen tijd houden tussen de keren dat je neemt. Geloof me dat houd het echt leuk. anders verneuk je de leukste dingen met je tolerantie. Maar als je energie wil pak dan speed. Combineer deze niet samen is mijn advies verder. Succes met je dip morgenπŸ’ͺ
W
WajoopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat Remy citeerd van je gemoedstoestand/ de vibe om je heen / onbewuste emoties die opeens spontaan op spelen etc ..all possible! #dat kan kan allemaal heel onverwacht optreden!
A
Anoniem11Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo iedereen

ik baal een beetje van dit moment ik heb gister voor mijn 2e keer xtc gedaan omdat de 1e keer wel leuk was maar nadat ik een halfje had genomen was ik zo ontzettend moe in plaats van energiek weet iemand hoe dit kan komen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."