Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen ik baal een beetje van dit moment ik heb gister voor mijn 2e keer xtc gedaan omdat de 1e keer wel leuk was maar nadat ik een halfje had genomen was ik zo ontzettend moe in plaats van energiek weet iemand hoe dit kan komen"
"Bedankt voor de reacties iedereen dat bericht dat xtc je moeheid versterkt zou erg goed kunnen kloppen want ik had die avond daarvoor ook een feestje gehad en die dag erna nog gewerkt😅 in iedergeval hardstikke bedankt"