Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak XTC gebruiken

Hoe vaak XTC gebruiken

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
k
knarstandenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi, ik heb nu 4x XTC gebruikt. Nu zijn er de komende weken een paar goede Raves op de data 11 december 18 december 29 december en 29 Januari. Kan ik naar alle 4 gaan of niet. Mensen hoeven me niet te zeggen dat er minimaal 2 maanden tussen moet zitten want die regel houd ik eig altijd aan. Ik vroeg me dus af hoe veel schade dit kan doen als ik daarna gewoon weer 4/5 maanden niks neem.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Naast dat het schadelijk zal zijn voor je lichaam en geest, zul je er na de eerste keer elke volgende keer minder van merken en/of je zult veel meer moeten nemen voor hetzelfde gevoel. Ik zou er zelf één uitkiezen en op de andere 3 iets gebruiken dat je serotonine met rust laat.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het verstandigst is wat hierboven al gezegd wordt: op 1 xtc gebruiken en op de rest niet. Maar zelf zou ik anders het op de 1e en de laatste doen, dan zit er iig wel weer ruim 6 weken tussen.
Elke maand xtc is echt schadelijk voor je lichaam en vooral geest.

Vroeger waren de pillen veel lichter dan nu en werd er lukraak gewoon elke week geslikt. Maar veel mensen uit die tijd hebben toch hun hersens daardoor gefrituurd. Met xtc moet je toch gewoon wat extra oppassen omdat het een serotinineslurper is dan met andere drugs.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Maar veel mensen uit die tijd hebben toch hun hersens daardoor gefrituurd
Klik om te vergroten...
Ik moet wekelijks het vet verversen inderdaad inmiddels
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
BluePunisher zei:
ik heb afgelopen 4 maanden 350 pillen gebruikt is dat heel erg?
Klik om te vergroten...
Neuh
B
BluePunisherLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb afgelopen 4 maanden 350 pillen gebruikt is dat heel erg?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
BluePunisher zei:
ik heb afgelopen 4 maanden 350 pillen gebruikt is dat heel erg?
Klik om te vergroten...
Ligt eraan waarvoor je ze gebruikt hebt. Als je ze hebt gebruikt om je potgrond te verrijken zou ik zeggen 'bwoah niet zo goed voor je kamerplant man'.

Als je 350 pillen in 4 maanden hebt geslikt en je leeft nog hink ik tussen 2 gedachten:
"Je lult"
"Waren het geen vitamine c tabletjes?"

Als beide gedachten onjuist zijn: krab jezelf even op je achterhoofd en zoek hulp, want what the fuck denk je nou zelf?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Als je 350 pillen in 4 maanden hebt geslikt en je leeft nog hink ik tussen 2 gedachten:
"Je lult"
"Waren het geen vitamine c tabletjes?"
Klik om te vergroten...
Nee, het kan wel. Je voelt alleen nog de stimulerende kant nog en de hersenen zullen behoorlijk beschadigd kunnen zijn nu, maar het kan zeker.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Nee, het kan wel. Je voelt alleen nog de stimulerende kant nog en de hersenen zullen behoorlijk beschadigd kunnen zijn nu, maar het kan zeker.
Klik om te vergroten...
Maar denk je dat iemand het zal doen? Nee dat kan ik me niet voorstellen. Is gewoon een gevalletje stoer doen en aandacht trekken
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Maar denk je dat iemand het zal doen? Nee dat kan ik me niet voorstellen. Is gewoon een gevalletje stoer doen en aandacht trekken
Klik om te vergroten...
Ik weet dat mensen het doen. Ook langere periodes al dan 4 maanden. 1-3 pillen per dag.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MaddMonkey zei:
Ik weet dat mensen het doen. Ook langere periodes al dan 4 maanden. 1-3 pillen per dag.
Klik om te vergroten...
67172D31-82D5-49ED-BE7D-2C41C2B3C36D.gif
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
MaddMonkey zei:
Nee, het kan wel. Je voelt alleen nog de stimulerende kant nog en de hersenen zullen behoorlijk beschadigd kunnen zijn nu, maar het kan zeker.
Klik om te vergroten...
Gemiddeld 2,9 pil per dag, ELKE dag dus. Of om de dag 5 tot 6 pillen.

Moet je wel heel achterlijk voor zijn om je af te vragen of dat erg is.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Gemiddeld 2,9 pil per dag, ELKE dag dus. Of om de dag 5 tot 6 pillen.

Moet je wel heel achterlijk voor zijn om je af te vragen of dat erg is.
Klik om te vergroten...
Hmm aan de andere kant, er staat geen dosis bij. Misschien zijn het wel pillen van 1 mg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rotjoch zei:
Hmm aan de andere kant, er staat geen dosis bij. Misschien zijn het wel pillen van 1 mg
Klik om te vergroten...
Fair point. Aan de nog weer andere kant: er staat niet bij wat voor pillen het zijn. Ik stem op vitamine c!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Gemiddeld 2,9 pil per dag, ELKE dag dus. Of om de dag 5 tot 6 pillen.

Moet je wel heel achterlijk voor zijn om je af te vragen of dat erg is.
Klik om te vergroten...
Wie noem je hier nou achterlijk, kom dan

MKoIkENNdOw0w.gif

Je weet waar ik werk, voor mij is het geen verrassing. Tuurlijk weet ik wel dat het niet goed is.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
BluePunisher zei:
ik heb afgelopen 4 maanden 350 pillen gebruikt is dat heel erg?
Klik om te vergroten...
Gewoon een gevalletje onbegrepen sarcasme toch.
Of begrijp ik nou JULLIE sarcasme weer niet.

Fuck. Moeilijk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Even hypothetisch.
Ervanuitgaande dat hij ook een decent vendor heeft en zijn/haar pillen 280mg mdma bevatten, dan heeft hij/zij op 4maanden maar 98000mg mdma binnen.
Netjes.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit is geen sarcasme, dit is weer zo'n watermeloen met een bril op.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Dit is geen sarcasme, dit is weer zo'n watermeloen met een bril op.
Klik om te vergroten...
l2JJuGNzLVmLDcD0Q.gif

Hoi ik ben Wim de watermeloen.
Kan het kwaad om drugs te gebruiken kinderen? Laten we het vragen aan mijn vriend Siem de sinaasappel

l2JJHEW1lToNnJzxe.gif

Hey kinders! Siem hier! Nee hoor. Drugs zijn prima! Hoe meer hoe beter. Drugs maakt je blij en wie wil er nou niet blij zijn?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Leuk die gifs jongens, maar klein dingetje

friends-quiet-down.gif

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."