Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad gaan op X

Bad gaan op X

42 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lichtelijk hallucineren had ik ook m'n eerste keer. Was oververmoeid en had die dag een dosis van zo'n 180/200 mg genomen. Daarnaast waus. Heel erg waus! Haha
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja de volgende dag waren mijn kaken en wangen alleen niet zo blij... :tearsofjoy:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
xLittlePrincess zei:
Lichtelijk hallucineren had ik ook m'n eerste keer. Was oververmoeid en had die dag een dosis van zo'n 180/200 mg genomen. Daarnaast waus. Heel erg waus! Haha
Klik om te vergroten...

Ik hou zo van dat waus zijn als de euforie blijft golven :rock: :xtc:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
:grin: wat magnesium kan al wonderen doen :wave:
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Magnesium? Why?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
xLittlePrincess zei:
Magnesium? Why?
Klik om te vergroten...

Er bestaan vermoedens dat dit ontspannend werkt voor de spieren, al is dit voor zover ik weet nooit ergens echt aangetoond. Een deel van de mensen merkt hier ook echt voordeel van, in de vorm van minder spierspanning en dus minder last van je kaken erna.

Of het dus een placebo is of dat het echt effecten heeft weet ik dus niet, maar beiden hebben natuurlijk een voordeel.

Ik heb ook gelezen dat je dan wel magnesiumolie op de huid moet smeren en niet pillen slikken, omdat met pillen te weinig magnesium op de juiste plekken komt en een deel wordt afgebroken.

Zelf heb ik de magnesiumsupplementen vaker geprobeerd, maar of het nu echt verschil maakt? Voor mij niet...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
xLittlePrincess zei:
Magnesium? Why?
Klik om te vergroten...

inderdaad zoals smartie hierboven vermeld. Bij mij persoonlijk helpt het wel om na gebruik een magnesiumcap binnen te gooien. Ik heb het trouwens nog maar 2/3 x geprobeerd en tot nu toe steeds positief effect. Ik vind het het proberen waard.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tekzor668 zei:
xLittlePrincess zei:
Lichtelijk hallucineren had ik ook m'n eerste keer. Was oververmoeid en had die dag een dosis van zo'n 180/200 mg genomen. Daarnaast waus. Heel erg waus! Haha
Klik om te vergroten...

Ik hou zo van dat waus zijn als de euforie blijft golven :rock: :xtc:
Klik om te vergroten...

Ah, heeerlijk! Altijd als mn eerste hallucinatie komt denk ik: "yeah! Daar gaan we!" :grin:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tekzor668 zei:
xLittlePrincess zei:
Lichtelijk hallucineren had ik ook m'n eerste keer. Was oververmoeid en had die dag een dosis van zo'n 180/200 mg genomen. Daarnaast waus. Heel erg waus! Haha
Klik om te vergroten...

Ik hou zo van dat waus zijn als de euforie blijft golven :rock: :xtc:
Klik om te vergroten...

Ja ik ook vond dat ook de beste momenten soms op de xtc helemaal waus gaan en trippen :rock: :xtc:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het actieve, euforische deel herhaalt zich telkens en dat vergeet ik snel.
Die wause momenten dat ik hallucineer blijven uniek, die neem ik mee in men kist haha :xtc:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
@PsyTekz kijk wat ik hier vind hehe🙂
Nu weet ik terug je oude df naam.
Tijd vliegt voorbij soms.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
transformated zei:
@PsyTekz kijk wat ik hier vind hehe🙂
Nu weet ik terug je oude df naam.
Tijd vliegt voorbij soms.
Klik om te vergroten...

Hahah nice was net geen jaar lid.
Tekzor668. Was deze ook al even vergeten. Lijkt net alsof het net achter de rug is maar gaat toch 8 jaar terug. Kinderloos en badass junkie dan 😆.
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben sws niet van plan om veel te nemen, omdat ik echt de controle wil houden. Het was toen meer dat dat kwartje na een uur nog geen effect had en mijn vriend zei van neem 'm maar helemaal. Ik hoorde wel dat de kans op bad gaan groter is als je je niet veilig voelt in je omgeving en dat het sterk beïnvloed wordt door gedachtes. Right?
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haai iedereen!

Ik heb Tot nu toe twee keer xtc gebruikt waarbij het de tweede keer goed mis ging. Nu ben ik daardoor erg bang geworden voor X en al dat soort dingen. Met oud en nieuw gaan we met een grote groep bij iemand thuis zitten. Ken niet veel van de mensen die komen. Only 2. Maar, iedereen gaat aan de drugs. Van alles. Om daar in me eentje het op een zuipen te zetten vind ik niet echt wat. Nu was mijn vraag of ik als ik bijvoorbeeld een kwart neem van een pil, of de kans dan groot is dat ik bad ga een zo ja, hoe lang duurt het voor een kwart is uitgewerkt? Ik ben een meisje van 17 jaar, 1.76 cm, ongeveer 75 kg en het is in een onbekende omgeving. Ben er nog nooit geweest. Wil Aan de ene kant weer is X proberen omdat die connectie met iedereen zo nice is als iedereen gebruikt heeft, maar ik durf het niet meer. Ben er zo bang voor geworden. Hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen!! Alvast bedankt.

Liefs,
xLittlePrincess
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey xLittlePrincess ben zelf ook al eens bad gegaan zag iedereen als demonen aan en zat ik de hele tijd in een hoekje voor 6 uren had toen ook redelijk wat binnen. Sindsdien was ik ook erg bang voor xtc maar dat zijn gewoon gedachten in je hoofd die je hebt, als je er niet teveel aan denkt dat je bad zal gaan zal je waarschijnlijk niet bad gaan. Denk aan leuke dingen wanneer je het hebt genomen of iets zoeken als afleiding tot het werkt. De plek waar je bent kan ook invloed hebben op de xtc. Moest je echt niet willen nemen hoef je ook niet te nemen.
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey transformated,
Thanks voor je reactie! Het probleem is helaas dat ik die mind setting niet heb en ben juist bang dat het door onbekende mensen en een onbekende omgeving versterkt wordt. Ik weet dat ik niet moet als ik het niet wil, maar het is toch heel anders als je in je eentje tussen allemaal spacende mensen zit. Je valt er toch een beetje buiten, vooral qua gevoel.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zijn er geen andere drugs daar die je een keer zou willen proberen? Kan je niet met andere mensen gaan die bv. geen drugs gebruiken. Anders gewoon zeggen tegen je 2 maten dat je wat angstig bent, dan kan je misschien eventueel eerst een kwartje bij jou thuis nemen met je maten omdat je wat meer vertrouwt bent met de omgeving en dan later op de avond naar de andere mensen gaan.
Moest je alcohol drinken dit heb ik toch meestal krijg ik zin in xtc weet niet of dit bij andere personen ook is. Dan is het effect ook wat zachter van de xtc meestal.
W
WhiteWiddowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoeveel had je genomen die avond dat je zo slecht ging, en voelde je je die dag wel goed? Als je je al kut voelt voordat je het neemt, is er een grote kans dat je je tijdens ook kut voelt.

Ik zou er niet te veel over piekeren dan is er een grote kans dat het dan weer misgaat. Als je weet hoeveel er in de pillen zit die je (eventueel) voorgeschoteld krijgt met oudjaarsavond, kan je bijvoorbeeld beginnen met de helft of 1/3 van wat jij met je gewicht mag(75kg is 75-115mg ongeveer). En pas nemen als je je goed op je gemak voelt, misschien kan je al eens eerder bij dat huis langsgaan als diezelfde mensen er al zitten, of wat vroeger er heen gaan en later op de avond pas nemen als je je comfortabel voelt? Mijn eerste keer was ook met 1 goede vriend en 3 bijna onbekende waarvan ik 1tje nog nooit gezien had. Voelde me uiteindelijk comfortabel en heb toen geslikt en een supergoeie avond gehad.


De werkingsduur is volgens mij altijd 4-6 uur, maar van 30mg voel je natuurlijk minder als van 150mg. Mocht je je toch niet goed gaan voelen, vraag dan aan je vertrouwde vrienden om even met jou in bijvoorbeeld de tuin of een andere rustige plek te gaan zitten zonder die onbekende mensen. Maar als je al met een lekker gevoel daar komt, niet te veel piekert over de laatste keer, geen liters alcohol(of andere dingen) naar binnen gooit voor het slikken, en begint met een wat lagere dosis komt het wel goed denk ik.
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had een halfje genomen van een gold bar. Had ook die middag een voedselvergiftiging opgelopen dus heb me een week doodziek gevoeld. Wat ze met oud en nieuw hebben zijn Heineken en Pink skulls als het goed is. Dus wel een dosis rond de 180 mg mdma. Ik weet dus niet of ik mijn gedachten om kan zetten. Ik blijf maar aan die angst en paniek denken die ik toen voelde. Het was zo verschrikkelijk.
W
WhiteWiddowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja die voedselvergiftiging werkte ook niet echt mee, daar zal het grotendeels wel aan gelegen hebben denk ik.

Drugsinfoteam zei:
Tips voordat je XTC gebruikt:

- Laat je XTC testen.
-Gebruik alleen als je je lichamelijk en psychisch goed voelt.
-Zorg dat je voldoende rust, voeding en vocht hebt gehad.
-Neem XTC niet meer dan 1 keer per 2 - 3 maanden.
-Neem geen XTC als je een ziekte hebt en / of medicijnen gebruikt, zwanger bent.
Klik om te vergroten...

Snap wel dat je bang bent je eigen weer zo kut te voelen, ik ben nog geen 2 weken geleden zelf zonder enige echte reden flink fout gegaan na wiet, en heb het ook weggegooid en sinds die avond niks meer gerookt(rookte wel iedere avond). Maar aangezien jij toen een voedselvergiftiging had, zal het daaraan geleden hebben. Voelde je je eigen toen gewoon doodziek, of kreeg je last van andere dingen?

Als je je alleen doodziek voelde, en geen andere klachten had, is er een hele kleine kans dat je je weer zo gaat voelen denk ik.

Een goldbar is een flinke pil en bevat volgens mij toch ongeveer 200mg MDMA, als je dan in een keer een halve neemt welke dan dus ongeveer 100mg zou moeten bevatten, komt die wel aardig hard aan. (Als je kijkt dat je met 75kg tussen de 75-115mg mag nemen. Zeker als je zoiets als een voedselvergiftiging hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."