Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad gaan op X

Bad gaan op X

42 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja had juist 2kg mosselen gegeten en direct erachter x gepakt, heb hard staan :kots: dacht dat het wel ging blijven duren. Eenmaal gestopt met :kots: kon ik de wereld weer aan :)
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pffff lekker bezig joh! Hahaha. Was gelukkig geen van plaan om mosselen te gaan eten dan!
W
WhiteWiddowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou wel willen weten waar je zo'n grote mossel vind, kan ik eigenlijk wel waarderen tijdens X. :mrgreen:


Gewoon 2-3 uur van te voren nog iets voedingsrijk eten en daarna niet of nauwelijks meer, anders ga je idd meestal over je zuiger. Veel plezier :P
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha geweldig dit. Je laat me wel goed lachen zeg. De keren dat ik X op had, had ik na gebruik ook helemaal niet meer gegeten. Ja de eerste keer had ik na een paar uur een raketje voor me neus geschoven gekregen en daar werd ik heeeelemaal gelukkig van. Vond het 't lekkerste ijsje wat ik ooit gegeten had. :grin:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
WhiteWiddow zei:
Zou wel willen weten waar je zo'n grote mossel vind, kan ik eigenlijk wel waarderen tijdens X. Haha :tongueout:
Klik om te vergroten...
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat soort dingen kunnen meerdere mensen wel waarderen tijdens de X volgens mij haha! :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik moet nooit :kots: van X. 1 keer wel in mijn jarenlange gebruik, nog onervaren een tweede volle 150mg pill gedropt omdat ik dacht de eerste nooit te zouden voelen. Kreeg ik een inslag van "o jee :kots: "
5 sec later ging ik heftig hard en hallucineren zoals ik nooit heb gehad :grin:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb nog nooit gehallucineerd van X buiten vibratie van mijn zicht als ik bijvoorbeeld naar mijn mobieltje kijk maar das niet echt hallucineren of wel.

Ook nog nooit :kots: van X

Tekzor668 zei:
ik moet nooit :kots: van X. 1 keer wel in mijn jarenlange gebruik, nog onervaren een tweede volle 150mg pill gedropt omdat ik dacht de eerste nooit te zouden voelen. Kreeg ik een inslag van "o jee :kots: "
5 sec later ging ik heftig hard en hallucineren zoals ik nooit heb gehad :grin:
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
bobsacamano zei:
Heb nog nooit gehallucineerd van X buiten vibratie van mijn zicht als ik bijvoorbeeld naar mijn mobieltje kijk maar das niet echt hallucineren of wel.

Ook nog nooit :kots: van X

Tekzor668 zei:
ik moet nooit :kots: van X. 1 keer wel in mijn jarenlange gebruik, nog onervaren een tweede volle 150mg pill gedropt omdat ik dacht de eerste nooit te zouden voelen. Kreeg ik een inslag van "o jee :kots: "
5 sec later ging ik heftig hard en hallucineren zoals ik nooit heb gehad :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dan hou jij jou dosissen waarschijnlijk binnen de limieten, ik ga er soms wel es over met resultaat hallucineren en waus gaan.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk met coke zal je minder rap bad gaan omdat je niet met teveel angstige gedachten zit in je hoofd, maar ben hier geen expert in. Coke duurt iets van 30 minuten. Heb zelf wel geen ervaring in coke dus ken er niet te veel van.
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Laatste keer was in pfff juli/augustus? Was op Skycity festival. Die week daarvoor was de eerste keer op TikTak festival. Slecht slapen ligt daar dus niet aan nee. Komt denk ik ook door het gepieker haha. Jullie allemaal ook nog fijne dagen!
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lichtelijk hallucineren had ik ook m'n eerste keer. Was oververmoeid en had die dag een dosis van zo'n 180/200 mg genomen. Daarnaast waus. Heel erg waus! Haha
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja de volgende dag waren mijn kaken en wangen alleen niet zo blij... :tearsofjoy:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
xLittlePrincess zei:
Lichtelijk hallucineren had ik ook m'n eerste keer. Was oververmoeid en had die dag een dosis van zo'n 180/200 mg genomen. Daarnaast waus. Heel erg waus! Haha
Klik om te vergroten...

Ik hou zo van dat waus zijn als de euforie blijft golven :rock: :xtc:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
:grin: wat magnesium kan al wonderen doen :wave:
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Magnesium? Why?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
xLittlePrincess zei:
Magnesium? Why?
Klik om te vergroten...

Er bestaan vermoedens dat dit ontspannend werkt voor de spieren, al is dit voor zover ik weet nooit ergens echt aangetoond. Een deel van de mensen merkt hier ook echt voordeel van, in de vorm van minder spierspanning en dus minder last van je kaken erna.

Of het dus een placebo is of dat het echt effecten heeft weet ik dus niet, maar beiden hebben natuurlijk een voordeel.

Ik heb ook gelezen dat je dan wel magnesiumolie op de huid moet smeren en niet pillen slikken, omdat met pillen te weinig magnesium op de juiste plekken komt en een deel wordt afgebroken.

Zelf heb ik de magnesiumsupplementen vaker geprobeerd, maar of het nu echt verschil maakt? Voor mij niet...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
xLittlePrincess zei:
Magnesium? Why?
Klik om te vergroten...

inderdaad zoals smartie hierboven vermeld. Bij mij persoonlijk helpt het wel om na gebruik een magnesiumcap binnen te gooien. Ik heb het trouwens nog maar 2/3 x geprobeerd en tot nu toe steeds positief effect. Ik vind het het proberen waard.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tekzor668 zei:
xLittlePrincess zei:
Lichtelijk hallucineren had ik ook m'n eerste keer. Was oververmoeid en had die dag een dosis van zo'n 180/200 mg genomen. Daarnaast waus. Heel erg waus! Haha
Klik om te vergroten...

Ik hou zo van dat waus zijn als de euforie blijft golven :rock: :xtc:
Klik om te vergroten...

Ah, heeerlijk! Altijd als mn eerste hallucinatie komt denk ik: "yeah! Daar gaan we!" :grin:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tekzor668 zei:
xLittlePrincess zei:
Lichtelijk hallucineren had ik ook m'n eerste keer. Was oververmoeid en had die dag een dosis van zo'n 180/200 mg genomen. Daarnaast waus. Heel erg waus! Haha
Klik om te vergroten...

Ik hou zo van dat waus zijn als de euforie blijft golven :rock: :xtc:
Klik om te vergroten...

Ja ik ook vond dat ook de beste momenten soms op de xtc helemaal waus gaan en trippen :rock: :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."