Goed eten en slapen is wel belangrijk, 't is wel een flinke klap op je lichaam.
Ikzelf herinner ook vrij weinig van mijn eerste x ervaring, ook alleen stukjes en dat het over het algemeen helemaal geweldig was. Als je binnen een uur á anderhalf je hele pilletje al op hebt had je het duidelijk wel naar je zin

, maar toch zou ik iemand anders jouw spul laten bijhouden als je snel geneigd bent meer te nemen. Ik zat aan het eind van de avond ook aan de 250mg, terwijl ik niet meer als 150mg van plan was
![:tearsofjoy:]()
.
Als je de eerste keer wel lekker ging, onder betere omstandigheden, is er weinig reden voor paniek om weer fout te gaan zonder dat je ziek bent denk ik. Over coke durf ik niks te zeggen, heb er nooit over gelezen, of ervaring mee gehad, en ook geen vrienden die het ooit gebruikt hebben. Daarvoor zou iemand anders moeten reageren die er wel ervaring mee heeft, of je moet even verder kijken bij cocaïne hier op DF. Drugsinfoteam beschrijft wel een onrustig, angstig en opgefokt gevoel, wat één van de ongewenste effecten kan zijn.
ik denk met de X dat ik gewoon op het moment zelf moet beslissen. Kijken hoe ik me in de omgeving voel en met de mensen. Toch?
Ja, ik zou vooral aankijken hoe je je in de loop van de week nog voelt, en op woensdag zelf, niet alleen als je bij die mensen bent, maar ook gewoon hoe je je voelt eerder op de dag.