#1
Edit: vandaag geslikt, weer geen enkel effect, misschien moet ik maar dexamfetamine proberen. Volgende week zal ik 30mg proberen. Probleem is dat dit spul best duur is als je het niet van vrienden koopt en het wordt inderdaad heel erg overschat.
Als jij vaker gebruik maakt van dopamine releasers dan gaat 10mg methylfenidaat echt niet veel doen. Ik vind het eigenlijk maar een beetje overhyped spul,
Neem dan liever een bak goede koffie en een jointje dat werkt veel productiever is mijn ervaring
Waarom heb je het gesnoven? Voegt niet echt iets toe terwijl het wel de werkingsduur verkort en je zit naast dex ook bindmiddel je neus in te jassen.
Methylfendidaat is geen dopamine releaser. Het remt de heropname van dopamine en noradrenaline.Ik gebruik nooit dopamine releasers, wat ik beschreef bovenaan doen mijn hersenen vanzelf om een of andere vreemde reden, joints doen mij niks en voor koffie heb ik een enorme gewenning. Een joint roken voor het studeren is trouwens ook niet zo slim. Volgende keer probeer ik maar eens Modafinil.
10mg lijkt mij voldoende voor iemand zonder tolerantie hoor, dit was een jaar lang mijn standaard dosering voor Methylfenidaat. Snuiven doet wel iets natuurlijk, het geeft een sterkere piek in effecten en een kortere duratie wat functioneel gebruik meestal niet ten goede komt.10mg niet genoeg was en dat snuiven zinloos is, maar dit is bijna zeker niet het geval.
Die persoon op jouw profielfoto, daar heb ik een tatoeage vanIk heb zelf ADHD en Methylfenidaat maakte mij alleen maar een zombie. Dexamfetamine daarentegen, good stuff...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."