#1
Hallo DF!
Ik gebruik regelmatig XTC en hou me daarbij eigenlijk altijd aan de 2/3 maanden regel. Als ik te veel feesten dicht op elkaar had stapte ik over op speed of coke om zo m'n XTC pauze niet te verbreken en de "magische" effecten te behouden.
Nu is alleen vanwege een goedaardige hartritmestoornis me sterk afgeraden om ooit nog iets anders dan XTC/MDMA of downers te gebruiken. Nu zit ik dus met een klein probleempje 31 juli had ik een festival waar ik XTC heb gebruikt (waar ik eerst dus speed had willen gebruiken) en 13 augustus heb ik weer een festival waar ik XTC zou willen gebruiken.
Ik begrijp helemaal dat de XTC effecten dan niet zo zijn zoals op 31 juli, maar hoeveel pijn gaat dit me doen op de lange termijn? Ben ik dan direct de love effecten voor altijd kwijt? Moet ik een extra lange pauze houden daarna?
Zijn er hier meer mensen die eenmalig 2 weken tussen gebruik hebben gelaten en wat zijn jullie ervaringen?
Ik gebruik regelmatig XTC en hou me daarbij eigenlijk altijd aan de 2/3 maanden regel. Als ik te veel feesten dicht op elkaar had stapte ik over op speed of coke om zo m'n XTC pauze niet te verbreken en de "magische" effecten te behouden.
Nu is alleen vanwege een goedaardige hartritmestoornis me sterk afgeraden om ooit nog iets anders dan XTC/MDMA of downers te gebruiken. Nu zit ik dus met een klein probleempje 31 juli had ik een festival waar ik XTC heb gebruikt (waar ik eerst dus speed had willen gebruiken) en 13 augustus heb ik weer een festival waar ik XTC zou willen gebruiken.
Ik begrijp helemaal dat de XTC effecten dan niet zo zijn zoals op 31 juli, maar hoeveel pijn gaat dit me doen op de lange termijn? Ben ik dan direct de love effecten voor altijd kwijt? Moet ik een extra lange pauze houden daarna?
Zijn er hier meer mensen die eenmalig 2 weken tussen gebruik hebben gelaten en wat zijn jullie ervaringen?