Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tijdloos zei: Als het een psychedelic feestje is LSD , of analoog. (1p-LSD, 1B-LSD , ALD-52 etc)Anders of 5-apb of andere psychedelica die korter werkt zoals 5-meo-mipt etc Klik om te vergroten... Trippen ga ik over t algemeen niet zo goed op. Ik ben erg gevoelig voor angsten, waardoor ik dan dus bad ga. 1 keer truffels gedaan en dat was en drama, ook blowen valt nooit goed bij me. 5-apb werkt wel op serotonine toch? Anders is dat het overwegen waard."
"Maar ik ben dus opzoek naar een kortwerkende upper, maar t enige wat ik dan kan bedenken is coke. Dan af en toe maar iets meer geld kwijt, t is niet anders..."
"Na een avondje ketamine snuiven heb ik de volgende dag last van pijn onderin m'n rug (iets boven m'n stuitje). Vaak verdwijnt deze pijn geleidelijk binnen 3 dagen. Kan deze pijn te maken hebben met schade aan de nieren of hoef ik me geen zorgen te maken?"
"Ricoo zei: Na een avondje ketamine snuiven heb ik de volgende dag last van pijn onderin m'n rug (iets boven m'n stuitje). Vaak verdwijnt deze pijn geleidelijk binnen 3 dagen. Kan deze pijn te maken hebben met schade aan de nieren of hoef ik me geen zorgen te maken? Klik om te vergroten... Zo'n 2 cm boven m'n stuitje."
"Boyman zei: Hoe vaak gebruik je ketamine en hoeveel per avond ongeveer? Klik om te vergroten... 5x gebruikt, 1x per maand, niet meer dan 150mg-200mg per avond"
"Hallo DF, Volgende week heb ik een leuk feestje waar ik naar alle waarschijnlijkheid coke ga gebruiken (met alcohol). 2 weken daarna heb ik een ander feestje waar ik xtc ga gebruiken. Nu vroeg ik me af of m'n coke gebruik invloed zal hebben op m'n xtc ervaring. Hebben jullie hier ervaring mee?"
"Ricoo zei: Mn benen, armen en hoofd voelen zwaar en ik kan amper lezen/concentreren. Wel kan ik gwn nog praten, zien(wazig af en toe). Kan dit door de etizolam komen of is er iets ernstigs Klik om te vergroten... Heb 1.5gram sos 60%, 3 puntjes ket sterk, 10-15 bier + smeernof ice fles + 2mg etizolam, normaal combineer ik niet zo veel max 2 dingen door samenloop van omdatandigheden is het zo gelopen"
"Hallo DF, Ik gebruik al iets meer dan 3 jaar verschillende soorten drugs (vooral xtc, speed en coke) en heb daarbij nog nooit problemen ervaren op wat hartkloppingen de dag na gebruik na. Echter las ik mijn medisch dossier dat ik blijkbaar 1 jaar geleden ben gediagnostiseerd met Mobitz type 1 AV-block en SVT (supra ventriculaire tachycardie)- ectopie wat mij destijds is verteld als een goedaardige, onschuldige ritmestoornis die af en toe optreed zonder gevolgen. De diagnose is 1 jaar geleden gesteld, maar de klachten heb ik inmiddels al 3 jaar (eerst werd er niks gevonden). Buiten deze milde stoornis heb ik een super gezond en sterk hart volgens de cardioloog. Het grootste gedeelte van de tijd van mijn drugsgebruik had ik dus waarschijnlijk al last van deze ritmestoornis. Waarbij ik nooit problemen heb ervaren en ik heb er ondertussen minder last van dan 2.5 jaar geleden ondanks mijn drugsgebruik. Mijn huisarts wist al van mijn drugs gebruik af en heb deze week met hem besproken wat ik nu het beste kon doen. Coke en speed werden me in ieder geval sterk afgeraden vanwege de sterke werking op hart-en vaatstelsel, maar MDMA/XTC zou met enige voorzichtigheid nog moeten kunnen zonder ernstig vergrote risico's op compicaties. Kennen jullie gelijksoortige verhalen zowel positief of negatief? Het lijkt me niet dat een arts met veel ervaring zegt dat iets enigsinds oke is om te doen terwijl het extreme risico's voor me mee zou brengen, toch? Of zal ik hier een 2nd opinion over vragen of gewoon maar gelijk helemaal stoppen met gebruik? Het voelt toch niet helemaal goed meer nu ik me er zo bewust van ben."
"Hallo DF! Ik gebruik regelmatig XTC en hou me daarbij eigenlijk altijd aan de 2/3 maanden regel. Als ik te veel feesten dicht op elkaar had stapte ik over op speed of coke om zo m'n XTC pauze niet te verbreken en de "magische" effecten te behouden. Nu is alleen vanwege een goedaardige hartritmestoornis me sterk afgeraden om ooit nog iets anders dan XTC/MDMA of downers te gebruiken. Nu zit ik dus met een klein probleempje 31 juli had ik een festival waar ik XTC heb gebruikt (waar ik eerst dus speed had willen gebruiken) en 13 augustus heb ik weer een festival waar ik XTC zou willen gebruiken. Ik begrijp helemaal dat de XTC effecten dan niet zo zijn zoals op 31 juli, maar hoeveel pijn gaat dit me doen op de lange termijn? Ben ik dan direct de love effecten voor altijd kwijt? Moet ik een extra lange pauze houden daarna? Zijn er hier meer mensen die eenmalig 2 weken tussen gebruik hebben gelaten en wat zijn jullie ervaringen?"
"Bedank voor alle reacties. Voor deze keer gebruik ik het dan gewoon en houd er daarna weer altijd minimaal 2 maanden tussen. Ik heb er verder ook totaal geen moeite mee om 2 of 3 maanden tussen gebruik te houden, het kwam nu alleen even zo uit. Mijn gebruik is ook altijd gepland en nooit spontaan. Het leek me alleen zo zonde om door 1 keer de regel te overtreden gelijk al mn toekomstige ervaringen te verpesten, maar als dat niet persee zo is maak ik me er verder niet zo druk om."