Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZolpidem

Zolpidem

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks @Salvia en @Legio Patria Nostra voor de reacties.
Ik neem de tips ter harte en zal het zeker bij één houden en niet meer. Of wellicht eens het genoemde alternatief onderzoeken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zolpidem moet je dus niet gaan over doseren!
1 tablet van 10 mg. Houd het hierbij!
Bij teveel innemen van dit goedje krijg je hallucinaties. Slaapwandelen, black outs, en irrationeel gedrag. Bizar gedrag, beter gezegd.
Dus: niet meer dan 1 tabletje!
Is dit niet genoeg, dan zou je 1 tabletje promethazine kunnen bijnemen.
En dat werkt wel.
Eigen ervaring.
Ik gebruik deze combi al vele jaren.
Met succes!
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh shit dit spul is zo trippy.. zelfs met 10mg sublinguaal en dan wakker blijven in een donkere kamer. Ik heb veel nepmensen en gesprekken erop gezien/gehoord. Vaag spul.

Je kan het alleen zonder recept kopen op het deepweb.
D
Dave1980Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste mensen , mijn huisarts schrijft niet graag zolpidem voor , is dit verkrijgbaar in België zonder recept aub ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien heeft je huisarts een goede reden het jou niet (meer) voor te schrijven.
Volgens mij kun je Zolpidem alleen op recept krijgen.

Edit: praat met je huisarts hierover. Zelf gaan dokteren loopt vaak uit op een fiasco...
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zolpidem is best een goed slaapmiddel, doch tegelijk één van de slapste benzo's die er zijn en bij mijn weten dus ook echt niet al te gevaarlijk. Dan is pakweg rohypnol wel hele andere koek. In België niet vrij verkrijgbaar, neen.
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vaag spul? Bij mij deed wakker blijven op 20mg Zolpidem anders helemaal niks … Beetje ontspannen benzo-gevoel, dat wel, maar verder niks...
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Evilcoffee69 zei:
Vaag spul? Bij mij deed wakker blijven op 20mg Zolpidem anders helemaal niks … Beetje ontspannen benzo-gevoel, dat wel, maar verder niks...
Klik om te vergroten...
Ik krijg er serieus zieke trips van.. ben ook niet de enige als je rondkijkt op internet. Visuals en hallucinaties zijn zeker wel aanwezig bij mij.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sjeezes wat lees ik hier nou.....
Je wilt géén zelfdoding plegen, maarehh
Ik moet zeggen, dat je echt wel aardig op weg bent geweest!
Velen zullen bij deze mix en keuze van de combi toch in serieuze problemen komen vwb de ademhaling....
Ik neem aan dat je weet, wat combinatie van dit soort middelen plús alcohol kan doen, toch?
Namelijk...dat weet je dus nóóit
Combi alcohol met slaapmiddelen is zeer onvoorspelbaar en ook nog eens verschillend van de ene dag, en de andere.
Mooi dat je er nog bent!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dave1980 zei:
Beste mensen , mijn huisarts schrijft niet graag zolpidem voor , is dit verkrijgbaar in België zonder recept aub ?
Klik om te vergroten...

Mijn huisarts schrijft het zeer makkelijk voor en veel zwaardere medicijnen ook als ik er om vraag .

Vind zolpidem een beetje overschat , in het begin vond ik het zoals hier boven beschreven een zeer leuk middel daar je er ook kon van trippen ... als je nog even wakker bleef na inname, kwam ik in de woonkamer bij mijn toenmalige vriendin en zei : wat zit jij hier met al dat gezelschap te doen?

Gans mijn woonkamer zat vol onbekende figuren ... vaak viel ik er WEL zeer snel door in slaap !

Onder het half uur na inname was ik KO !

Maar helaas was ik na twee uur ofzo al terug wakker, dan heb ik nachten gehad dat ik om de twee uur nog 1 nam en nog 1 en dat kon ook de bedoeling niet zijn natuurlijk ( ik was bezig zoals eminem toen hij hopeloos verslaafd raakt aan ambien ( amerikaanse naam van zolpidem)

en ook kreeg ik er koppijn van daags nadien en kwam ik er agressief van.

ik heb het later ook nog wel eens vrij succesvol gecombineerd als inslaper met een doorslaper bij.

en het werd ook verkocht als stilnoct en door de vlaamse wielrenner frank vandenbroucke en de franse wielrenner philippe gaumont misbruikt als genotsmiddel , ze dronken erop en bleven erop wakker tijdens de tour de france (toen de tour de dopage genoemd in 1998 ) snachts stilnoct en overdag speed om de tour de france te rijden , het moet niet gekker worden natuurlijk !

Ik voeg even een link toe voor de geinteresseerden en er is ook veel over te lezen in de memoires van vandenbroucke met de titel : ''ik ben god niet''.


Maar ik dwaal verschrikkelijk af, of misschien ook niet want alles doet hier terzake.:smiley:

Ik kan je adviseren als je wel degelijk slaapproblemen hebt om een efficiënter middel te vragen want zolpidem is ten eerste zeer flauw ( wordt meestal voorgeschreven eigenlijk voor korte slaapjes bv mensen met vliegangst ) en ten tweede door onder andere de schandalen er mee in het peleton en vandenbroucke heeft zolpidem in belgië een slechte naam, en vrezen dokters misbruik net zoals met het middel rohypnol dat in belgië niet meer voorgeschreven wordt of zeer zelden door de affaire Dutroux.

PS check zeker mijn 3 bijgevoegde linken vooraleer je met zolpidem fuckt.

https://www.hln.be/sport/wielrennen...ppillen-die-je-van-je-sokken-blazen~a711edc3/

https://www.nme.com/news/music/eminem-168-1286452

https://www.hln.be/showbizz/celebri...s-geen-nevenwerking-van-slaapmiddel~afe85097/
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee dit is niet verkrijgbaar zonder recept.
Ik heb geen flauw idee of dit ook voor België geld maar in veel landen is doxylamine OTC verkrijgbaar.
In Nederland niet helaas maar dit werkt vrij goed.

Verder heb ik goede ervaringen gehad met mirtazapine een middel dat ze waarschijnlijk sneller zal voorschrijven.
Quetiapine werkt ook wel maar vond het persoonlijk te lang werken.
Zelfde voor promethazine maar dat komt wss omdat ik de 25mg pillen sublingual nam...

Verder heeft de vliegenzwam een enigsinds vergelijkbaar effect met zolpidem.
Deze groeit als het goed is in België en is heel herkenbaar.
Als je dit wilt gaan doen dan raad dik je aan hier genoeg info over te verzamelen gezien dit riskant kan zijn in hogere doseringen.
W
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laten we de vliegenzwam gaan plukken om wat beter te kunnen slapen :grin:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind zolpidem prima.
Ik heb ernaast seroquel.
Deze combi werkt binnen 10 minuten.
Anders slaap ik dus bijna niet, en komen er allerlei " gezichten " van mijn kameraden en van " tegenstanders " van weleer weer naar boven. Dan slaap ik vrijwel niet.
Voordeel: tripmiddelen zijn niet nodig.
Diepe hallucinaties komen vanzelf....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat ik nou zo raar vind.
Als zolpidem een " zwak" middel zou zijn, dan moet ik zeggen dat bij het nemen van 2 tabletjes
Er al heeeeel vreemde dingen kunnen gebeuren.
Ergo.
Volgens mij is zolpidem niet zo " zwak"....
Temazepam knikkertjes.
Dié zijn pas zwak.
Zelfs bij 30 mg (3, dus) bleef ik slapeloosheid houden!
Geef mij de zolpi dus maar.
Z
Zoekertje87Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben dus ook op zoek naar zolpidem. Aangezien temazepam bjj mij niks meer doet. Als je iets weet...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zoekertje87 zei:
Ik ben dus ook op zoek naar zolpidem. Aangezien temazepam bjj mij niks meer doet. Als je iets weet...
Klik om te vergroten...

Voorwaarden en regels

Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.
drugsforum.nl drugsforum.nl
regel 1.

:wave:
Z
Zoekertje87Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Evilcoffee69 zei:
Ik heb ooit zelfs 6 Zolpidems van 10mg genomen + nog 4 andere slaappillen en dan een fles wodka gaan halen en half leeggedronken … Niet als zelfmoordpoging, al lijkt het daar volgens sommigen waarschijnlijk wel op, maar Zolpidem is echt zo sterk niet en dat andere spul leek me ook nog vrij onschuldig en ik wou ECHT ECHT goed slapen … Soite, ik was goed groggy en herinner me verder erg weinig, maar hallucinaties? 0,0. En ik ben nochtans gevoelig aan psychoses. Maar ik geloof je wel hoor!
Klik om te vergroten...
Z
Zoekertje87Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mag ik vragen waar jij aan die zolpidem kwam?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Je mag niet vragen om drugs @Zoekertje87
Dat levert je een permanente ban op.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet niet wat zoekertje zocht.... maar wel wat hij gevonden heeft: een permanente ban 🤨

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."