#1
Wat ik nou zo raar vind.
Als zolpidem een " zwak" middel zou zijn, dan moet ik zeggen dat bij het nemen van 2 tabletjes
Er al heeeeel vreemde dingen kunnen gebeuren.
Ergo.
Volgens mij is zolpidem niet zo " zwak"....
Temazepam knikkertjes.
Dié zijn pas zwak.
Zelfs bij 30 mg (3, dus) bleef ik slapeloosheid houden!
Geef mij de zolpi dus maar.
Als zolpidem een " zwak" middel zou zijn, dan moet ik zeggen dat bij het nemen van 2 tabletjes
Er al heeeeel vreemde dingen kunnen gebeuren.
Ergo.
Volgens mij is zolpidem niet zo " zwak"....
Temazepam knikkertjes.
Dié zijn pas zwak.
Zelfs bij 30 mg (3, dus) bleef ik slapeloosheid houden!
Geef mij de zolpi dus maar.
