Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodone 10mg Retard + Oxycodone 5mg

Oxycodone 10mg Retard + Oxycodone 5mg

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedoel je dat er een euforische werking bij meekomt als je dit middel neemt?
En....verslavend is?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja. Dat is juist.
Anyway, (idd was de naam lyrica) en hoe dan ook, het scheelt aanmerkelijk!
M.A.w. een zeer goed middel, medicijn, en nu vraag ik me af waarom ik dit niet eerder heb gekregen....
C
CasserdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelf ook oxy gebruikt in verleden na een operatie maar kreeg er ook een goed gevoel van. Maakte het aantrekkelijk om de verveling weg te drukken. Mijn tip is om het daar niet voor te gebruiken. Heb er veel ellende mee doorgestaan. Zoek iets anders voor de verveling, ga langs de coffeeshop.
u
underscoresLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik een maand of twee de volgende dosis:

Ochtend: 1x 10mg Oxy Retard + Oxy 5mg
Om de 3 uur: Oxy 5mg
Nacht: 1x 10mg Oxy Retard + Oxy 5mg

Ik heb een dubbele hernia.

Momenteel ben ik helemaal tolerant en heb ik geen enkele roes. Hoe kan ik af en toe nog die roes krijgen zonder dat ik mezelf in gevaar breng?

Kan ik bijvoorbeeld midden op de dag één van die Oxy 10mg Retard kauwen of is dat gezien mijn dagelijkse dosis riskant?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruik je het nou omdat je echt pijn hebt of omdat je graag een roes wil? (Gewetensvraag)

Ga niet voor een roes met voorgeschreven medicatie. Het feit dat je een roes zoekt zet je al in de gevarenzone.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je in het begin euforie gehad?
Heb laatst 10mg 30 eten te vinden en 30mg over een paar uur late me niet voelen als de nummers comfortably numb/Heroin van pink floyd/the velvet underground.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kreeg wel jeuk na de 3e en heb 2 maal gekotst
u
underscoresLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Gebruik je het nou omdat je echt pijn hebt of omdat je graag een roes wil? (Gewetensvraag)

Ga niet voor een roes met voorgeschreven medicatie. Het feit dat je een roes zoekt zet je al in de gevarenzone.
Klik om te vergroten...

Terechte vraag. Ik gebruik het vanwege de pijn; die is constant. Ik krijg het dus legitiem, maar zit hele dagen thuis en af en toe een roesje lijkt me fijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
underscores zei:
Terechte vraag. Ik gebruik het vanwege de pijn; die is constant. Ik krijg het dus legitiem, maar zit hele dagen thuis en af en toe een roesje lijkt me fijn.
Klik om te vergroten...
Begrijpelijk dan hoor. Alleen thuis word je gek van... Als je maar uitkijkt want een opiaten verslaving wil je echt niet. Afkick is hell on earth.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
benzzzy zei:
Kreeg wel jeuk na de 3e en heb 2 maal gekotst
Klik om te vergroten...
zei het toch dat je misselijk werd. Suprimal helpt goed
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
underscores zei:
Terechte vraag. Ik gebruik het vanwege de pijn; die is constant. Ik krijg het dus legitiem, maar zit hele dagen thuis en af en toe een roesje lijkt me fijn.
Klik om te vergroten...

Same here, ik kan die rush wel krijgen maar dat kost me 3 dagen teveel pijn. Beter gebruiken voor je pijn. En iets anders voor euforische effecten. Ik gebruik het al jaren maar trip ondanks de pijn gewoon door.

Als je omhoog en dan weer laag moet met je dosis is dat fucked.., vind het zelf niet waardt.
Ben wel blij dat het wat pijn verlicht dus laat ik het zo😎
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rush?
Vind oxy nogsteeds niet echt euforisch.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
Rush?
Vind oxy nogsteeds niet echt euforisch.
Klik om te vergroten...
De eerste keer met een verantwoorde dosis kan het maar je oxy is niet het middel om euforie te krijgen inderdaad. Vooral niet met de oxycodon dosering die je dagelijks neemt. Geen opiaten maar er is genoeg anders leuks :wink:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Net een degelijke nod gehad en once again geen euphoria
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
Net een degelijke nod gehad en once again geen euphoria
Klik om te vergroten...
Pas je wel op man. Je bent nog jong laat die opiaten anders zitten... Ben ik weer die saaie hier maar ja...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Opiaten zijn Idd vrij saai ja.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb óók een hernia, zelfs op 3 plaatsen. Deze zijn behandeld met een operatie.
En nu: zoveel pijn....
Maar met oxcycodon heb je al heel snel tolerantie opgebouwd. E
En dan vraag je om méér.
Dat tolerantie proces herhaalt zich.
En weer.
En weer.
Voor je het weet, ben je een zware junk.
En dan, dan begint de ellende pas écht, want je moet er weer vanaf.
En geloof me, dat is pas écht hell!!
Er is maar één oplossing.
Stop met die zooi, en zoek naar iets anders, met je arts samen.
Ik kan je voorspellen dat dit anders echt uit de hand gaat lopen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
En.....er is een soort van oplossing!
Ja!
Ik zal eea even toelichten:
Van mijn soort van rugpijn, is door het op 3 plaatsen liggen rommelen met de zenuwwortels met name, deze hele gebiedjes zeer geïrriteerd.
Deze zenuwen zijn daar niet zo blij mee, En dat laten ze dan ook met groot enthousiasme van hun kant, aan de persoon weten, die hun deze onrust en verstoring heeft aangedaan.
Jazeker, en ze zijn daar dan ook met volle overgave mee doende!
En dit zullen ze ook nog eens meer dan een half jaar vol blijven houden....jazeker
De naam van al deze troublementen is: zenuwpijn. Simpele naam, en direct to the point.
En nu komt het.

Er is een medicijn, dat als hoofdwerking anti epilepsie heeft, maar in deze hoofdwerking de pijnprikkel overdracht tussen deze nare en vervelende zenuwwortels, remt.
Dit heeft dan als neven effect, dat deze pijnprikkels veel moeilijker wordt voor deze zenuwen die eigen rechter aan het spelen zijn.
Het duurt volgens de specialist ongeveer 2 weken, om dit medicijn tot Full Power te krijgen.
En als dat dan zover is, dan zal deze rugpijn,
Flink verminderd moeten zijn.
Jammer dan voor de Confrere zenuwen, maar eigen schuld.

En nu ikzelf

Ik ben er nu 4 dagen mee bezig,
En potverkaatje nog niet aan toe, maar nu al is mijn rugpijn aanzienlijk minder.....!!
Dat is mooooi! Heeeel Moooooi!!

En nou dus géén opiaten meer nodig.
Ik ben ermee gestopt. Met de opiaten, dus.
En, last but not least, en faire la Cameron ,
Ik voel me al geestelijk opknappen....!

De artillerie mag weer inrukken. Voorlopig i.i.g.
Ik houd een vinger aan de pols...
Je weet immers maar nooit, nest ce pas ?
Mais oui, bien sure, monsieur!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
De coffeeshop?
Moeten we het qua gezelligheid dáár nou naartoe?
Voor mijzelf: nee dank u.
Deze ronde is voor het huis.
Ik blijf daar weg, ik zet er nog niet eens teen nagelbreedte over de drempel.
De reden daarvoor is, dat ik niet (meer) blow.
Naast het feit, dat ik dus géén cannabis meer tot mij neem, moet ik zeggen dat het daar toendertijd helemaal niet gezellig was.
Nee.
Wat trof ik daar dan aan? Wat gebeurde er daar?
Heel eenvoudig.
Een on afzienbare rij van klanten die hun voorraadje kwamen aanvullen, en die, na hun aanschaf meteen weer de kuierlatten namen, er zaten heel aparte types bij, leuk om te bekijken, dit dan weer wel, alleen hun kledij al!,
Enkele vrij jonge dames achter de toog, de aanschaf van de rij van klanten verzorgden, daarbij zelf stevig aan de blowerij zaten en daardoor bij mijn aanschaf meerdere keren met teruggave van euro's die ik teveel had betaald, danig de mist in gingen,
pas na controle van de camera daar, werd dit dan alsnog gecorrigeerd, zonder ook maar een spier in hun gezicht te vertrekken, en een excuus bleef achterwege, (En hier nam ik groot aanstoot aan!)
Er zat een groep mensen zelf stevig te roken
en hadden daar al hun aandacht bij, dan heb je geen zin in een conversatie,nietwaar,
Eén keertje zat er een groep Polen te.blowen met een man of acht van één joint, (dus die acht zullen wel knetterstoned zijn geworden!)
Ik trof er eigenlijk nooit mensen aan met een wie ik een leuk gesprek zou kunnen hebben.
Jammer, maar helaas.

Ik besef terdege, dat dit een persoonlijke schets van ervaringen is.
Natuurlijk zullen er mensen zijn die heel andere ervaringen hebben vwb hun bezoekjes daar. Jazeker.
Maar ik?
Nee.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Legio Patria Nostra zei:
Ik ben er nu 4 dagen mee bezig,
En potverkaatje nog niet aan toe, maar nu al is mijn rugpijn aanzienlijk minder.....!!
Dat is mooooi! Heeeel Moooooi!!
Klik om te vergroten...
Wow dat is goed te lezen. Hoop werkelijk waar dat dit zo doorzet. Echt Top!
Hoe heet het middel of is dat geheim :) ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."