#1
Bedoel je dat er een euforische werking bij meekomt als je dit middel neemt?
En....verslavend is?
En....verslavend is?
Gebruik je het nou omdat je echt pijn hebt of omdat je graag een roes wil? (Gewetensvraag)
Ga niet voor een roes met voorgeschreven medicatie. Het feit dat je een roes zoekt zet je al in de gevarenzone.
Begrijpelijk dan hoor. Alleen thuis word je gek van... Als je maar uitkijkt want een opiaten verslaving wil je echt niet. Afkick is hell on earth.Terechte vraag. Ik gebruik het vanwege de pijn; die is constant. Ik krijg het dus legitiem, maar zit hele dagen thuis en af en toe een roesje lijkt me fijn.
zei het toch dat je misselijk werd. Suprimal helpt goedKreeg wel jeuk na de 3e en heb 2 maal gekotst
Terechte vraag. Ik gebruik het vanwege de pijn; die is constant. Ik krijg het dus legitiem, maar zit hele dagen thuis en af en toe een roesje lijkt me fijn.
De eerste keer met een verantwoorde dosis kan het maar je oxy is niet het middel om euforie te krijgen inderdaad. Vooral niet met de oxycodon dosering die je dagelijks neemt. Geen opiaten maar er is genoeg anders leuksRush?
Vind oxy nogsteeds niet echt euforisch.
Pas je wel op man. Je bent nog jong laat die opiaten anders zitten... Ben ik weer die saaie hier maar ja...Net een degelijke nod gehad en once again geen euphoria
Wow dat is goed te lezen. Hoop werkelijk waar dat dit zo doorzet. Echt Top!Ik ben er nu 4 dagen mee bezig,
En potverkaatje nog niet aan toe, maar nu al is mijn rugpijn aanzienlijk minder.....!!
Dat is mooooi! Heeeel Moooooi!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."