#1
TrippyShit zei:Daar ging het toch niet over3970 zei:TrippyShit zei:Ik heb nog veel meer medeleven voor mensen zoals jij hoor![]()
Waarom stop je er niet 10 in je kont? Kost je evenveel maar dan ga je nog veel harder!
Ben ik écht de enige die dit echt zielig vind? Pillen in je kont willen stoppen omdat je er 10 neemt en je op die manier voordeliger uit bent?![]()
Najah, veel plezier met de pillen in je poepert![]()
Nee, pillen slikken, waarvan dan zo'n 60% weer zo door je poepert eruit komt, zonder dat je er iets aan hebt gehad....ieder zijn ding, natuurlijk![]()
Het ging erom dat ie 10 pillen slikt en ze in zn kont wilt stoppen om voordeliger uit te zijn. Dan vind ik je een zielig junkje
Stiekem hoop ik dat je mcpp in je reet stopt
![]()
Daar gaat juist dit hele topic over.
Jij begint met mensen junkie te noemen, terwijl er een normale vraag word gesteld.
Het ging erom dat ie 10 pillen slikt en ze in zn kont wilt stoppen om voordeliger uit te zijn. Dan vind ik je een zielig junkje