Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNet 8O mg morfinesulfaat + 400mg tramadol + 2,5mg lorazepam genomen

Net 8O mg morfinesulfaat + 400mg tramadol + 2,5mg lorazepam genomen

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De laatse 2 zijn me gekend, maar als ik Tramadol of O-DSMT neem, pak ik daar nooit iets bij, zeker geen extra morfine en benzo 🤦 Fijn dat je je lekker voelt, ook dag erna...is toch een afrader deze 3combi, Tramadol is sowieso geen combo middel, maja ben ik weer het mannetje met het vingertje.🙃
A

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Alkaloïd
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ongeveer 2,5 uur geleden genomen. Heb wel matige tolerantie voor opiaten. Ik voel me geweldig. Al rechtzittend zit ik in een halfdroom glitters te schijten op een roze regenboog... schrijven gaat moeilijk maar wat is dit een fijn gevoel! :peace2: Nog mensen meg ervaring in deze combo? (opiaten + Benzo's)?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flinke dosering Trama idd
A
AlkaloïdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog iemand ervaring met deze combi?
A
AlkaloïdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Flinke dosering Trama idd
Klik om te vergroten...
400MG is zowat de max. dagelijkse dosis voorgeschreven door artsen. Vooral omdat het risico op een epileptisch insult dan te groot wordt
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aangezien hij niet meer.online geweest is weet ik niet of dit goed gegaan is.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dagelijks ja. Dus niet in 1x!!!!

Pas op man.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Er is ook een topic 'Welke drugs gebruik jij op dit moment', waar je enthousiast kan vertellen wat je genomen hebt 😉
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit loopt vroeg of laat verkeerd.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alkaloïd zei:
400MG is zowat de max. dagelijkse dosis voorgeschreven door artsen. Vooral omdat het risico op een epileptisch insult dan te groot wordt
Klik om te vergroten...
Dus, waarom zou je dat dan doen?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alkaloïd zei:
400MG is zowat de max. dagelijkse dosis voorgeschreven door artsen. Vooral omdat het risico op een epileptisch insult dan te groot wordt
Klik om te vergroten...
En jij combineert het met 2 andere drugs. Wil je dood?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja dit is een slimmert hoor! Echt! :clapping1:
A
AlkaloïdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier ben ik weer hoor, geen last van kater gehad. Heerlijk geslapen en voel me geweldig uitgerust
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Opoïden + benzo's geeft wel echt heel veel kans op een hartstilstand. Zeker als je het gaat doen voor dat half-zittend wegglijden. Je zit dan op het randje van (buiten) bewustzijn. Je gaat dan heel makkelijk over het randje heen en dan bestaat de kans dus dat je niet meer wakker wordt. Ik weet niet hoeveel die roes je waard is maar ik hoop niet zoveel.
A
AlkaloïdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
Opoïden + benzo's geeft wel echt heel veel kans op een hartstilstand. Zeker als je het gaat doen voor dat half-zittend wegglijden. Je zit dan op het randje van (buiten) bewustzijn. Je gaat dan heel makkelijk over het randje heen en dan bestaat de kans dus dat je niet meer wakker wordt. Ik weet niet hoeveel die roes je waard is maar ik hoop niet zoveel.
Klik om te vergroten...
Ik heb wel al gehoord over ademhalingsonderdrukking/stilstand bij gebruik van opiaten maar van een harstilstand nog niet. Bedoel je dan een hartstilstand ten gevolge van te weinig zuurstof voor het hart bij een ademstilstand waarbij je in comateuze toestand verkeerd?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maakt het uit? Je hersenen krijgen geen zuurstof en je gaat dood. Denk wel dat het een vredig einde is, hoor!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."