#1
Haha en die laatste keer kan ik mij niet meer herinnerenš šEnnnnnn ja heel crazy idee: je kan ook nuchter feestenš
bedankt voor je verhelderende antwoord!
Haha en die laatste keer kan ik mij niet meer herinnerenš šEnnnnnn ja heel crazy idee: je kan ook nuchter feestenš
Niet gekotst? dat had ik toen ik dat ik dacht dat ik een kwartje nam maar eigenlijk was het 3 kwart en had toen al 1 hele opIk heb ooit een pil van 280 mg genomen. Dat inklapmoment was alsof de aarde plotseling in elkaar kromp en elke input van mijn zintuigen voelde zo extreem en intens werd ik voelde alsof ik dood ging. Ik raakte volledig in paniek. Hyperventileren. Zweten. Gevoel hebben flauw te vallen.
Tien minuten later was alles goed en ging ik lekker, maar dat moment was pure doodsangst.
Je komt over als een verstandige gebruiker, dus laat jezelf dat niet in de weg zitten. Geniet van de volgendeš«Bedankt voor de snelle reacties!
Heb 0 last gehad van een dip, en heb gezworen op de 3 maanden regel. was toch bang een grote fout te hebben gemaakt door mijn onoplettendheid maar dat valt gelukkig mee. Van elke ervaring leer je, deze ga ik niet nog eens maken)
Die 3-maandenregel heb je gezworen, dus nu moet je je er sowieso aan houdenIk ben van plan over een aantal weken weer een keer te gebruiken, dit doe ik dan met 3/4 van een halfje en eventueel later op de avond de laatste 1/4 bij te nemen. Aangezien mijn vorige 2 ervaringen zo positief waren (goeie gesprekken gehad met vrienden) mezelf belooft nooit meer dan eens in de 3 maanden een 'trip' aan te gaan om het positieve effect zo langdurig mogelijk fijn te houden, of is het een slecht idee om er 3 maanden tussen te laten zitten na een te hoge dosis? Bedankt voor de reactie in ieder geval!
Je bedoelt ofda je nog langer "moet" wachten? Langer is altijd beter! Maar met 3 maanden zit je zeker goed.Ik ben van plan over een aantal weken weer een keer te gebruiken, dit doe ik dan met 3/4 van een halfje en eventueel later op de avond de laatste 1/4 bij te nemen. Aangezien mijn vorige 2 ervaringen zo positief waren (goeie gesprekken gehad met vrienden) mezelf belooft nooit meer dan eens in de 3 maanden een 'trip' aan te gaan om het positieve effect zo langdurig mogelijk fijn te houden, of is het een slecht idee om er 3 maanden tussen te laten zitten na een te hoge dosis? Bedankt voor de reactie in ieder geval!
Ja je kan wel beter langer wachten dan drie maanden.Ik bedoel idd of ik voor de zekerheid niet beter 4/5 maanden kan wachten i.p.v 3 maanden zodat de eventuele schade die mijn hersenen hebben opgelopen zouden kunnen herstellen?!
Maar met die wens veronderstel je eigenlijk twee dingen:wil zorgen dat de klap die ik heb gekregen goed kan worden verwerkt.
Maar hoe doen jullie dat met festivals? In juni/juli/augustus zijn er altijd een hoop leuke festivals. Op een festival gebruik ik altijd alleen maar MDMA, drink alleen water en geen alcohol. Maar dan zit er dus geen drie maanden tussen het gebruik van MDMA, wat kan er dan āfoutā gaan?Je bedoelt ofda je nog langer "moet" wachten? Langer is altijd beter! Maar met 3 maanden zit je zeker goed.
Je kan je serotoninereceptoren in je hersens beschadigen, ook langdurig en heel ernstig. Je hebt meer kans op overdosering omdat je door tolerantie meer nodig hebt. Door die overdosering heb je meer kans op de standaard ongewenste bijwerkingen, maar ook op het serotoninesyndroom. And last but very much not so least, de kans vergroot dat je zoveel te vaak/veel gebruikt hebt dat mdma niet meer dezelfde werking heeft. Je verliest het mdma-gevoel.Maar hoe doen jullie dat met festivals? In juni/juli/augustus zijn er altijd een hoop leuke festivals. Op een festival gebruik ik altijd alleen maar MDMA, drink alleen water en geen alcohol. Maar dan zit er dus geen drie maanden tussen het gebruik van MDMA, wat kan er dan āfoutā gaan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."