Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo forum gebruikers, ik ben vrij nieuw hier en hoop dat ik het onder het juiste topic/onderwerp heb geplaatst. Ik ben zelf over het algemeen ontzettend voorzichtig met drugs en lees me altijd erg goed in wat ik kan verwachten en wat de dosering is. Ik heb begin vorige zomer voor het eerst xtc (pil van 220mg volgens de vriend van wie ik ze heb gekregen) gebruikt (halve pil) in een chille thuis setting, dat is mij erg goed bevallen. Ongeveer 2 maanden geleden heb ik voor de tweede keer xtc genomen. Eerlijk gezegd was ik vergeten (hoe dom het ook is) dat het een sterkere pil was en ging ik er vannuit dat het lager gedoseerd was. Ik had besloten om ongeveer 3/4e pil te nemen dus dan zou dit betekenen dat dit 165 mg Mdma bevatte. Ik weeg zelf 72 kg en ben bang dat ik door deze ene ervaring van een te hoog gedoseerde dosis mijn xtc plezier heb verpest ondanks dat het een super avond was. Ik leef zelf ontzettend gezond, sport elke dag en ben veel bezig met gezonde voeding en slaap elke dag rond de 8 uur is er iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt of die mij kan vertellen wat voor dit gevolgen dit heeft? waarschijnlijk ben ik veel te paranoïde maar ik ben bang niet meer te kunnen genieten van dit middel zoals ik mijn vorige 2 keer heb gedaan. Alvast bedankt voor de reacties!"
"Bedankt voor de snelle reacties! Heb 0 last gehad van een dip, en heb gezworen op de 3 maanden regel. was toch bang een grote fout te hebben gemaakt door mijn onoplettendheid maar dat valt gelukkig mee. Van elke ervaring leer je, deze ga ik niet nog eens maken)"
"Ik ben van plan over een aantal weken weer een keer te gebruiken, dit doe ik dan met 3/4 van een halfje en eventueel later op de avond de laatste 1/4 bij te nemen. Aangezien mijn vorige 2 ervaringen zo positief waren (goeie gesprekken gehad met vrienden) mezelf belooft nooit meer dan eens in de 3 maanden een 'trip' aan te gaan om het positieve effect zo langdurig mogelijk fijn te houden, of is het een slecht idee om er 3 maanden tussen te laten zitten na een te hoge dosis? Bedankt voor de reactie in ieder geval!"
"Ik bedoel idd of ik voor de zekerheid niet beter 4/5 maanden kan wachten i.p.v 3 maanden zodat de eventuele schade die mijn hersenen hebben opgelopen zouden kunnen herstellen?! wil zorgen dat de klap die ik heb gekregen goed kan worden verwerkt."
"StraffeNeel zei: 🙌 Amen 😃👍💪 Beter voor je toekomstige ex. Als iets jou onzeker maakt, dan kun je dat ook bespreken en jezelf een spiegel voorhouden waarom je onzeker bent. Op een forum hierover te gaan klagen snijdt geen hout en is niet respectvol naar je vrouw. Klik om te vergroten... Volgens mij snappen sommige mensen nog steeds de reden niet helemaal waarom dit tot stand is gekomen. Is dit niet iets waar een forum voor bedoeld is? Als je met een vraag zit om er dan vervolgens over te kunnen praten? Klagen lijkt me het verkeerde woord. En ja ik heb het hierover gehad, meerdere keren. Gevraagd waarom de berichten bijvoorbeeld zo flirterig moeten, maar dat leid vaak tot onenigheid."
"Wat mensen ook vinden van de situatie, het is in mijn ogen gewoon niet normaal om, terwijl je in een relatie zit met een andere jongen constant hartjes en kusjes sturen terwijl in er naast lig. Dat ze tijdens vakanties met elkaar en als ze samen een weekend afspreken ze met z’n 2en in een bed liggen (terwijl het een 2 persoons bed is met 2 matrassen waarvan er gemakkelijk een op de grond kan worden gelegd). En het feit dat nagenoeg bijna elke keer als ik erover begin mij het idee word gegeven dat ik de rare kijk op de situatie heb + het feit dat hij super obsessief is richting haar. Ik ben van mening dat terwijl ik meerdere keren duidelijk heb gemaakt dat ik het niet prettig vind er totaal niet naar word geluisterd en ze geïrriteerd raakt dat ik me niet zo moet aanstellen. Het enige wat ik wou was iets van advies en hoe ik met de situatie om kan gaan. Idd raar dat ik als onzeker word weggezet @Mindless."
"Javelin FGM-148F zei: Waarom heb je je eerste bericht aangepast? Ik wilde nog daarop reageren, namelijk op zijn hysterisch gedrag. Klik om te vergroten... Omdat het een heel erg specifiek probleem is. Aangezien de hoeveelheid kliks en aandacht achteraf toch een beetje ongemakkelijk bij."
"Javelin FGM-148F zei: Jij hebt al een aantal reacties ontvangen , heeft het jou geholpen? Klik om te vergroten... Heb afgelopen veel met vertrouwenspersonen gesproken waar ik net wat meer mn verhaal kwijt kon. De reacties van mensen dij mij vinden klagen terwijl ik met een oprecht probleem zit vind ik teleurstellend."
"N3K0 zei: Ik ben 36 als ik nu een man leer kennen en hij heeft een beste vriendin en ze logeren b.v 2x inde maand bij elkaar. Dan zou ik daar wel iets van vinden. Samen slapen vind ik zelf een heel erg intiem iets. Die tijd is dan voorbij. Ga maar op de logeerkamer ofzo slapen of een eigen vriend zoeken. En dat is dan mijn plek (ook als Ik er niet ben) En ik heb geen moeite met iemand vertrouwen,. Dat is gewoon insta 100% want je hebt geen controle over de ander in wat die doet. Klik om te vergroten... Het gaat mij niet om vertrouwen. Het feit dat een random persoon van straat qua gedrag niet zou kunnen oordelen wie het vriendje is en wie niet. In een relatie wil je je toch bijzonder voelen neem ik aan?"
"Goedenavond forumleden, sinds een aantal maand heb ik een relatie met een meisje dat ik in Juli heb leren kennen. We hebben het vaak heel erg leuk met elkaar alleen een ding steekt mij enorm erg. Ze heeft een ‘beste vriend’. Nou ben ik van mijzelf niet super jaloers en is het opzich geen probleem, wat ik alleen lastig vind is dat het geen gezonde relatie is tussen hun. Ze zijn al langer vrienden, waarop zij me verteld dat er nooit iets gebeurd is wat op meer duid dan vriendschap. Ze heeft ook meerdere andere vriendjes gehad in de tijd dat ze vrienden waren. Wat mij heel erg dwars zit is het feit dat hij super obsessief is naar haar. Dus constant contact willen tot het punt dat er meer aandacht voor hem is."