Klopt. Dat hoeft ook niet. Ik ben alleen benieuwd of iemand deze eerder heeft gezien.Speculeren is niet toegestaan hier. Het enige wat je kan doen is wachten op de uitslag.
Ik heb hem 10 seconden geleden eerder gezien! HierIk ben alleen benieuwd of iemand deze eerder heeft gezien.
Dat is dus speculeren. Je kan een pil niet onderscheiden qua batch op vorm. Er kunnen wel 10 verschillende batches vierkante Batmans gedrukt zijn.Klopt. Dat hoeft ook niet. Ik ben alleen benieuwd of iemand deze eerder heeft gezien.
De reden waarom deze vraag geen zin heeft is dat er werkelijk niks zinnigs te zeggen is op basis van een foto. Stel dat ik deze pil herken, dan kunnen wij nog steeds een compleet andere pil hebben. Voor hetzelfde geld zit er meth in ipv mdma. Om verkeerde informatie verspreiding en een vals gevoel van veiligheid tegen te gaan is speculeren over de inhoud/kwaliteit van drugs verboden hier.Ik had enigzins volwassen reacties verwacht. Tuurlijk (duh) snap ik dat geen een pil hetzelfde is, ik had alleen nog nooit een vierkante batman gezien ipv een ronde. Dus is het letterlijk alleen mijn vraag of iemand ooit een vierkante heeft gezien. Goede reacties wel!!![]()
Dat is geen vierkant maar een rechthoek. Had van een volwassen persoon wel verwacht dat hij/zij geografische vormen kent je leert het al op de kleuterschool.Ik had enigzins volwassen reacties verwacht. Tuurlijk (duh) snap ik dat geen een pil hetzelfde is, ik had alleen nog nooit een vierkante batman gezien ipv een ronde. Dus is het letterlijk alleen mijn vraag of iemand ooit een vierkante heeft gezien. Goede reacties wel!!![]()
Stel maar voor dat ik de vierkante heb wel gezien.Ik had enigzins volwassen reacties verwacht. Tuurlijk (duh) snap ik dat geen een pil hetzelfde is, ik had alleen nog nooit een vierkante batman gezien ipv een ronde. Dus is het letterlijk alleen mijn vraag of iemand ooit een vierkante heeft gezien. Goede reacties wel!!![]()
Hahaha pannekoekStel maar voor dat ik de vierkante heb wel gezien.
Wat dan? Gaan we vrienden worden ? Gaat vierkante Batman xtc pill ons verenigen ? Zullen we , omdat we beide de trotse eigenaren van de vierkante Batman xtc pil zijn, gaan trouwen?
Ben een vrouw. Die proberen als kleuters al het verkeerde vormpje door het andere vormpje te stampen, dus wellicht verklaart datDat is geen vierkant maar een rechthoek. Had van een volwassen persoon wel verwacht dat hij/zij geografische vormen kent je leert het al op de kleuterschool.
![]()
š¤Ik had enigzins volwassen reacties verwacht
OkƩ nou prima toch, als dit gewoon vanaf het begin wordt gezegd is het toch duidelijk. Thanks allemaalDe reden waarom deze vraag geen zin heeft is dat er werkelijk niks zinnigs te zeggen is op basis van een foto. Stel dat ik deze pil herken, dan kunnen wij nog steeds een compleet andere pil hebben. Voor hetzelfde geld zit er meth in ipv mdma. Om verkeerde informatie verspreiding en een vals gevoel van veiligheid tegen te gaan is speculeren over de inhoud/kwaliteit van drugs verboden hier.
Ik ben bloedserieus š
Dit staat wel in de forumregels, als het goed is groot bovenin je scherm. En anders ook hier:OkƩ nou prima toch, als dit gewoon vanaf het begin wordt gezegd is het toch duidelijk. Thanks allemaal
Ja klopt, had het alleen totaal anders opgevat omdat ik voor mijzelf niet hoefde te weten wat voor pil dit precies is en wat erin zit (daarvoor test ik namelijk). Ik had gewoon nog nooit een RECHTHOEKIGE (Dit staat wel in de forumregels, als het goed is groot bovenin je scherm. En anders ook hier:
Nee hoor. Ik snap je wel, een antwoord alsJa klopt, had het alleen totaal anders opgevat omdat ik voor mijzelf niet hoefde te weten wat voor pil dit precies is en wat erin zit (daarvoor test ik namelijk). Ik had gewoon nog nooit een RECHTHOEKIGE () batman gezien, dusssssss was benieuwd of iemand die ooit al was tegengekomen. Dacht daarom dat het niet āvalseā info kon zijn, maar het is duidelijk nu.
had volstaan en is niet tegen de regels. Maar we zijn nu eenmaal t****junks met verpeste hersens dus stellen ons graag op als 14 jarigen.En nee, ik ken ook alleen de ronde batmans so far!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."