Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste allemaal, Vandaag heb ik mijn XTC pillen laten testen. Dit is een batman die nog niet in de database stond. Een vierkante ipv een (welbekende) ronde. Nu moet ik natuurlijk een weekje wachten, maar ik was benieuwd of iemand deze herkent. (Natuurlijk wacht ik m’n test uitslag af)"
"FredKroket zei: Speculeren is niet toegestaan hier. Het enige wat je kan doen is wachten op de uitslag. Klik om te vergroten... Klopt. Dat hoeft ook niet. Ik ben alleen benieuwd of iemand deze eerder heeft gezien."
"Ik had enigzins volwassen reacties verwacht. Tuurlijk (duh) snap ik dat geen een pil hetzelfde is, ik had alleen nog nooit een vierkante batman gezien ipv een ronde. Dus is het letterlijk alleen mijn vraag of iemand ooit een vierkante heeft gezien. Goede reacties wel!!"
"Harry In De Warrie zei: Dat is geen vierkant maar een rechthoek. Had van een volwassen persoon wel verwacht dat hij/zij geografische vormen kent je leert het al op de kleuterschool. Klik om te vergroten... Ben een vrouw. Die proberen als kleuters al het verkeerde vormpje door het andere vormpje te stampen, dus wellicht verklaart dat"
"FredKroket zei: De reden waarom deze vraag geen zin heeft is dat er werkelijk niks zinnigs te zeggen is op basis van een foto. Stel dat ik deze pil herken, dan kunnen wij nog steeds een compleet andere pil hebben. Voor hetzelfde geld zit er meth in ipv mdma. Om verkeerde informatie verspreiding en een vals gevoel van veiligheid tegen te gaan is speculeren over de inhoud/kwaliteit van drugs verboden hier. Ik ben bloedserieus 😘 Klik om te vergroten... Oké nou prima toch, als dit gewoon vanaf het begin wordt gezegd is het toch duidelijk. Thanks allemaal"
"ljuv zei: Dit staat wel in de forumregels, als het goed is groot bovenin je scherm. En anders ook hier: https://drugsforum.nl/threads/informatie-voor-nieuwe-leden.32600/ Klik om te vergroten... Ja klopt, had het alleen totaal anders opgevat omdat ik voor mijzelf niet hoefde te weten wat voor pil dit precies is en wat erin zit (daarvoor test ik namelijk). Ik had gewoon nog nooit een RECHTHOEKIGE ( ) batman gezien, dusssssss was benieuwd of iemand die ooit al was tegengekomen. Dacht daarom dat het niet “valse” info kon zijn, maar het is duidelijk nu."
"Hoi allemaal! Ik had al eventjes lopen zoeken op het forum, maar ik heb nog niet echt antwoord gekregen op mijn vraag. ikzelf gebruik XTC (altijd 3M regel, en elke keer werkt dit voor mij prima.) Eerste paar keer alleen Mdma poeder gelikt, maar merkte dat ik hier best veel voor moest pakken (maak bijna 1gr op in 6u) en er een beetje mellow van werd ofzo? Daarom toen overgestapt op X en nu sta ik altijd wel “aan” na een halfje. (Wat ik zelf niet begrijp want M is de werkzame stof in X natuurlijk, ik laat altijd alles testen btw) Nu merk ik in mijn omgeving dat 1. Niemand test (ik ben oprecht de enige lijkt wel en merk ook vaak dat iedereen verbaasd is als ik zeg dat ik test) en 2. Echt ie-de-reen aan de 3MMC zit. Vaak gevraagd of ik dit ook wilde proberen, maar zolang ik goed ga op X hoeft dit voor mij niet. Nu lees ik hier dus zo vaak dat 3MMC eig vrij zeldzaam is in NL tegenwoordig, dus vroeg ik mij af hoe het kan dat dan voor mijn gevoel half NL aan de 3MMC kan zitten? Dit weerhoudt mij ook in het proberen van 3MMC merk ik, omdat ik zoiets heb van: jullie gebruiken zogenaamd 3m, maar de kans is vrij groot dat het gewoon totaal wat anders is aangezien jullie klakkeloos overnemen en geloven wat de dealer jullie aansmeert. daarnaast hoor ik ook veel positieve verhalen over 6APB hier, en vroeg ik mij af wat nou de precieze verschillen zijn tussen die 3? Ik hoor het graag liefs"