Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaatste keer xtc

Laatste keer xtc

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gaat het voor de rest wel goed? Set en setting? Geopereerde rug, niet mooie omstandigheden op het feest etc. In mijn ervaring komt het effect van mdma er niet lekker uit als deze dingen niet goed zijn en krijg je wat jij beschrijft. Wel de negatieve effecten, maar niet de positieve.
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hey ,
Sorry dat ik hier ook zo laat op inpik zonder een reden,
maar Ik ken het gevoel ook met de mdma.
De xtc is zwakker geworden van zuiverheid, de laatste jaren, de meeste mdma pillen zijn nu zo een 60-120mg en dan nog slecht gemaakt met afvalstoffen. De versnijding is ook anders als vroeger. Er is ook veel wisselwerking merk ik op.
Ik zou de drugs laten testen in een lab en dan proberen meerdere pillen te testen om de spreiding te weten en dan nog geeft dat geen zekerheid genoeg. Ik denk dat de mdma ook heel anders gemaakt wordt als vroeger waarbij er geen "love euforie" nietmeer aanwezig is.
Het is inderdaad nietmeer zoals het was
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Xtc is zuiverder dan ooit. Hoe kom je hierbij?
Klik om te vergroten...
Was al bezig met een bericht, maar dit dus ja.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
kevin26 zei:
hey ,
Sorry dat ik hier ook zo laat op inpik zonder een reden,
maar Ik ken het gevoel ook met de mdma.
De xtc is zwakker geworden van zuiverheid, de laatste jaren, de meeste mdma pillen zijn nu zo een 60-120mg en dan nog slecht gemaakt met afvalstoffen. De versnijding is ook anders als vroeger. Er is ook veel wisselwerking merk ik op.
Ik zou de drugs laten testen in een lab en dan proberen meerdere pillen te testen om de spreiding te weten en dan nog geeft dat geen zekerheid genoeg. Ik denk dat de mdma ook heel anders gemaakt wordt als vroeger waarbij er geen "love euforie" nietmeer aanwezig is.
Het is inderdaad nietmeer zoals het was
Klik om te vergroten...
Xtc is zuiverder dan ooit. Hoe kom je hierbij?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
@kevin26 geen idee waar jij je x vandaan haal maar werkt diegen bij opnieuw en co 2dehands pillen al jaren oud
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Xtc is zuiverder dan ooit. Hoe kom je hierbij?
Klik om te vergroten...
Ja sorry ik bedoel ook zuiverheid is beter dan ooit maar de doseringen zijn nietmeer optimaal. Er is spreiding en wisselwerking en ook hoe het gemaakt wordt. Maar zal ook aan set en setting liggen zoals al vermeld is geweest. Ik kan ook alleen maar zeggen hoe ik mij erbij voel.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
die van mij zijn vaak 180mg per pil tot soms wel 250mg
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Misa jealous!

En 6 maanden is mooi extra lang, komt 'ie vast mooi binnen.

Ik schat dat ik nog 1,5 maand moet wachten ongeveer, tot ik op 3 maanden zit en dan wordt het weer 6-APB :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ik blijf wel enigzins skeptisch. Ik heb 30/31 dec vorig jaar 4fma+6APB+XTC gebruikt en in februari 300MG 4fma en 180MG MDMA. Had toen een week lang mega breinschokken. Dus hoop dat in de tussentijd wel echt goed hersteld is nu.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat mij vooral hielpt was voor paar dagen na serotonine misbruik 5htp nemen
ik nam toen 2 capsules elke avond de week oid erna en toen geen breinschokken
toen ik dat nog niet deed echt wel breinschokken gehad
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
van de xtc of andere serotonine slurpers aps 3mmc mdphp
Klik om te vergroten...
en je functioneert nog goed ? 🙂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Druggers zei:
Ik blijf wel enigzins skeptisch. Ik heb 30/31 dec vorig jaar 4fma+6APB+XTC gebruikt en in februari 300MG 4fma en 180MG MDMA. Had toen een week lang mega breinschokken. Dus hoop dat in de tussentijd wel echt goed hersteld is nu.
Klik om te vergroten...
Nu er dan even voor zorgen dat je wel een verantwoorde dosering neemt en zeker niet weer gaat combineren met stims (of überhaupt combineren). Dan heb je de meeste kans op een fijne ervaring. Al is het nooit gegarandeerd.
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
wat mij vooral hielpt was voor paar dagen na serotonine misbruik 5htp nemen
ik nam toen 2 capsules elke avond de week oid erna en toen geen breinschokken
toen ik dat nog niet deed echt wel breinschokken gehad
Klik om te vergroten...
waaaat? 😂 breinshokken? 😲
van stress of brein toxiciteit?
Heb je al een MR hersennen laten maken dan ofso ?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
van de xtc of andere serotonine slurpers aps 3mmc mdphp
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Nu er dan even voor zorgen dat je wel een verantwoorde dosering neemt en zeker niet weer gaat combineren met stims (of überhaupt combineren). Dan heb je de meeste kans op een fijne ervaring. Al is het nooit gegarandeerd.
Klik om te vergroten...
1 dag wordt 2-fma en de 1 dag wordt XTC (1 pil).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Druggers zei:
1 dag wordt 2-fma en de 1 dag wordt XTC (1 pil).
Klik om te vergroten...
Niet ideaal, twee dagen vlak achter elkaar stims, maar goed ik snap dat dat soms zo gaat.

Doseringen niet al te hoog maken hè (hopelijk klink ik nu niet als je moeder :sweatsmile:)
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Niet ideaal, twee dagen vlak achter elkaar stims, maar goed ik snap dat dat soms zo gaat.

Doseringen niet al te hoog maken hè (hopelijk klink ik nu niet als je moeder :sweatsmile:)
Klik om te vergroten...
Liquicity is een festival waar ik een uitzondering voor maak :hearteyes: maar voor mij is 50/75MG 2fma al recreationeel genoeg dus komt goed! en die XTC pil is niet enorm sterk (eerder gehad al).
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
kevin26 zei:
en je functioneert nog goed ? 🙂
Klik om te vergroten...
ik vind van wel
ik ben al sinds 2021 niet langer dan 3 weken clean geweest maar ik doe nu weer een poging ben al 2 weken op weg


OT : enjoy the festival 2FMA werkt ook niet zo heel erg op sero dus ondanks dat het misschien iets slecht is voor je lichaam voorzie ik geen erge dingen
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
ik vind van wel
ik ben al sinds 2021 niet langer dan 3 weken clean geweest maar ik doe nu weer een poging ben al 2 weken op weg


OT : enjoy the festival 2FMA werkt ook niet zo heel erg op sero dus ondanks dat het misschien iets slecht is voor je lichaam voorzie ik geen erge dingen
Klik om te vergroten...
sterk bezig neef , houden zo ?
die brein shokken laat die maar achter jou hoor want dat klinkt niet echt gezond 😬
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#19
StraffeNeel zei:
Misschien een wat langere periode ertussen en/of wat kleinere portie. Of wat anders. Truffels zijn ook fantastisch en helemaal niet zo heftig op je gezondheid. Veel succes!
Klik om te vergroten...
Tussen mijn laatste xtc gebruik zit drie kwartjaar tussen. Mijn enig misbruik was dat ik vroeger xtc tijdens festivalszomertijden vaker gebruikten.
Ik denk dat mijn stofwisseling anders werkt dan bij andere mensen. Ik weeg rond de 55-57 kg/ 176 cm.

Truffels op een lagere dosis zijn ook fijn. Op technofeestjes wil ik kunnen dansen en dat gaat op truffels niet op de manier hoe ik dat wil.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aaaahh... nou. Afgelopen weekeind was het dan zover. Op mijn lievelingsfestival zou ik dan eindelijk mijn drugs gaan uittesten.

Op de tweede dag nam ik een 2-cb in pil vorm. Resultaat: het deed nauwelijks wat. Nul visuele aspecten. Muziek deed niets met mij.

Op de derde dag 1p-lsd (100 ulg); idem dito. Ik probeerde er zo min mogelijk aan te denken. Het deed nauwelijks iets met mij. Na 3 uur voelde ik een beetje iets opkomen, maar het was het allemaal net niet. Ik ben naar mijn tent gelopen daar een halfje xtc (100 mg) gepakt . Ik kreeg toen meer last van mijn kaken dan dat ik lekker kon dansen.

Op de laatste dag wilde ik 6Apb uittesten. Ik merk dat ik van xtc een vervelende strakke bek kreeg en dus minder lief uit mijn ogen keek. Dus liet ik mijn 6 apb varen.
Van iemand anders kreeg ik een lsd zegel in letterlijk handen gedrukt. Die vertelde dat dit wel eens een sterke kon zijn. Als deze bv 200 ulg zou zijn geweest dan zat ik met de vorige dag goed.
Maar ook deze zegel.... voelde ik nauwelijks wat.... Tegen het eind van het feest.. en ik had nog twee/drie uurtjes heb ik binnen een uur zes bieren gedronken.
En toen werd ik wel vrolijk... de muziek en performances waren dan ook super vet. Het zevende bier maakte mij enorm moe en had ik minder zin om te dansen.
Ik vond het te gewaagd om een tweede zegel achteraan te plakken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."