Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag, ik (26, m) had een maand of 4 terug voor het eerst XTC genomen en ik had pilletjes die ongeveer uitkomen op 1.1 keer mij lichaamsgewicht aan MDMA. Ik had er toen 2 bij met de instelling er 1,5 te pakken, maar genoot al genoeg met 1 pilletje dat ik na die eene niet meer heb bijgepakt. Nu komt er over een paar weken weer een festival aan en ben dan van plan om weer wat te snoepen. Ik zie alleen dat soms wordt aangeraden tussen de 1 a 1,5 of zelfs 2x mijn lichaamsgewicht te nuttigen voor het volledige effect. Bij sommige posts zie ik zelfs dat er soms nog heel wat meer wordt gepakt. Zou ik er dus nog meer van kunnen genieten als ik nu wel een grotere dosis van anderhalf pilletje zou pakken?"
"Dick_van_Leeuwen zei: Oh en af en toe zo'n waterijsje! Klik om te vergroten... Oeh dat klinkt dan inderdaad wel lekker😬"
"Torchic zei: Ik denk als je content bent met de ervaring van de vorige keer je het gerust bij die hoeveelheid kunt houden🤗 Klik om te vergroten... Bedankt voor je bericht en ik denk dat ik het inderdaad weer met 1 pilletje ga doen. Ik vond het toch al een geweldige avond en kan het later altijd met meer proberen"
"Klinkt wel leuk, je zegt na 4 uur er klaar mee geweest te zijn, hoelang duurde de high dan in totaal?"
"Hallo, wij gaan van zaterdag naar een festival waar we gepland hebben om een pilletje te pakken. Ik heb vaker gelezen dat je maximaal 1 glas water per uur mag. Nu staat alleen de weersverwachting op 32 graden en dus lijkt het me logisch dat we extra water moeten drinken. Wat zou dan een verstandige hoeveelheid water drinken zijn?"
"mandragora zei: https://www.drugsenuitgaan.nl/vraag/wat-moet-je-weten-over-xtc#:~:text=Als je XTC gebruikt loop,je het risico op watervergiftiging. https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/waarom-is-watervergiftiging-een-risico-bij-xtc/ https://www.drugsinfo.nl/xtc/risico-watervergiftiging-van-xtc-gebruik#:~:text=De belangrijkste maatregel om een,XTC kun je hier vinden. ...dit zijn er nog maar een paar. Internet staat er bezaaid mee. Dus ik zou er alleszins niet te licht overgaan. Klik om te vergroten... Bedankt voor je bericht, duidelijke bronnen, ik zag ook wel staan dat het grote hoeveelheden water betrof en niet mega vaak voorkwam. Denk dat ik nog steeds wel safe zit met 2 glazen water per uur en dat ik het gewoon wat later pak, dan is de grootste hitte voorbij"