#1
Whatever, gast die verbaasd is ziek te zijn na 6 maal de maximale dosis te nemen.
Hoezo moet je over mij praten in een andere thread? Anders stuur je me een PB, idioot. Ik geef hem gewoon advies loop jij weer als een mongool uit te hangen.Whatever, gast die verbaasd is ziek te zijn na 6 maal de maximale dosis te nemen.
Jij moet echt leren lezen, heb je je leesbril niet op? Ik zeg toch helemaal niks over maximale dosis overschrijden??? Ik zeg letterlijk neem een halfje van een lage dosis om veilig te blijven. Naja, het verbaast me niks van een ouwe lul als jij die alleen maar aan sex denkt. Viezerik.Jouw advies is letterlijk tegen een beginnend gebruiker zeggen dat de maximale dosis overschrijden niet zo erg is, nadat je zelf ziek geworden bent door net dat te doen. Als je niet in ziet dat dit zowel relevant als dom is, dan vrees ik dat er geen uitleggen meer aan is.
Anyway, genoeg thread vervuiling.
Ps: schelden voegt weinig toe aan een discussie.
Besef jij je wel dat je feitelijk helemaal niets zegt met "neem een halfje van een lage dosis"? En dat is juist waar je kritiek op krijgt.Jij moet echt leren lezen, heb je je leesbril niet op? Ik zeg toch helemaal niks over maximale dosis overschrijden??? Ik zeg letterlijk neem een halfje van een lage dosis om veilig te blijven. Naja, het verbaast me niks van een ouwe lul als jij die alleen maar aan sex denkt. Viezerik.
Je kan een paar dagen na het nemen ook een dag verwachten waar je een mental dip hebt.
Bedankt iedereen voor de tips, ik heb alles gelezen en zal hier zeker op letten. Ik ben alleen vergeten te noemen in mijn vraag dat ik adhd heb en methylfenidaat voorgeschreven krijg hierom. Mijn eerste vraag hierover zou zijn. 1: Hoe beinvloed mijn gebruik van methylfenidaat en hebben van adhd xtc? en 2: Ik heb weleens op feestjes meer methylfenidaat genomen dan ik voorgeschreven krijg expres, dit zijn pilletjes dus die voel ik dan ook wel inkicken, mijn hart gaat dan sneller kloppen etc en meer energiek. Is dit qua hartslag etc ongeveer hetzelfde bij mdma/xtc of veel heftiger?Goed dat je deze nog vermeld Xeno, was ik vergeten! Bij de eerste malen gebruik zal dit vast wel meevallen als je je aan de voorgenoemde dosissen houdt, maar weet dus dat de dip iets is die vrij snel vervaagt!
verschilt per persoon!Is dit qua hartslag etc ongeveer hetzelfde bij mdma/xtc of veel heftiger?
Best geen Ritalin nemen dag van Xtc gebruik + de dag erna is mijn advies. Anders veel meer kans op vervelende/negatieve effecten. Methylfenidaat kan het effect van xtc ook versterken btw. Zal hoe dan ook leuk worden als je je aan de 'regels' houdt 👍🏾Bedankt iedereen voor de tips, ik heb alles gelezen en zal hier zeker op letten. Ik ben alleen vergeten te noemen in mijn vraag dat ik adhd heb en methylfenidaat voorgeschreven krijg hierom. Mijn eerste vraag hierover zou zijn. 1: Hoe beinvloed mijn gebruik van methylfenidaat en hebben van adhd xtc? en 2: Ik heb weleens op feestjes meer methylfenidaat genomen dan ik voorgeschreven krijg expres, dit zijn pilletjes dus die voel ik dan ook wel inkicken, mijn hart gaat dan sneller kloppen etc en meer energiek. Is dit qua hartslag etc ongeveer hetzelfde bij mdma/xtc of veel heftiger?
ah oke, dat stelt mij een beetje gerust. Niet dat ik hartproblemen heb, maar ik heb een keer spacecake genomen en toen ging mijn hart sneller kloppen, mijn borst werd warm en ik voelde mijn bloed helemaal rond gepomt worden in mijn borst. dat vond ik persoonlijk geen aangenaam gevoel. Hopelijk zal dit bij xtc anders zijn dan.verschilt per persoon!
ik krijg van pep/methylphenidaat/dexamfetamine een hogere/vervelendere hartslag dan van xtc!
Haha isg, bedankt voor de tips. Zal ik dan zeker niet doen. Ik ga van te voren een paar daagjes geen methylfenidaat nemen en daarna ook niet. Ook geen methylfenidaat om te dip tegen te gaan als het goed is toch?Best geen Ritalin nemen dag van Xtc gebruik + de dag erna is mijn advies. Anders veel meer kans op vervelende/negatieve effecten. Methylfenidaat kan het effect van xtc ook versterken btw. Zal hoe dan ook leuk worden als je je aan de 'regels' houdt 👍🏾
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."