#1
Ik zat eerst op 3x daags 240mg per keer 's ochtends 's middags en 's avonds en dat heb ik toen afgebouwt naar 3x per dag een halve pil van 80 dus 40mg en toen cold turkey gestopt met de oxy en 2x daags 100mg tramadol en 120mg codeine gaan slikken toen was ik een week goed ziek ondanks de andere opiaten, en toen heb ik de tramadol en codeine afgebouwt in een kliniek samen met diazepam dat slikte ik ook maar na 14 dagen opiatenvrij trok ik het mentaal nietmeer, lichamelijk ging het al wel beter maar mentaal kwam ik in een super depressie terrecht.... Ben toen weer begonnen met kratom en uiteindelijk weer oxy en codeine en maandag ga ik weer heroine kopen daar mixte ik me oxycodon wel eens mee omdat ik vaak te weinig oxy hadDe eerste keer afgebouwd van 240 naar 50 of 60 en toen gestopt. Omdat de ontwenning te hevig was.
2e keer van 50/60
3e keer 30 mg