#1
Fysiek afkicken is het makkelijkst, mentaal is het zwaarst. Bij jou zijn het inderdaad ook geen milde doseringen geweest.. damnnn.Ik zat eerst op 3x daags 240mg per keer 's ochtends 's middags en 's avonds en dat heb ik toen afgebouwt naar 3x per dag een halve pil van 80 dus 40mg en toen cold turkey gestopt met de oxy en 2x daags 100mg tramadol en 120mg codeine gaan slikken toen was ik een week goed ziek ondanks de andere opiaten, en toen heb ik de tramadol en codeine afgebouwt in een kliniek samen met diazepam dat slikte ik ook maar na 14 dagen opiatenvrij trok ik het mentaal nietmeer, lichamelijk ging het al wel beter maar mentaal kwam ik in een super depressie terrecht.... Ben toen weer begonnen met kratom en uiteindelijk weer oxy en codeine en maandag ga ik weer heroine kopen daar mixte ik me oxycodon wel eens mee omdat ik vaak te weinig oxy had
Ik zou je graag helpen en behoeden voor de heroïne en het oxy gebruik. Ik had nog nooit in mijn leven drugs gebruikt totdat ik dus oxy op recept kreeg. Nog steeds nooit een andere vorm van drugs gehad hoor, ik heb die “urge” ook niet om drugs te proberen.
Alleen die verrekte oxycodon, die is gewoon (relatief kort) zo fijn.
Is me wel opgevallen dat hoe vaker je gaat detoxen van de oxy hoe zwaarder je lichaam het krijgt op de lange termijn constant die verandering. Dus gestopt blijven is het allerbelangrijkste en nooit meer aan beginnen
Bij mij juist net andersom, ja en nee eigenlijk. Als ik het langer dan 1 week achter elkaar gebruik, is de detox kut maar minder lang. Ik kan dan na stoppen ook gewoon goed blijven slapen zonder fysieke ongemakken. Ik krijg het alleen extra koud en veel last in mijn rug.