Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangdurige ontwenning

Langdurige ontwenning

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
Tur4xLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopemonster zei:
Ik zat eerst op 3x daags 240mg per keer 's ochtends 's middags en 's avonds en dat heb ik toen afgebouwt naar 3x per dag een halve pil van 80 dus 40mg en toen cold turkey gestopt met de oxy en 2x daags 100mg tramadol en 120mg codeine gaan slikken toen was ik een week goed ziek ondanks de andere opiaten, en toen heb ik de tramadol en codeine afgebouwt in een kliniek samen met diazepam dat slikte ik ook maar na 14 dagen opiatenvrij trok ik het mentaal nietmeer, lichamelijk ging het al wel beter maar mentaal kwam ik in een super depressie terrecht.... Ben toen weer begonnen met kratom en uiteindelijk weer oxy en codeine en maandag ga ik weer heroine kopen daar mixte ik me oxycodon wel eens mee omdat ik vaak te weinig oxy had
Klik om te vergroten...
Fysiek afkicken is het makkelijkst, mentaal is het zwaarst. Bij jou zijn het inderdaad ook geen milde doseringen geweest.. damnnn.

Ik zou je graag helpen en behoeden voor de heroïne en het oxy gebruik. Ik had nog nooit in mijn leven drugs gebruikt totdat ik dus oxy op recept kreeg. Nog steeds nooit een andere vorm van drugs gehad hoor, ik heb die “urge” ook niet om drugs te proberen.

Alleen die verrekte oxycodon, die is gewoon (relatief kort) zo fijn.




Dopemonster zei:
Is me wel opgevallen dat hoe vaker je gaat detoxen van de oxy hoe zwaarder je lichaam het krijgt op de lange termijn constant die verandering. Dus gestopt blijven is het allerbelangrijkste en nooit meer aan beginnen
Klik om te vergroten...

Bij mij juist net andersom, ja en nee eigenlijk. Als ik het langer dan 1 week achter elkaar gebruik, is de detox kut maar minder lang. Ik kan dan na stoppen ook gewoon goed blijven slapen zonder fysieke ongemakken. Ik krijg het alleen extra koud en veel last in mijn rug.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
Dus gestopt blijven is het allerbelangrijkste en nooit meer aan beginnen
Klik om te vergroten...
En hier staat het. Ca va!
Je kunt overigens heel gedoseerd en langzaam afbouwen, door vloeibare oxcycodon te nemen en iedere week proberen om een milliliter te minderen.
Dit is mij toendertijd heel goed gelukt.
Bij de tweede x aan dat spul hooked te zijn geworden, toen was het voor mij veeeeel moeilijker.
En toch, met een klein spuitje kun je de vloeibare oxcy heel goed minderen. 2 dagen wat lastig, de derde al wat minder en de 4 e dag gaat het weer. De 3 dagen daarna bouw je weer kracht op voor de volgende mindering...ik deed er de eerste keer 4 maanden over, maar het was te doen!
De tweede keer werd extra lastig vanwege gigantische rugpijn.
Oxcycodon werd overgezet in methadon, en nu kan ik met mijn rug enigzins vooruit.
Oxcycodon is een lekker spulletje.
Niet in de hand te houden.
Dit gaat met methadon veel beter...60 tot 80 mg oxcycodon moet 20 mg methadon worden.
Je bent in één klap niet meer zo smerig ziek!
En, methadon is ook in vloeibare vorm te krijgen zodat je alweer, heel goed gedoseerd kunt afbouwen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."