#1
Goeden,
Mijn reis met betrekking tot oxycodon is bij de meesten hier bekend en anders terug te lezen.
Ik ben er nu weer bijna 4 maanden vanaf, bij mijn vorige stop was ik er 5 maanden vanaf. Wat mij echter opvalt is dat ik na 4/5 maanden gestopt te zijn, nog steeds enorm last van de kou heb.
Mijn rugpijn daar is geen touw aan vast te knopen, dat word wel minder maar gaat langzaam.
Die kou, die vind ik zooooo vervelend. Helemaal nu de koude dagen weer komen. Het lijkt wel alsof door mijn gebruik mijn interne thermostaat helemaal naar de klote is.
Hebben meer mensen hier last van gehad en gaat dit ook over?
Mijn reis met betrekking tot oxycodon is bij de meesten hier bekend en anders terug te lezen.
Ik ben er nu weer bijna 4 maanden vanaf, bij mijn vorige stop was ik er 5 maanden vanaf. Wat mij echter opvalt is dat ik na 4/5 maanden gestopt te zijn, nog steeds enorm last van de kou heb.
Mijn rugpijn daar is geen touw aan vast te knopen, dat word wel minder maar gaat langzaam.
Die kou, die vind ik zooooo vervelend. Helemaal nu de koude dagen weer komen. Het lijkt wel alsof door mijn gebruik mijn interne thermostaat helemaal naar de klote is.
Hebben meer mensen hier last van gehad en gaat dit ook over?