#1
Clonazolam gaf idd veel meer een high, jammer dat ik dat niet meer heb, en ik zou heel graag zelf een recept krijgen maar denk niet dat mijn dokter dat voor me gaat doen.Clonazepam geeft ook geen high , trust me gebruik Clonazepam al jaren dagelijks. Clonazolam gaf veel meer een high. Maar stop met medicijnen te misbruiken. Her wordt alleen maar moeilijker te krijgen voor diegene die het ECHT nodig hebben. Zowel benzodiazepines als opiaten als oxycodon. Ben zelf van oxycodon geswitched naar Fentanyl, daar kreeg / krijg ik nog wel een high van maar weet dat ik hiermee moet oppassen. Ik combineer dit met clonazepam en alcohol. Een slaap van 16+ uur is niet uitzonderlijk voor mij sinds ik Fentanyl 100mcg pleisters neem met 3mg clonazepam per dag. Maar als ik geen pijn had zat ik hier nooit mee te kloten zelf.
Als ik het niet neem wordt ik door de pijn te hardt geraakt en heeft mijn leven weinig kwaliteit om door te gaan. Dan liever euthanasia voor mij.
Waar krijg je het voor voorgeschreven? En de dokter zou je wel 2mg tabletten voorschrijven als hij of zei dat nodig acht. Ik gok dat je snel afhankelijk wordt en zonder komt te zitten voor je een refill kan krijgen.
Mijn advies bouw het z.s.m af
Nu bouw je steeds een hogere tolerantie op met het doel om high te worden?! Tja dat werkt niet zo goed hé?
ik krijg het momenteel niet voorgeschreven maar koop het via via, had dit stripje toevallig gratis gekregen.