Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel clonazepam voor een ‘high effect’. (0,5mg)

Hoeveel clonazepam voor een ‘high effect’. (0,5mg)

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdloos zei:
Clonazepam geeft ook geen high , trust me gebruik Clonazepam al jaren dagelijks. Clonazolam gaf veel meer een high. Maar stop met medicijnen te misbruiken. Her wordt alleen maar moeilijker te krijgen voor diegene die het ECHT nodig hebben. Zowel benzodiazepines als opiaten als oxycodon. Ben zelf van oxycodon geswitched naar Fentanyl, daar kreeg / krijg ik nog wel een high van maar weet dat ik hiermee moet oppassen. Ik combineer dit met clonazepam en alcohol. Een slaap van 16+ uur is niet uitzonderlijk voor mij sinds ik Fentanyl 100mcg pleisters neem met 3mg clonazepam per dag. Maar als ik geen pijn had zat ik hier nooit mee te kloten zelf.

Als ik het niet neem wordt ik door de pijn te hardt geraakt en heeft mijn leven weinig kwaliteit om door te gaan. Dan liever euthanasia voor mij.

Waar krijg je het voor voorgeschreven? En de dokter zou je wel 2mg tabletten voorschrijven als hij of zei dat nodig acht. Ik gok dat je snel afhankelijk wordt en zonder komt te zitten voor je een refill kan krijgen.

Mijn advies bouw het z.s.m af

Nu bouw je steeds een hogere tolerantie op met het doel om high te worden?! Tja dat werkt niet zo goed hé?
Klik om te vergroten...
Clonazolam gaf idd veel meer een high, jammer dat ik dat niet meer heb, en ik zou heel graag zelf een recept krijgen maar denk niet dat mijn dokter dat voor me gaat doen.

ik krijg het momenteel niet voorgeschreven maar koop het via via, had dit stripje toevallig gratis gekregen.
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
Oxycotin is het medicijn wat Amerika in werd geblazen als opgehypte superdrug met minder dan 1% kans op verslaving. Zo is de wereld pas echt met oxycodon in aanraking gekomen in 1998 en uiteindelijk schreef iedereen het voor, voor hoofdpijn, kiespijn, de tandarts schreef het voor. Dit hebben ze zo jaren vol weten te houden en uiteindelijk werden de gevaren steeds meer en meer bekend en steeds meer mensen gingen eraan dood. Maar door de macht van Purdue Pharma duurde het zo'n 15 jaar voordat het medicijn echt als een echte narcotica zoals morfine en heroine werd gezien. Purdue Pharma heeft zo de opoidencrisis in Amerika veroorzaakt en al die doden zijn aan hun te verwijten. Is nu een hele serie over gemaakt op Disney+ genaamd Dopesick is best wel een goede serie en geeft echt een ziek beeld hoe de pharmaceutische industrie in elkaar zit
Klik om te vergroten...
Klinkt wel interessant, zal binnenkort beginnen kijken
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb zojuist nog 1 laatste gehad (1x 0,5mg).
Dus zit nu op intotaal 2mg.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
L-6 zei:
Clonazolam gaf idd veel meer een high, jammer dat ik dat niet meer heb, en ik zou heel graag zelf een recept krijgen maar denk niet dat mijn dokter dat voor me gaat doen.
Klik om te vergroten...
Weet zeker dat je hier geen recept voor gaat krijgen , aangezien apotheken dit niet hebben. Clonazolam is immers een Research chemical. Ik merk dat je niet veel kennis hebt dit weet bijna iedereen die onderzoek doet voor hij of zij zomaar wat naar binnengooit. .

Zou het bij deze strip laten.

De benzodiazepines die enigszins een high geven zijn o.a flunitrazepam, diazepam, en dat is het. Maar verwacht daar ook niet veel meer van dan slaperig en minder piekeren.

Een benzo recept krijg je niet zomaar (gelukkig)

Zoek het in een andere hoek bijvoorbeeld psychedelica of dissociative drugs. Daar wordt je wel high van.

Succes!

Ps 2mg clonazepam is een kleine dosis , ken mensen die het sporadisch nemen in 4mg om te slapen.

Vind de 0.5mg clonazepam erg laag gedoseerd. En dit wordt normaal aan mensen met epilepsie voorgeschreven.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Ps 2mg clonazepam is een kleine dosis , ken mensen die het sporadisch nemen in 4mg om te slapen
Klik om te vergroten...
2 mg clonazepam is, zeker voor een intolerant persoon, geen lage dosering. Maar volgens mij weet jij dat als geen ander, gezien je ervaring met deze middelen. Equivalente omrekening naar diazepam zal 35-40 mg zijn. Dat zijn forse doseringen.

Verder sluit ik me aan bij alles wat je zegt, overigens.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
2 mg clonazepam is, zeker voor een intolerant persoon, geen lage dosering. Maar volgens mij weet jij dat als geen ander, gezien je ervaring met deze middelen. Equivalente omrekening naar diazepam zal 35-40 mg zijn. Dat zijn forse doseringen.

Verder sluit ik me aan bij alles wat je zegt, overigens.
Klik om te vergroten...
Inderdaad slaap na 2 jaar op 3mg dagelijks clonazepam nog steeds perfect , vaak te lang icm met oxy , alcohol of fentanyl ipv oxycodon
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Weet zeker dat je hier geen recept voor gaat krijgen , aangezien apotheken dit niet hebben. Clonazolam is immers een Research chemical. Ik merk dat je niet veel kennis hebt dit weet bijna iedereen die onderzoek doet voor hij of zij zomaar wat naar binnengooit. .

Zou het bij deze strip laten.

De benzodiazepines die enigszins een high geven zijn o.a flunitrazepam, diazepam, en dat is het. Maar verwacht daar ook niet veel meer van dan slaperig en minder piekeren.

Een benzo recept krijg je niet zomaar (gelukkig)

Zoek het in een andere hoek bijvoorbeeld psychedelica of dissociative drugs. Daar wordt je wel high van.

Succes!

Ps 2mg clonazepam is een kleine dosis , ken mensen die het sporadisch nemen in 4mg om te slapen.

Vind de 0.5mg clonazepam erg laag gedoseerd. En dit wordt normaal aan mensen met epilepsie voorgeschreven.
Klik om te vergroten...
Sorry ik bedoelde dat ik clonazepam graag op recept wou krijgen, maar dat clonazolam idd meer als een high aan voelt zoals je zei.

Heb al genoeg andere drugs gedaan, dus heb gelukkig wel ervaring haha.

ja 0,5mg is idd laag, maar het was een gratis strip dus moest het toch ff proberen 😂
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
2 mg clonazepam is, zeker voor een intolerant persoon, geen lage dosering. Maar volgens mij weet jij dat als geen ander, gezien je ervaring met deze middelen. Equivalente omrekening naar diazepam zal 35-40 mg zijn. Dat zijn forse doseringen.

Verder sluit ik me aan bij alles wat je zegt, overigens.
Klik om te vergroten...
Nja moest wel 2mg nemen voordat ik wat voelde, geen idee of het een lage dosis is dan
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
De enige vraag die in m'n hoofd rondspookt is waarom?
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
De enige vraag die in m'n hoofd rondspookt is waarom?
Klik om te vergroten...
Omdat het toch wel lekker is haha
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#11
nausea zei:
Zou het wegkieperen, die grafbenzo's doen niemand goed. Ben normaal wel zo'n wah wah drugs zijn goed figuur maar benzo's zijn zo kut.. Kieper het weg, je mist niks!
Klik om te vergroten...
Af en toe is wel leuk
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
L-6 zei:
Omdat het toch wel lekker is haha
Klik om te vergroten...
Het blijft gevaarlijk spul dat is het probleem
Als je het wilt gebruiken, doe dat dan verantwoord wegens medische redenen met regelmaat, misbruik het niet en raak er niet afhankelijk van
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Het blijft gevaarlijk spul dat is het probleem
Als je het wilt gebruiken, doe dat dan verantwoord wegens medische redenen met regelmaat, misbruik het niet en raak er niet afhankelijk van
Klik om te vergroten...
Dat klopt wel ja, maar kan mezelf (enigzins) in de hand houden. Ben in het verleden ook verslaafd geweest aan XTC en ben daar ook van afgekickt.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#14
L-6 zei:
Af en toe is wel leuk
Klik om te vergroten...
Da is helemaal, m'n eerste comment was ook wel een beetje kort door de bocht maar 'k wou dat ik da ook had gedaan met m'n eerste pak clona. Was na eerste gebruik al verslaafd, als in, ik moest me goed inhouden om het niet elke dag te doen omdat ik het zo fijn vond. Tegenwoordig heb 'k vaak lichte afkick na een paar dagen gebruik maar het kan me niet meer schelen (hoort er bij denk 'k dan, kom goe). Voordat 'k benzo's ging gebruiken deed 'k vooral disso's, kratom, wietje en af en toe o-dsmt maar het had weinig invloed op m'n leven en kon er ook vrij makkelijk mee stoppen, na die clona was de drang om te minderen zo goed als weg (ik ben niet eens een zware benzojunk, kan je nagaan..). Vandaar dat 'k dat zeg lol, het is echt rotspul en 'tis makkelijk om verhalen te lezen over verslaafden waar het goed mis mee ging en te denken 'pff, dat overkomt mij nooit!' maar.. naja. Dusver mijn preek
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
L-6 zei:
Nja moest wel 2mg nemen voordat ik wat voelde, geen idee of het een lage dosis is dan
Klik om te vergroten...
En hoe heb je je de dag erna gevoeld? Clonazepam heeft een halfwaardetijd van - ongeveer - tussen de 18 en 50 uur en, zoals gezegd, 2 mg is een sterke dosering.

Check ook even Deze pagina voor meer info

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."