#1
Zou het wegkieperen, die grafbenzo's doen niemand goed. Ben normaal wel zo'n wah wah drugs zijn goed figuur maar benzo's zijn zo kut.. Kieper het weg, je mist niks!
Jaa komen rechtstreeks van de doc, dus wel legit. Zijn van Sandoz. Geen idee of ik tolerantie heb, de laatste keer dat ik het heb gebruikt was na een avondje 3M (2 weken geleden). Wel had ik toen maar 0,25mg gehad. En nu dus intotaal 1,5mg in 1,5 uur.Als 0.5mg niet werkt 1mg maar zijn het wel goeie pillen en heb je tolerantie want 0.5 of 1mg zou je al moeten voelen? Met tolerantie kan je tot 2mg doseren
Ja ach toch gebeurd het, en het is wel leuk om voor de high te gebruiken.Je moet clonazolam niet gebruiken voor de high, dat is echt het domste wat je kan doen. Gebruik ze waar ze voor gemaakt zijn, alleen als ze écht nodig zijn. Het is een medicijn.
Zelfs iemand met een verstandelijke beperking zou geen pijnstiller slikken als hij geen pijn had.
En 0,5 is plenty voor iemand zonder tolerantie.
Ik zal je eerlijk zeggen dat de tolerantie bij clonazolam en clonazepam veel sneller opbouwden dan waar ik op gerekend had. En dat is ook het gevaar bij deze sterkere benzo’s. Het begon bij mij ook na de stims meestal om te kunnen slapen maar het werkte heel snel niet meer.Maar bouwt die tolerantie gauw op dan?
Hier sluit ik me verder wel bij aan, je kunt benzo's beter links laten liggen als je ze niet echt nodig hebt. Zo doe je ook de mensen die het medicijn legit nodig hebben een gunst door het niet te misbruiken. Paar biertjes om te 'buzzen' is een beter idee👍🏻Je moet clonazolam niet gebruiken voor de high, dat is echt het domste wat je kan doen. Gebruik ze waar ze voor gemaakt zijn, alleen als ze écht nodig zijn. Het is een medicijn.
Zelfs iemand met een verstandelijke beperking zou geen pijnstiller slikken als hij geen pijn had.
En 0,5 is plenty voor iemand zonder tolerantie.
Zelfs iemand met een verstandelijke beperking zou geen pijnstiller slikken als hij geen pijn had.
Hier ben ik het niet mee eens, maar goed, ik begrijp waar je op doelt. En mocht bier niet helpen dan ik gehoord over een nieuwe rage genaamd krokodil. Schijnt helemaal het einde te zijn (letterlijk).Paar biertjes om te 'buzzen' is een beter idee👍🏻
Die worden maar al te graag geslikt in Amerika, in Nederland zijn het er ook in 10 jaar van 80.000 naar 500.000 gegaan dus wij lusten er ook wel wat van, en dan doel ik alleen op oxycodonJe vergeet de opiaat pijnstillers...
Oxycodon is ook gewoon hartstikke lekker. En als je dan ook nog in zo’n verkracht land woont als Amerika dan grijp je alles aan om niet psychotisch en al schietend in een supermarkt te lopen.Die worden maar al te graag geslikt in Amerika, in Nederland zijn het er ook in 10 jaar van 80.000 naar 500.000 gegaan dus wij lusten er ook wel wat van, en dan doel ik alleen op oxycodon
Tot je eraan dood gaat😂 Er zijn in Amerika nog nooit zoveel overdosissen geweest sinds oxycontin in extreme maten werd voorgeschreven met continue blijven ophogen van doseringen. De meeste mensen die dood gingen waren gewone pijnpatienten die het niet eens snuifde of rookte. Maar dokters gingen gewoon ophogen tot je grammen oxycodon per dag binnen kreeg🤣🤣Oxycodon is ook gewoon hartstikke lekker. En als je dan ook nog in zo’n verkracht land woont als Amerika dan grijp je alles aan om niet psychotisch en al schietend in een supermarkt te lopen.
Clonazepam geeft ook geen high , trust me gebruik Clonazepam al jaren dagelijks. Clonazolam gaf veel meer een high. Maar stop met medicijnen te misbruiken. Her wordt alleen maar moeilijker te krijgen voor diegene die het ECHT nodig hebben. Zowel benzodiazepines als opiaten als oxycodon. Ben zelf van oxycodon geswitched naar Fentanyl, daar kreeg / krijg ik nog wel een high van maar weet dat ik hiermee moet oppassen. Ik combineer dit met clonazepam en alcohol. Een slaap van 16+ uur is niet uitzonderlijk voor mij sinds ik Fentanyl 100mcg pleisters neem met 3mg clonazepam per dag. Maar als ik geen pijn had zat ik hier nooit mee te kloten zelf.Ja ach toch gebeurd het, en het is wel leuk om voor de high te gebruiken.
maar geen idee dus of ik tolerantie heb, heb het de afgelopen maand 2x gebruikt en dan maar 0,5 mg intotaal ongeveer. Maar bouwt die tolerantie gauw op dan?
Ik had dus alleen pammetjes gehad na pep of 3m, en toen was 0,25 mg genoeg, nu ben ik nuchter en neem ik 1,5mg en voel wel iets maar niet echt ‘high’ ofzo.
Niet zo snel, cowboy. Dit is iets anders☝️oxycontin
Da's ook wel de struggle met opiaten man....😕 Wist je dat je pijn ook steeds erger word door het gebruik van oxy en fentanyl, een soortvan rebound effect. Door de pijnmedicatie word je lichaam gevoeliger voor pijn omdat je receptoren af gaan nemen, waardoor het kan zijn dat je steeds meer nodig hebt tegen de pijn. Maar vaak is helemaal zonder ondragelijk dus je moet wel soortvan.Clonazepam geeft ook geen high , trust me gebruik Clonazepam al jaren dagelijks. Clonazolam gaf veel meer een high. Maar stop met medicijnen te misbruiken. Her wordt alleen maar moeilijker te krijgen voor diegene die het ECHT nodig hebben. Zowel benzodiazepines als opiaten als oxycodon. Ben zelf van oxycodon geswitched naar Fentanyl, daar kreeg / krijg ik nog wel een high van maar weet dat ik hiermee moet oppassen. Ik combineer dit met clonazepam en alcohol. Een slaap van 16+ uur is niet uitzonderlijk voor mij sinds ik Fentanyl 100mcg pleisters neem met 3mg clonazepam per dag. Maar als ik geen pijn had zat ik hier nooit mee te kloten zelf.
Als ik het niet neem wordt ik door de pijn te hardt geraakt en heeft mijn leven weinig kwaliteit om door te gaan. Dan liever euthanasia voor mij.
Het gaat over clonazepam aka Rivotril. Niet clonazolam de rc.Je moet clonazolam niet gebruiken voor de high, dat is echt het domste wat je kan doen. Gebruik ze waar ze voor gemaakt zijn, alleen als ze écht nodig zijn. Het is een medicijn.
Zelfs iemand met een verstandelijke beperking zou geen pijnstiller slikken als hij geen pijn had.
En 0,5 is plenty voor iemand zonder tolerantie.
Oxycotin is het medicijn wat Amerika in werd geblazen als opgehypte superdrug met minder dan 1% kans op verslaving. Zo is de wereld pas echt met oxycodon in aanraking gekomen in 1998 en uiteindelijk schreef iedereen het voor, voor hoofdpijn, kiespijn, de tandarts schreef het voor. Dit hebben ze zo jaren vol weten te houden en uiteindelijk werden de gevaren steeds meer en meer bekend en steeds meer mensen gingen eraan dood. Maar door de macht van Purdue Pharma duurde het zo'n 15 jaar voordat het medicijn echt als een echte narcotica zoals morfine en heroine werd gezien. Purdue Pharma heeft zo de opoidencrisis in Amerika veroorzaakt en al die doden zijn aan hun te verwijten. Is nu een hele serie over gemaakt op Disney+ genaamd Dopesick is best wel een goede serie en geeft echt een ziek beeld hoe de pharmaceutische industrie in elkaar zitNiet zo snel, cowboy. Dit is iets anders☝️
Maar je hebt helemaal gelijk. Laat die gekke Amerikanen maar lekker klooien, wij gaan hier nog altijd dood aan onze eigen tekortkomingen.
Dat is wel kloten ja, ik zal er rekening mee houden vanaf nuIk zal je eerlijk zeggen dat de tolerantie bij clonazolam en clonazepam veel sneller opbouwden dan waar ik op gerekend had. En dat is ook het gevaar bij deze sterkere benzo’s. Het begon bij mij ook na de stims meestal om te kunnen slapen maar het werkte heel snel niet meer.
Heb zojuist nog 1x 0,5mg gehad, dus nu 2mg intotaal, maar laat het ook hierbij nuHier sluit ik me verder wel bij aan, je kunt benzo's beter links laten liggen als je ze niet echt nodig hebt. Zo doe je ook de mensen die het medicijn legit nodig hebben een gunst door het niet te misbruiken. Paar biertjes om te 'buzzen' is een beter idee👍🏻
Mocht je dan toch zo eigenwijs zijn zou ik alsnog niet meer bijnemen. 1.5mg in anderhalf uur is meer dan genoeg het kan bij clonazepam lang duren voordat ze goed werken tot anderhalf - 2 uur dus geef het nog wat tijd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."