Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel clonazepam voor een ‘high effect’. (0,5mg)

Hoeveel clonazepam voor een ‘high effect’. (0,5mg)

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopemonster zei:
Die worden maar al te graag geslikt in Amerika, in Nederland zijn het er ook in 10 jaar van 80.000 naar 500.000 gegaan dus wij lusten er ook wel wat van, en dan doel ik alleen op oxycodon
Klik om te vergroten...
Oxycodon is ook gewoon hartstikke lekker. En als je dan ook nog in zo’n verkracht land woont als Amerika dan grijp je alles aan om niet psychotisch en al schietend in een supermarkt te lopen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Oxycodon is ook gewoon hartstikke lekker. En als je dan ook nog in zo’n verkracht land woont als Amerika dan grijp je alles aan om niet psychotisch en al schietend in een supermarkt te lopen.
Klik om te vergroten...
Tot je eraan dood gaat😂 Er zijn in Amerika nog nooit zoveel overdosissen geweest sinds oxycontin in extreme maten werd voorgeschreven met continue blijven ophogen van doseringen. De meeste mensen die dood gingen waren gewone pijnpatienten die het niet eens snuifde of rookte. Maar dokters gingen gewoon ophogen tot je grammen oxycodon per dag binnen kreeg🤣🤣
Door oxycodon en heroine waren er in 2019 400.000 doden in 20 jaar tijd dat vind ik best schandalig bizar wat purdue pharma heeft veroorzaakt
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
L-6 zei:
Ja ach toch gebeurd het, en het is wel leuk om voor de high te gebruiken.

maar geen idee dus of ik tolerantie heb, heb het de afgelopen maand 2x gebruikt en dan maar 0,5 mg intotaal ongeveer. Maar bouwt die tolerantie gauw op dan?

Ik had dus alleen pammetjes gehad na pep of 3m, en toen was 0,25 mg genoeg, nu ben ik nuchter en neem ik 1,5mg en voel wel iets maar niet echt ‘high’ ofzo.
Klik om te vergroten...
Clonazepam geeft ook geen high , trust me gebruik Clonazepam al jaren dagelijks. Clonazolam gaf veel meer een high. Maar stop met medicijnen te misbruiken. Her wordt alleen maar moeilijker te krijgen voor diegene die het ECHT nodig hebben. Zowel benzodiazepines als opiaten als oxycodon. Ben zelf van oxycodon geswitched naar Fentanyl, daar kreeg / krijg ik nog wel een high van maar weet dat ik hiermee moet oppassen. Ik combineer dit met clonazepam en alcohol. Een slaap van 16+ uur is niet uitzonderlijk voor mij sinds ik Fentanyl 100mcg pleisters neem met 3mg clonazepam per dag. Maar als ik geen pijn had zat ik hier nooit mee te kloten zelf.

Als ik het niet neem wordt ik door de pijn te hardt geraakt en heeft mijn leven weinig kwaliteit om door te gaan. Dan liever euthanasia voor mij.

Waar krijg je het voor voorgeschreven? En de dokter zou je wel 2mg tabletten voorschrijven als hij of zei dat nodig acht. Ik gok dat je snel afhankelijk wordt en zonder komt te zitten voor je een refill kan krijgen.

Mijn advies bouw het z.s.m af

Nu bouw je steeds een hogere tolerantie op met het doel om high te worden?! Tja dat werkt niet zo goed hé?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
oxycontin
Klik om te vergroten...
Niet zo snel, cowboy. Dit is iets anders☝️

Maar je hebt helemaal gelijk. Laat die gekke Amerikanen maar lekker klooien, wij gaan hier nog altijd dood aan onze eigen tekortkomingen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Clonazepam geeft ook geen high , trust me gebruik Clonazepam al jaren dagelijks. Clonazolam gaf veel meer een high. Maar stop met medicijnen te misbruiken. Her wordt alleen maar moeilijker te krijgen voor diegene die het ECHT nodig hebben. Zowel benzodiazepines als opiaten als oxycodon. Ben zelf van oxycodon geswitched naar Fentanyl, daar kreeg / krijg ik nog wel een high van maar weet dat ik hiermee moet oppassen. Ik combineer dit met clonazepam en alcohol. Een slaap van 16+ uur is niet uitzonderlijk voor mij sinds ik Fentanyl 100mcg pleisters neem met 3mg clonazepam per dag. Maar als ik geen pijn had zat ik hier nooit mee te kloten zelf.

Als ik het niet neem wordt ik door de pijn te hardt geraakt en heeft mijn leven weinig kwaliteit om door te gaan. Dan liever euthanasia voor mij.
Klik om te vergroten...
Da's ook wel de struggle met opiaten man....😕 Wist je dat je pijn ook steeds erger word door het gebruik van oxy en fentanyl, een soortvan rebound effect. Door de pijnmedicatie word je lichaam gevoeliger voor pijn omdat je receptoren af gaan nemen, waardoor het kan zijn dat je steeds meer nodig hebt tegen de pijn. Maar vaak is helemaal zonder ondragelijk dus je moet wel soortvan.

Heb je kratom wel eens geprobeert?

Of buprenorfine? Het schijnt dat buprenorfine veel minder snel tolerantie opwekt maar of het ook goed voor pijn blijft werken zou ik niet weten
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had pillen van 2.5mg. Werkt heel lang maar vond het zeker niet recreatief.
Dirkjan zei:
Je moet clonazolam niet gebruiken voor de high, dat is echt het domste wat je kan doen. Gebruik ze waar ze voor gemaakt zijn, alleen als ze écht nodig zijn. Het is een medicijn.

Zelfs iemand met een verstandelijke beperking zou geen pijnstiller slikken als hij geen pijn had.

En 0,5 is plenty voor iemand zonder tolerantie.
Klik om te vergroten...
Het gaat over clonazepam aka Rivotril. Niet clonazolam de rc.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Niet zo snel, cowboy. Dit is iets anders☝️

Maar je hebt helemaal gelijk. Laat die gekke Amerikanen maar lekker klooien, wij gaan hier nog altijd dood aan onze eigen tekortkomingen.
Klik om te vergroten...
Oxycotin is het medicijn wat Amerika in werd geblazen als opgehypte superdrug met minder dan 1% kans op verslaving. Zo is de wereld pas echt met oxycodon in aanraking gekomen in 1998 en uiteindelijk schreef iedereen het voor, voor hoofdpijn, kiespijn, de tandarts schreef het voor. Dit hebben ze zo jaren vol weten te houden en uiteindelijk werden de gevaren steeds meer en meer bekend en steeds meer mensen gingen eraan dood. Maar door de macht van Purdue Pharma duurde het zo'n 15 jaar voordat het medicijn echt als een echte narcotica zoals morfine en heroine werd gezien. Purdue Pharma heeft zo de opoidencrisis in Amerika veroorzaakt en al die doden zijn aan hun te verwijten. Is nu een hele serie over gemaakt op Disney+ genaamd Dopesick is best wel een goede serie en geeft echt een ziek beeld hoe de pharmaceutische industrie in elkaar zit
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Ik zal je eerlijk zeggen dat de tolerantie bij clonazolam en clonazepam veel sneller opbouwden dan waar ik op gerekend had. En dat is ook het gevaar bij deze sterkere benzo’s. Het begon bij mij ook na de stims meestal om te kunnen slapen maar het werkte heel snel niet meer.
Klik om te vergroten...
Dat is wel kloten ja, ik zal er rekening mee houden vanaf nu
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
Hier sluit ik me verder wel bij aan, je kunt benzo's beter links laten liggen als je ze niet echt nodig hebt. Zo doe je ook de mensen die het medicijn legit nodig hebben een gunst door het niet te misbruiken. Paar biertjes om te 'buzzen' is een beter idee👍🏻
Mocht je dan toch zo eigenwijs zijn zou ik alsnog niet meer bijnemen. 1.5mg in anderhalf uur is meer dan genoeg het kan bij clonazepam lang duren voordat ze goed werken tot anderhalf - 2 uur dus geef het nog wat tijd
Klik om te vergroten...
Heb zojuist nog 1x 0,5mg gehad, dus nu 2mg intotaal, maar laat het ook hierbij nu
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
Clonazepam geeft ook geen high , trust me gebruik Clonazepam al jaren dagelijks. Clonazolam gaf veel meer een high. Maar stop met medicijnen te misbruiken. Her wordt alleen maar moeilijker te krijgen voor diegene die het ECHT nodig hebben. Zowel benzodiazepines als opiaten als oxycodon. Ben zelf van oxycodon geswitched naar Fentanyl, daar kreeg / krijg ik nog wel een high van maar weet dat ik hiermee moet oppassen. Ik combineer dit met clonazepam en alcohol. Een slaap van 16+ uur is niet uitzonderlijk voor mij sinds ik Fentanyl 100mcg pleisters neem met 3mg clonazepam per dag. Maar als ik geen pijn had zat ik hier nooit mee te kloten zelf.

Als ik het niet neem wordt ik door de pijn te hardt geraakt en heeft mijn leven weinig kwaliteit om door te gaan. Dan liever euthanasia voor mij.

Waar krijg je het voor voorgeschreven? En de dokter zou je wel 2mg tabletten voorschrijven als hij of zei dat nodig acht. Ik gok dat je snel afhankelijk wordt en zonder komt te zitten voor je een refill kan krijgen.

Mijn advies bouw het z.s.m af

Nu bouw je steeds een hogere tolerantie op met het doel om high te worden?! Tja dat werkt niet zo goed hé?
Klik om te vergroten...
Clonazolam gaf idd veel meer een high, jammer dat ik dat niet meer heb, en ik zou heel graag zelf een recept krijgen maar denk niet dat mijn dokter dat voor me gaat doen.

ik krijg het momenteel niet voorgeschreven maar koop het via via, had dit stripje toevallig gratis gekregen.
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Oxycotin is het medicijn wat Amerika in werd geblazen als opgehypte superdrug met minder dan 1% kans op verslaving. Zo is de wereld pas echt met oxycodon in aanraking gekomen in 1998 en uiteindelijk schreef iedereen het voor, voor hoofdpijn, kiespijn, de tandarts schreef het voor. Dit hebben ze zo jaren vol weten te houden en uiteindelijk werden de gevaren steeds meer en meer bekend en steeds meer mensen gingen eraan dood. Maar door de macht van Purdue Pharma duurde het zo'n 15 jaar voordat het medicijn echt als een echte narcotica zoals morfine en heroine werd gezien. Purdue Pharma heeft zo de opoidencrisis in Amerika veroorzaakt en al die doden zijn aan hun te verwijten. Is nu een hele serie over gemaakt op Disney+ genaamd Dopesick is best wel een goede serie en geeft echt een ziek beeld hoe de pharmaceutische industrie in elkaar zit
Klik om te vergroten...
Klinkt wel interessant, zal binnenkort beginnen kijken
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb zojuist nog 1 laatste gehad (1x 0,5mg).
Dus zit nu op intotaal 2mg.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
L-6 zei:
Clonazolam gaf idd veel meer een high, jammer dat ik dat niet meer heb, en ik zou heel graag zelf een recept krijgen maar denk niet dat mijn dokter dat voor me gaat doen.
Klik om te vergroten...
Weet zeker dat je hier geen recept voor gaat krijgen , aangezien apotheken dit niet hebben. Clonazolam is immers een Research chemical. Ik merk dat je niet veel kennis hebt dit weet bijna iedereen die onderzoek doet voor hij of zij zomaar wat naar binnengooit. .

Zou het bij deze strip laten.

De benzodiazepines die enigszins een high geven zijn o.a flunitrazepam, diazepam, en dat is het. Maar verwacht daar ook niet veel meer van dan slaperig en minder piekeren.

Een benzo recept krijg je niet zomaar (gelukkig)

Zoek het in een andere hoek bijvoorbeeld psychedelica of dissociative drugs. Daar wordt je wel high van.

Succes!

Ps 2mg clonazepam is een kleine dosis , ken mensen die het sporadisch nemen in 4mg om te slapen.

Vind de 0.5mg clonazepam erg laag gedoseerd. En dit wordt normaal aan mensen met epilepsie voorgeschreven.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Ps 2mg clonazepam is een kleine dosis , ken mensen die het sporadisch nemen in 4mg om te slapen
Klik om te vergroten...
2 mg clonazepam is, zeker voor een intolerant persoon, geen lage dosering. Maar volgens mij weet jij dat als geen ander, gezien je ervaring met deze middelen. Equivalente omrekening naar diazepam zal 35-40 mg zijn. Dat zijn forse doseringen.

Verder sluit ik me aan bij alles wat je zegt, overigens.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
2 mg clonazepam is, zeker voor een intolerant persoon, geen lage dosering. Maar volgens mij weet jij dat als geen ander, gezien je ervaring met deze middelen. Equivalente omrekening naar diazepam zal 35-40 mg zijn. Dat zijn forse doseringen.

Verder sluit ik me aan bij alles wat je zegt, overigens.
Klik om te vergroten...
Inderdaad slaap na 2 jaar op 3mg dagelijks clonazepam nog steeds perfect , vaak te lang icm met oxy , alcohol of fentanyl ipv oxycodon
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
Weet zeker dat je hier geen recept voor gaat krijgen , aangezien apotheken dit niet hebben. Clonazolam is immers een Research chemical. Ik merk dat je niet veel kennis hebt dit weet bijna iedereen die onderzoek doet voor hij of zij zomaar wat naar binnengooit. .

Zou het bij deze strip laten.

De benzodiazepines die enigszins een high geven zijn o.a flunitrazepam, diazepam, en dat is het. Maar verwacht daar ook niet veel meer van dan slaperig en minder piekeren.

Een benzo recept krijg je niet zomaar (gelukkig)

Zoek het in een andere hoek bijvoorbeeld psychedelica of dissociative drugs. Daar wordt je wel high van.

Succes!

Ps 2mg clonazepam is een kleine dosis , ken mensen die het sporadisch nemen in 4mg om te slapen.

Vind de 0.5mg clonazepam erg laag gedoseerd. En dit wordt normaal aan mensen met epilepsie voorgeschreven.
Klik om te vergroten...
Sorry ik bedoelde dat ik clonazepam graag op recept wou krijgen, maar dat clonazolam idd meer als een high aan voelt zoals je zei.

Heb al genoeg andere drugs gedaan, dus heb gelukkig wel ervaring haha.

ja 0,5mg is idd laag, maar het was een gratis strip dus moest het toch ff proberen 😂
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
2 mg clonazepam is, zeker voor een intolerant persoon, geen lage dosering. Maar volgens mij weet jij dat als geen ander, gezien je ervaring met deze middelen. Equivalente omrekening naar diazepam zal 35-40 mg zijn. Dat zijn forse doseringen.

Verder sluit ik me aan bij alles wat je zegt, overigens.
Klik om te vergroten...
Nja moest wel 2mg nemen voordat ik wat voelde, geen idee of het een lage dosis is dan
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
De enige vraag die in m'n hoofd rondspookt is waarom?
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
De enige vraag die in m'n hoofd rondspookt is waarom?
Klik om te vergroten...
Omdat het toch wel lekker is haha
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nausea zei:
Zou het wegkieperen, die grafbenzo's doen niemand goed. Ben normaal wel zo'n wah wah drugs zijn goed figuur maar benzo's zijn zo kut.. Kieper het weg, je mist niks!
Klik om te vergroten...
Af en toe is wel leuk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."