#1
Oxycodon is ook gewoon hartstikke lekker. En als je dan ook nog in zo’n verkracht land woont als Amerika dan grijp je alles aan om niet psychotisch en al schietend in een supermarkt te lopen.Die worden maar al te graag geslikt in Amerika, in Nederland zijn het er ook in 10 jaar van 80.000 naar 500.000 gegaan dus wij lusten er ook wel wat van, en dan doel ik alleen op oxycodon