#1
Je kan zeker na één keer gebruik van alprazolam (xanax) al ontwenningsverschijnselen ervaren. Hoewel je daar meestal last van krijgt na wat hogere doseringen. Toch kan gebruik van GHB en baclofen ook meespelen. Met gebruik van GABA-agonisten is het echt oppassen geblazen want je hebt snel een afhankelijkheid te pakken. En als ik hoor dat je de strip xanax hebt opgemaakt dan zal dat waarschijnlijk over meerdere dagen gaan. Dus dan is het niet zo gek dat je last krijgt van slaapproblemen.
De ontwenningsverschijnselen beginnen meestal met een onrustig gevoel en slapeloosheid. Als het wat erger wordt dan kun je ook hoofdpijn krijgen, zwetende handen, spierpijn, een tintelend gevoel in de mond, slaapverlamming. De lijst met mogelijke bijwerkingen isis best wel lang. In ernstige gevallen kun je zelfs last krijgen van epileptische aanvallen.
De ontwenningsverschijnselen beginnen meestal met een onrustig gevoel en slapeloosheid. Als het wat erger wordt dan kun je ook hoofdpijn krijgen, zwetende handen, spierpijn, een tintelend gevoel in de mond, slaapverlamming. De lijst met mogelijke bijwerkingen isis best wel lang. In ernstige gevallen kun je zelfs last krijgen van epileptische aanvallen.