#1
Dex is juist niet verslavend, in tegenstelling tot speed.En dexamfetamine, amfetamine etc. zijn ook nog eens een stuk verslavingsgevoeliger,
Dex is juist niet verslavend, in tegenstelling tot speed.En dexamfetamine, amfetamine etc. zijn ook nog eens een stuk verslavingsgevoeliger,
Dex is juist niet verslavend, in tegenstelling tot speed.
Dit dus!Het verslavingspotentieel van dex is hoger dan dat van methylfenidaat. Dit omdat het op hogere dosis simpelweg recreatief wordt - zoals speed dus. Als je echt een hoge dosis dex neemt is het voor mij ook amper te onderscheiden van speed, behalve dan dat de werking natuurlijk ‘rustiger’ is omdat er meer dopamine- en minder noradrenaline-effect is vs. racemische amfetamine. Dat er meer mensen verslaafd zijn aan speed heeft er ook mee te maken dat dat uiteraard veel goedkoper is, en snuiven is sowieso verslavender dan oraal, waarbij dex meestal in therapeutische hoeveelheden wordt genomen en speed niet.
Wow dit zijn ook wel zware uitspraken hoor. D-amfetamine (Dex) heeft een heel anders profiel dan meth hoor.Een hoge dosis dex is gewoon crystal meth.
Denk zelf dat methylfenidaat verslavender is dan dex omdat je van methylfenidaat een rush kan ervaren door op de medicatie te kauwen.
Wat vind jij hoog? Ik had 130mg genomen, en het kwam in de verste verte niet in de buurt van meth (denk ik, nooit gehad). Het enige wat het deed was me wakker houden, geen rush of iets.Een hoge dosis dex is gewoon crystal meth.
Denk zelf dat methylfenidaat verslavender is dan dex omdat je van methylfenidaat een rush kan ervaren door op de medicatie te kauwen.
130mg is mega hoog. Je voelde hier niks van verder ?Wat vind jij hoog? Ik had 130mg genomen, en het kwam in de verste verte niet in de buurt van meth (denk ik, nooit gehad). Het enige wat het deed was me wakker houden, geen rush of iets.
Zou het kunnen dat je tolerantie hebt? Normaal gezien moet zo’n dosis Dex toch euforie opwekken. Een body load zoals je die met meth krijgt zal je met een standaard pheni-amfetamine niet krijgen.Wat vind jij hoog? Ik had 130mg genomen, en het kwam in de verste verte niet in de buurt van meth (denk ik, nooit gehad). Het enige wat het deed was me wakker houden, geen rush of iets.
Een hoge dosis dex is gewoon crystal meth.
Denk zelf dat methylfenidaat verslavender is dan dex omdat je van methylfenidaat een rush kan ervaren door op de medicatie te kauwen.
Zou het kunnen dat je tolerantie hebt? Normaal gezien moet zo’n dosis Dex toch euforie opwekken. Een body load zoals je die met meth krijgt zal je met een standaard pheni-amfetamine niet krijgen.
maar tis toch net Dex die op de dopamine werkt dacht ik? Of is het omgekeerd doet Dex meer op nora en levo op dopa?
Ik heb er geen tolerantie voor. Zeker een maand niet gebruikt en toen was de dagelijkse dosis 3 x 10. Het bevorderd beide de dopamine en noradrenaline, maar de echt verschillen weet ik zo niet.130mg is mega hoog. Je voelde hier niks van verder ?
Vreemd, amfetamine verschilt nogal in kwaliteit. Als je een groothandelaar zoekt voor apotheken (als je die nog kan vinden) dan staat dexamfetamine daar vermeld met een percentage van 50-75% mss dat dat er iets mee te maken heeft.Ik heb er geen tolerantie voor. Zeker een maand niet gebruikt en toen was de dagelijkse dosis 3 x 10. Het bevorderd beide de dopamine en noradrenaline, maar de echt verschillen weet ik zo niet.
ja ik dacht ook dat 130 hoog was, maar ik heb er inderdaad weinig van gevoeld behalve wakker blijven en na een paar uur wat krampachtige kaken
Dit herken ik echt ja. Ik heb een keer gehad dat ik overdag niks merkte (wel gewoon de gebruikelijke doseringen genomen) en in de avond begon het te werken ofzo. Ik was toen ook de hele nacht wakker. Ik ben er toen mee gestopt.nu ik moet zeggen mijn medicatie Dex pakt ook heel raar uit met momenten. Sommige dagen lijkt het niet te werken. Dan ineens wel weer. Soms is het alsof ik overdag doen ben en dan savonds ineens strak komt te staan. Hoe dit kan zijn me raadsels. Conditionering van omgeving en ritme mss?
dexamfetamine vervangen door een ander middel is een beetje zoals je hond verwisselen voor een wasbeertje,Dag luitjes,
Ik ben op zoek naar iets vergelijkbaars als dexamfetamine die ik ongeveer wekelijks functioneel kan gebruiken.
Heb een tijdje Ritalin op recept gehad voor ADD, maar dat vond ik absoluut niet fijn. Toen heb ik een korte periode van een vriend wat dexamfetamine gekregen (ik geloof de instant release) en dit deed het veel beter voor mij.
Is hier een RC oid voor? Iemand n idee?
Ik denk conditionering, beschikbaarheid van co-enzymen en mineralen op dat moment. Spiegels van stress hormonen en het endocrine systeem. Wss ook het slaap/waak ritme, ben een nachtraaf.Dit herken ik echt ja. Ik heb een keer gehad dat ik overdag niks merkte (wel gewoon de gebruikelijke doseringen genomen) en in de avond begon het te werken ofzo. Ik was toen ook de hele nacht wakker. Ik ben er toen mee gestopt.
Ik vind dex eigenlijk helemaal niet zo heel leuk spul. Komt misschien door de onbetrouwbare werking of dat het vrijwel niks bij me doet. Doe mij maar een lijntje speed.
Haha Ja nou ja je weet zelf ook hoe dat kan gaan met impulsiviteit. Het was eenmalig, wou het proberen en het is niet voor herhaling vatbaar.Ik denk conditionering, beschikbaarheid van co-enzymen en mineralen op dat moment. Spiegels van stress hormonen en het endocrine systeem. Wss ook het slaap/waak ritme, ben een nachtraaf.
dosis van 130 zou ik je toch niet meer aanraden en zeker niet om dat vaak te doen. Lijkt me erg neurotoxisch. Heb me ooit laten vertellen dat dex toch 4-5x zo potent is dan de mix. Dus dat is echt wel veel 😅
Nee niks van dat. Ik bleef wakker en dat was het. ApartheidDat geloof ik! Ben je niet vreselijk paranoia geworden of angstig? Hoofdpijn en enorm racend hart?
Fijn om wat vaker kritische geluiden te lezen. Ik vind het ook erg onverstandig en raad vooral de twijfelende personen aan om in gesprek te gaan met een psychiater.dexamfetamine vervangen door een ander middel is een beetje zoals je hond verwisselen voor een wasbeertje,
je kunt kranten leggen zo veel je wil maar eens hij de buikgriep heeft hangen je muren toch vol strontspetters,en braakt ie gans de gootsteen vol.
en dan zul je onder al het poetswerk heel wat afmompelen,jezelf verwensende waarom je der aan begonnen bent
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."