#1
Hunk? Wow heb dikke prima geslapen! Zonder slaapmiddel! Slaaponthouding werkte gisteren nacht heel goed voor mij! Ik mocht van mezelf pas om 0.30u slapen, omdat ik gemiddeld 6,5 uur slaap en om 7 uur wilde wakker worden. Om 21.00u tv uit en moest mezelf vermaken met een boek zonder eten en drinken. Om 22.30 al een paar keer in slaap gevallen op de bank. Toen dacht ik: ja fuck it, ik ga nu alvast naar bed. Telefoon niet mee nemen naar bed, maar beneden aan de oplader hangen. Zie ik een stress bericht van mijn werk. Ik dacht nog: niet openen! En ja hoor, had m al geopend. Maar verrassend genoeg kon ik het lange chaotische stress bericht meteen relativeren en sliep ik binnen een half uur. Wel te vroeg wakker, door mijn dochter, hoort erbij, en kon daarna niet meer slapen. Maar ik heb in principe genoeg geslapen en totaal niets gemerkt dat ik nu geen slaapmiddel in mijn systeem heb.
Deze methode heb ik dus door dit forum gevonden. Er is echt veel goede info te vinden op dit forum! Het lijntje met @Zanza heeft me ook goed gedaan!
Deze methode heb ik dus door dit forum gevonden. Er is echt veel goede info te vinden op dit forum! Het lijntje met @Zanza heeft me ook goed gedaan!