#1
Ja al een tijdje stabiel op 5 idd! Ik wil eigenlijk zonder zure appel naar 0 haha. Zal wel niet zo werken
.
Lekker bezig @Spyro ! Waar zit jij nu?
Lekker bezig @Spyro ! Waar zit jij nu?
Dit. Ik kwam ook in de knoei door ziek zijn en een moeilijke situatie, durfde niet naar de HA. Maar was de beste beslissing ooit. Ben zelfs overgestapt, omdat de vorige niet wilde helpen. Wordt nu perfect begeleidt met een goed plan. Ik zeg doen, nu het nog kan!Ik kan je eigenlijk maar 1 tip geven, en ik spreek uit ervaring: Ga aub naar je huisarts, leg dit probleem uit en je zult met een gedegen plan worden geholpen en begeleid uit jouw huidige situatie.
Je zegt hierover dat je dit stellig niet wilt, waarom niet?
Precies dat zo ging t bij mij ook mis.Met Benzodiazepines altijd een arts inlichten, iedereen denkt altijd dat ze het zelf wel kunnen maar uiteindelijk toch hulp nodig hebben. Je onderschat de benzo als je denkt dat ze zo snel kan afkicken na zulk langdurig gebruik.
Een huisarts oordeelt niet. Die helpt jou gewoon. Ik ben met de gekste dingen daar binnen gelopen en ze horen je gewoon aan met een stalen gezicht en gaan aan de slag met jouw probleem. Echt, ga daar heen.Ik wil niet naar de huisarts, omdat ik me vreselijk schaam dat ik haar heb gevraagd om mij geen slaapmiddel meer voor te schrijven en dan vervolgens Etizolam heb besteld via internet
Vast zijn die er wel. Maar je moet een ijzersterke discipline hebben en heel goed weten wat je aan het doen bent, qua doseringen en middelen. Echt niet aan te raden. Ook obv de rest van je verhaal.Zijn er verhalen van mensen die het op eigen houtje gelukt is?
Hoe deed je vorige huisarts dat dan? Je lekker laten blijven nemen of door de harde afkick heen laten gaan?Dit. Ik kwam ook in de knoei door ziek zijn en een moeilijke situatie, durfde niet naar de HA. Maar was de beste beslissing ooit. Ben zelfs overgestapt, omdat de vorige niet wilde helpen. Wordt nu perfect begeleidt met een goed plan. Ik zeg doen, nu het nog kan!
Die deed letterlijk niks. Omdat de afstand te ver was wouden ze niet behandelen. Hoop gezeik door gehad, officiële klachten ingediend. En niet alleen wij maar ook ouders zijn daar weg en de hele kliniek staat ook slecht aangeschreven. Maar dankzij die retards wel een betere huisartsen praktijk toegewezen gekregen met spoed.Hoe deed je vorige huisarts dat dan? Je lekker laten blijven nemen of door de harde afkick heen laten gaan?
Ik hoor je en ik begrijp je. Ook bewonder ik de mensen zoals jij die de huisarts durven op te zoeken voor de meest gekke dingen. Ik voel nog te veel schaamte. En ook een bepaalde eigenwijsheid van: tjonge dit wil ik toch eigenlijk wel zelf kunnen.Een huisarts oordeelt niet. Die helpt jou gewoon. Ik ben met de gekste dingen daar binnen gelopen en ze horen je gewoon aan met een stalen gezicht en gaan aan de slag met jouw probleem. Echt, ga daar heen.
Vast zijn die er wel. Maar je moet een ijzersterke discipline hebben en heel goed weten wat je aan het doen bent, qua doseringen en middelen. Echt niet aan te raden. Ook obv de rest van je verhaal.
Beter!Maar dankzij die retards wel een betere huisartsen praktijk toegewezen gekregen met spoed
Mij weigeren te behandelen en meermaals de telefoon ophangen als ik belde… Kreeg ze 1 keer aan de telefoon en toen kreeg ik een “succes met een andere arts zoeken, is maanden wachten, wij behandelen jou niet.”Hoe deed je vorige huisarts dat dan? Je lekker laten blijven nemen of door de harde afkick heen laten gaan?
Wil je wat extra haat voelen naar je vorige arts, log eens in je zorgverzekering account en kijk naar de declaraties die ze hebben ingediend.Mij weigeren te behandelen en meermaals de telefoon ophangen als ik belde… Kreeg ze 1 keer aan de telefoon en toen kreeg ik een “succes met een andere arts zoeken, is maanden wachten, wij behandelen jou niet.”
Vervolgens ben ik met spoed aangenomen bij mijn huidige arts omdat het om benzo’s ging. (Zat op 80 mg Dia omgerekend), dus levensgevaarlijk cold turkey of zelf aankloten.
Heb geluk met mijn arts nu en super begeleiding! Werd binnen 2 dagen met spoed opgebeld + geholpen.
Exact! Dit heb ik zelfs benadrukt dat zij verplicht waren mij te helpen. Veel gezeur gehad maar werd gewoon opgehangen aan de tel… Door zowel de dok als assistentes.Wil je wat extra haat voelen naar je vorige arts, log eens in je zorgverzekering account en kijk naar de declaraties die ze hebben ingediend.
Hoewel niet uit het eigen risico krijgt een huisarts honderden euro's per jaar puur om je huisarts te zijn.
Vervolgens gevoel omdraaien en blij zijn dat ze die niet meer van je krijgen.![]()
Wow! Wat een verhaal! Ik ben blij dat je goed geholpen wordt. Ik schrik er wel van. Ik begrijp niet waarom hulp geweigerd werd. Maar goed... Super knap waar je nu staat tov waar je eerder stond.Mij weigeren te behandelen en meermaals de telefoon ophangen als ik belde… Kreeg ze 1 keer aan de telefoon en toen kreeg ik een “succes met een andere arts zoeken, is maanden wachten, wij behandelen jou niet.”
Vervolgens ben ik met spoed aangenomen bij mijn huidige arts omdat het om benzo’s ging. (Zat op 80 mg Dia omgerekend), dus levensgevaarlijk cold turkey of zelf aankloten.
Heb geluk met mijn arts nu en super begeleiding! Werd binnen 2 dagen met spoed opgebeld + geholpen.
Ik ben btw tot ongeveer de helft zelf afgebouwd. Maar merkte al snel dat dat niet te doen was. Je hebt echt een arts nodig. Ik krijg ook echt alleen een wekelijks recept, die ik op kan halen zodat ik niet meer kan snoepen ervan.
succes met een andere arts zoeken, is maanden wachten, wij behandelen jou niet.
Schaamte omdat het wellicht in je eigen omgeving is en je bekenden kunt tegenkomen? Want als dat het is, zou ik verderop een huisarts zoeken en het daar proberen. Zelf dit oplossen is een gebed zonder eind. Ik weet persoonlijk wel hoe ik dit zou aanpakken, maar ben niet medisch onderlegd en ga je dus niet van een dergelijk advies voorzien. Dat zal je echt met de hulpverlener moeten afstemmen.Ik hoor je en ik begrijp je. Ook bewonder ik de mensen zoals jij die de huisarts durven op te zoeken voor de meest gekke dingen. Ik voel nog te veel schaamte. En ook een bepaalde eigenwijsheid van: tjonge dit wil ik toch eigenlijk wel zelf kunnen.
Anyway...zucht ... Ik ga het toch ik zelf doen en dan kijk ik wel of ik tegen de lamp ga lopen.
Oja niet te vergeten: ik heb therapie gehad, ook trauma therapie. Ik heb nu geen last meer van trauma.
Ik ben wel benieuwd naar jouw verhaal. Heb jij dus ooit slaapmiddelen gebruikt en je bent daar nu vanaf?Schaamte omdat het wellicht in je eigen omgeving is en je bekenden kunt tegenkomen? Want als dat het is, zou ik verderop een huisarts zoeken en het daar proberen. Zelf dit oplossen is een gebed zonder eind. Ik weet persoonlijk wel hoe ik dit zou aanpakken, maar ben niet medisch onderlegd en ga je dus niet van een dergelijk advies voorzien. Dat zal je echt met de hulpverlener moeten afstemmen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."