#1
Zou idd ook eerst naar Seroquel kijken ipv benzooi.Quetiapine is een goede doorslaper .
Lorazepam is op angst gericht en flurazepam staat in rode letters bij artsen , lormetazepam is wel reëel om voorgeschreven te krijgen. Net als temazepam maar vind die persoonlijk niet fijn.Als je echt stevig wilt slapen kunnen deze wel eens helpen. Lorazepam, Flurazepam en Lormetazolam. Jammer dat Clonazolam mergens meer te krijgen is want dat blauwe fuckertje laat je in alle gevallen wel slapen.
Met je it bg is het toch geen probleem dat te vinden ?Als je echt stevig wilt slapen kunnen deze wel eens helpen. Lorazepam, Flurazepam en Lormetazolam. Jammer dat Clonazolam mergens meer te krijgen is want dat blauwe fuckertje laat je in alle gevallen wel slapen.
Grappig dat je dit zegt. Ik vind dit ook de minst fijne benzo die er bestaat. Toch wordt deze het meest voorgeschreven voor kortdurend slaapproblematiek. Lormetazepam is dan veel prettiger, met name in de nasleep de day after, zeg maar. Ik vind taperen met diazepam om die reden (denk ik) ook onprettig, omdat deze metaboliseert in o.a. temazepam.Net als temazepam maar vind die persoonlijk niet fijn.
Grappig dat je dit zegt. Ik vind dit ook de minst fijne benzo die er bestaat. Toch wordt deze het meest voorgeschreven voor kortdurend slaapproblematiek. Lormetazepam is dan veel prettiger, met name in de nasleep de day after, zeg maar. Ik vind taperen met diazepam om die reden (denk ik) ook onprettig, omdat deze metaboliseert in o.a. temazepam.
Ik vind temazepam veel te veel blurry bijwerkingen hebben de dag na gebruik en bovendien een te korte piekwaarde te hebben, waardoor je na een paar uur gewoon wakker bent, maar wel de rest van de dag als een half dronken figuur rondloopt. Dus vooral die combinatie van eigenschappen is wat het voor mij een ongeschikt middel maakt. Maar dat is vrij persoonlijk en kan bij een ander ook weer anders voelen.Waarom het minst fijn? Zelf geen ervaring met temazepam, just curious. Ik merk ook verschillen tussen benzo’s (alleen ervaring met RC-benzo’s en ooit in ver verleden lorazepam gehad maar die laatste herinner ik me niet echt meer), maar vind het altijd moeilijk om die onder woorden te brengen. Los van de werkingsduur en sterkte qua sedatie hebben ze een soort vage eigen ‘vibe’, maar subtiel, dus ben wel benieuwd waarom jullie de ene benzo dus echt beduidend fijn of minder fijn vinden dan de andere.
Heb dit ook plus als ik slaap heb zeer lucide dromen , soms zo echt dat ik niet weet of ik het gedroomd heb. Werd er uitgeput mee wakker. Vind het daarom na oxazepam wat niks doet bij me de meest vervelendeIk vind temazepam veel te veel blurry bijwerkingen hebben de dag na gebruik en bovendien een te korte piekwaarde te hebben, waardoor je na een paar uur gewoon wakker bent, maar wel de rest van de dag als een half dronken figuur rondloopt. Dus vooral die combinatie van eigenschappen is wat het voor mij een ongeschikt middel maakt. Maar dat is vrij persoonlijk en kan bij een ander ook weer anders voelen.
Hem zeggen dat je geen off-label troep wilt.Hallo allen, ik ben opzoek naar medicatie voor de nacht, zodat ik beter en dieper slaap. Ik ben in behandeling bij psychiater maar hij probeert trial and error met verschillende dingen. Hebben jullie suggesties?
drugsforum.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."