#1
Niemand heeft zonder tolerantie 8mg Etizolam nodig om het te voelen. Dat je niks merkt is iets wat je jezelf aanpraat. Mensen onderschatten Etizolam ontzettend erg en deze dosis is flink hoog geweest, implausible dat het niets gedaan heeft.
Bedoel je etizolam of fluetizolam. Want over de laatste gaat dit topic...20 stuks etizolam
Je bent wel hardleers he?je kunt er ook best veel van nemen ,zelf neeem ik er 10 en ja laat de negatieve reacties maar weer komen![]()
Dank voor je berichtJe bent wel hardleers he?
Harmreduction is een groot goed hier. We zien namelijk niet graag dat mensen zichzelf al dan niet onbedoeld naar de tering helpen. Gek hè? Voor jou blijkbaar echt niet te begrijpen. Lijkt me een goed idee als ons mooie zeer gewaardeerde team van moddereters je een fijne forum-benzo geven. Tip: die kun je echt maar zeer beperkt nemen en je forum activiteiten gaat ervan in coma. Of dood.
Doei!
Ik heb hem inderdaad ook als niet al te zwaar ervaren, maar ik had dan ook een lage dosis.Het ia erg verfrissend tegenover
Heb je een heel hoge tolerantie opgebouwd? Dan is het logisch dat je wat meer nodig hebt. Zeg zoiets er volgende keer wel even bij of dat je dat niemand aanraad, anders gaan anderen misschien jouw voorbeeld volgenzelf neeem ik er 10
ik raad dit niemand aan neem het als een waarschuwing zodat je niet in mijn situtatie belandIk heb hem inderdaad ook als niet al te zwaar ervaren, maar ik had dan ook een lage dosis.
Heb je een heel hoge tolerantie opgebouwd? Dan is het logisch dat je wat meer nodig hebt. Zeg zoiets er volgende keer wel even bij of dat je dat niemand aanraad, anders gaan anderen misschien jouw voorbeeld volgen![]()
Het is echt geen pretje benzos zijn gevaarlijk als je er niet mee om komt gaan zoals ikik raad dit niemand aan neem het als een waarschuwing zodat je niet in mijn situtatie beland
Het is echt geen pretje benzos zijn gevaarlijk als je er niet mee om komt gaan zoals ik
Wat uiteraard geen advies is om te doen en superkut is voor je dat je er zoveel slikt, mag er ook wel bij gezecht worden he. Zolang je het niet als iets positiefs of cool over laat komen hoef je helemaal geen negatieve reacties te krijgen. Just don't glorify drug (ab)use... Thankyou😊je kunt er ook best veel van nemen ,zelf neeem ik er 10 en ja laat de negatieve reacties maar weer komen![]()
Bij elke benzo blackout gaan deze lyrics van Eminem door me hoofd:Sow die fluetizolam was echt een harde klap. Zonder tolerantie geloof ik 3mg genomen in een periode van 2 uur en was voor enkele dagen zo suf als een zombie en heb me blijkbaar erg raar gedragen plus het ergste dat ik het me niet kan herinneren … ik heb benzos wel gezien, niets voor mij.
Jazeker dat weet ik ook wel, dat ik er een grapje over maak betekend niet direct dat ik het goedkeur of verheerlijk om te doen. Als uw bericht naar mij was geadresseerd. Voelde mij vanwege me reactie in ieder geval wel aangesprokenBenzo blackouts zijn niet grappig.
Kan levensgevaarlijk zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."