#1
Ik denk ook dat je miss wat veel pakt, weegschaaltje kopen en afwegen.
100 mg voor de eerste, en een paar van 40/50 om bij te nemen..
100 mg voor de eerste, en een paar van 40/50 om bij te nemen..
Bedankt voor je berichtje.Goed eten van te voren is belangrijk, ik weet niet hoelang zo een feest altijd duurt ( ben niet zo van techno etc) maar dat terzijde. Om de 60 min bijnemen met MDMA of bijv xtc kristallen is al door en door slecht.
Heb je een periode van misbruik gehad?
Want normaliter is 80-160mg MDMA zeker genoeg voor de meeste mensen om een avond hard te gaan. Zeker als ze 3 maanden wachten, slaap je daarnaast goed in t dagelijks leven?
Gebruik je ook nog andere stimulerende middelen in deze 3 maanden wacht periode van je? Zo ja wat dan? En hoeveel? dit zijn allemaal cruciale dingen die een rol kunnen spelen in hoe MDMA valt of uitwerkt!!
Sowieso pas vanacht vanaf 1;00 ofzo, maar als het echt te warm is binnen ga ik niks gebruiken.Let vandaag even op dat je niet overdag MDMA neemt. Het is veel te warm en dat is gevaarlijk. Dus liever pas 's avonds.
Ik ga dan binnekort even kijken om te investeren in een weegschaal en evt capsules. Ik ben benieuwd of dat zal helpen. Ik heb ook wel eens een feestje gedaan met 3x kwartjes van een geteste xtc pil van 99mg, zelfs daar werd ik misselijk van en moest ik van overgeven.Qua dosering van MDMA is het beter om niet meer dan 140 milligram te nemen per keer dat je gebruikt (dus per dag). Ik verdeel het zelf altijd in zelf afgewogen capsules van 80 en 60 milligram.
Zorg ervoor dat je in ieder geval niet meer dan vier keer per jaar MDMA gebruikt. Als je mininaal drie maanden pauze inlast na een keer gebruiken dan ga je daar dus ook niet overheen.
Goed idee ja! Let wel op dat je een weegschaal nodig hebt die drie cijfers achter de komma op het display heeft (0.001).Ik ga dan binnekort even kijken om te investeren in een weegschaal en evt capsules. Ik ben benieuwd of dat zal helpen. Ik heb ook wel eens een feestje gedaan met 3x kwartjes van een geteste xtc pil van 99mg, zelfs daar werd ik misselijk van en moest ik van overgeven.
Hmm… dit klinkt allemaal juist perfect om een goed ervaring te hebben, je klinkt ook erg verstandig in je gebruik waar ik tevens erf voorstander van ben! Dan zou ik zo nu niet meer weten waar het aan kan liggen. Jouw lichaam lijkt gewoon nier zo goed te reageren op MDMA ik vind t erg raar.. je hoort t niet vaak van die ervaringen zoals jij ze hebt🫠🤔Bedankt voor je berichtje.
Meestal zon 10 uur, ik pak altijd pas 6 uur voor het eind van het feestje omdat ik weet dat ik anders al flink inkak halverwege.
Naar mijn weten heb ik er geen misbruik van gemaakt. Afgelopen jaar begonnen, en minimaal 2/3 maanden tussengehouden met een enkele keer 2x in 1 maand, daarna ook 3 maanden weer gewacht. Ik slaap altijd wel prima met minimaal 7 uur slaap.
Ik rook 2x per maand een jointje ofzo en drink wel eens alcohol, maar ook niet iedere week. Verder doe ik 2/3x per jaar 2cb. Verder niets.
Wat raden jullie aan hoeveel tijd ik er tussen moet houden?
Een vriend van me moet ook altijd kotsen van mdma, misschien is het gewoon je ding niet?Ik ga dan binnekort even kijken om te investeren in een weegschaal en evt capsules. Ik ben benieuwd of dat zal helpen. Ik heb ook wel eens een feestje gedaan met 3x kwartjes van een geteste xtc pil van 99mg, zelfs daar werd ik misselijk van en moest ik van overgeven.
Same , MDMA 1 x gedaan op een hardcore party voelde me aardig goed maar aan de ene kant toch wat te zwabberige benen met 1 halfje op. Coke een partydrug? In wat soort setting dan?Mdma is ook niet echt een partydrug vind. Speed of coke wel
Ik stop gewoon mn pink in het packy en dan in mn mond. Geen idee hoe veel mg dat is.
Hoe moet je nou een packy mdma helemaal gaan afwegen. Lijkt wel een soort hogere wiskunde al die adviezen hier.
netjes 3 maanden gewacht. nou heb ik eigenlijk bijna altijd dat ik ergens last van krijg. of ik kom er niet lekker in, of ik word misselijk met buikpijn. Ik vraag me af of iemand
anders hier ook ervaringen mee heeft. Zou het aan mijn dosering liggen?
Ik begin meestal met 1 vingerkootje (pink), waarna ik vervolgens iedere 60 minuten bijpak met meestal een hoekje van mijn pink. Ik weet dat het eigenlijk beter is om het af te wegen in capsules, wellicht dat ik dit volgende keer probeer. Is dit teveel/tevaak?
Vaak krijg ik na een uurtje of 2 buikpijn en heb ik constant een brok in mijn keel. Ook is mijn energie level laag en ga ik liever de hele tijd ergens chillen.
Goed eten van te voren is belangrijk, ik weet niet hoelang zo een feest altijd duurt ( ben niet zo van techno etc) maar dat terzijde. Om de 60 min bijnemen met MDMA of bijv xtc kristallen is al door en door slecht.Ik merkte dat ik met pillen altijd veel harder ging maar ik moest eigenlijk standaard overgeven van pillenl, dus ik ben daar mee gestopt. best vreemd aangezien het eigenlijk hetzelfde is, maar ik ben allang blij dat ik dat nu niet meer heb. Ik hoor graag jullie meningen hierover.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."