Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Morgen ga ik weer lekker potje verknipt. Ik ben van plan mdma kristallen te nemen, netjes 3 maanden gewacht. nou heb ik eigenlijk bijna altijd dat ik ergens last van krijg. of ik kom er niet lekker in, of ik word misselijk met buikpijn. Ik vraag me af of iemand anders hier ook ervaringen mee heeft. Zou het aan mijn dosering liggen? Ik begin meestal met 1 vingerkootje (pink), waarna ik vervolgens iedere 60 minuten bijpak met meestal een hoekje van mijn pink. Ik weet dat het eigenlijk beter is om het af te wegen in capsules, wellicht dat ik dit volgende keer probeer. Is dit teveel/tevaak? Vaak krijg ik na een uurtje of 2 buikpijn en heb ik constant een brok in mijn keel. Ook is mijn energie level laag en ga ik liever de hele tijd ergens chillen. Ik merkte dat ik met pillen altijd veel harder ging maar ik moest eigenlijk standaard overgeven van pillenl, dus ik ben daar mee gestopt. best vreemd aangezien het eigenlijk hetzelfde is, maar ik ben allang blij dat ik dat nu niet meer heb. Ik hoor graag jullie meningen hierover. Ik heb eigenlijk altijd rennies bij maar die helpen niet echt."
"Shinyzappy zei: Goed eten van te voren is belangrijk, ik weet niet hoelang zo een feest altijd duurt ( ben niet zo van techno etc) maar dat terzijde. Om de 60 min bijnemen met MDMA of bijv xtc kristallen is al door en door slecht. Heb je een periode van misbruik gehad? Want normaliter is 80-160mg MDMA zeker genoeg voor de meeste mensen om een avond hard te gaan. Zeker als ze 3 maanden wachten, slaap je daarnaast goed in t dagelijks leven? Gebruik je ook nog andere stimulerende middelen in deze 3 maanden wacht periode van je? Zo ja wat dan? En hoeveel? dit zijn allemaal cruciale dingen die een rol kunnen spelen in hoe MDMA valt of uitwerkt!! Klik om te vergroten... Bedankt voor je berichtje. Meestal zon 10 uur, ik pak altijd pas 6 uur voor het eind van het feestje omdat ik weet dat ik anders al flink inkak halverwege. Naar mijn weten heb ik er geen misbruik van gemaakt. Afgelopen jaar begonnen, en minimaal 2/3 maanden tussengehouden met een enkele keer 2x in 1 maand, daarna ook 3 maanden weer gewacht. Ik slaap altijd wel prima met minimaal 7 uur slaap. Ik rook 2x per maand een jointje ofzo en drink wel eens alcohol, maar ook niet iedere week. Verder doe ik 2/3x per jaar 2cb. Verder niets. Wat raden jullie aan hoeveel tijd ik er tussen moet houden?"
"Neo-Shulginist zei: Let vandaag even op dat je niet overdag MDMA neemt. Het is veel te warm en dat is gevaarlijk. Dus liever pas 's avonds. Klik om te vergroten... Sowieso pas vanacht vanaf 1;00 ofzo, maar als het echt te warm is binnen ga ik niks gebruiken."
"Neo-Shulginist zei: Qua dosering van MDMA is het beter om niet meer dan 140 milligram te nemen per keer dat je gebruikt (dus per dag). Ik verdeel het zelf altijd in zelf afgewogen capsules van 80 en 60 milligram. Zorg ervoor dat je in ieder geval niet meer dan vier keer per jaar MDMA gebruikt. Als je mininaal drie maanden pauze inlast na een keer gebruiken dan ga je daar dus ook niet overheen. Klik om te vergroten... Ik ga dan binnekort even kijken om te investeren in een weegschaal en evt capsules. Ik ben benieuwd of dat zal helpen. Ik heb ook wel eens een feestje gedaan met 3x kwartjes van een geteste xtc pil van 99mg, zelfs daar werd ik misselijk van en moest ik van overgeven."
"Vannacht het feestje gehad, ging best prima gelukkig. Rond 1:30 eerste lik m gepakt, voor mij wel bovengemiddelde dosis op een vrij lege maag. (Om 18:30 gegeten en daarna alleen nog een smoothie). Ben in tijden niet meer zo hard gegaan. Binnen 20 minuten kickte het in terwijl ik even aan het zitten was. Ik zat aan de grond vast geplakt, maar toen ik ging opstaan meteen zin om te dansen. Daarna rond 3:15 een beetje bijgepakt. Ik denk 1/4e van de eerste dosis. Helaas kakte ik daarna vrij snel in en is daarna niet meer teruggekomen. Maar dat vond ik niet heel erg want ik vermaakte me wel. Tussentijds nog een ijsje gehaald die ik halverwege aan mn vriendin gaf omdat mijn keel dichtschoot, maar niet lang last van gehad gelukkig. Daarna om 4:30 nog een klein beetje bijgepakt maar deed ook niet zoveel helaas. Voorderest nergens last van gehad gelukkig en me prima vermaakt. Wellicht als ik iets eerder had bijgepakt in mijn piek dat ik het beter volhield, maar ik vond het nu belangrijker om te meten of ik er op deze manier beter op reageerde .Misschien dat ik volgende keer speed ga proberen om te kijken of dat me bevalt."
"Aankomend weekend ben ik van plan om weer naar een rave te gaan en ik ben benieuwd naar jullie mening wat de beste dosering zou zijn. Ik heb de afgelopen 2 jaar 4 keer xtc gedaan en gemixte ervaringen gehad. -Bij mijn 1e ervaring werd ik erg misselijk bij het inslaan, hierbij heb ik moeten overgeven maar ging ik daarna super goed. Ik heb toen 2x een halve gehad (deze heb ik toen van een vriend gekregen en die zei 220mg, maarja daar heb ik niks aan) -2e keer ging het super, weer 2x halve en 2x bijgepakt met een kwartje (zelfde pillen). -Bij mijn 3e keer heb ik zelf pillen geregeld en deze laten testen. ze gaven hierbij aan dat het 150mg mdma zou bevatten. Hierbij ging het redelijk goed tot het einde van het feest. Ik heb weer 2x een halve gepakt en 2x kwartje bijgepakt, waarna ik super misselijk werd en een druk op mijn keel kreeg. Hierna heb ik moeten overgeven. Toen het feest afgelopen was ben ik enorm ziek geworden met enorme buikpijn totdat ik in bed lag en ging slapen. -De afgelopen keer ging het redelijk mis. ik had hierbij dezelfde pillen gebruikt. Bij de eerste halve sloeg het al heel erg hard in en heb vervolgens weer een halve gepakt een uur later en na anderhalf uur weer een halve. Ik kan me niet meer herinneren waarom dit gebeurde. Vrijwel direct na het innemen kreeg ik buikpijn en weer enorme druk op mijn keel, waarbij het voelde dat ik bij iedere keer slikken ik water moest nemen om het weg te krijgen. Ik heb hier weer overgeven en voelde ik me de rest van het feest ziek, heel erg zonde. Nu wil ik het aankomende week weer proberen en heb nu andere pillen. Deze heb ik weer laten testen en deze kwamen uit op 99mg MDMA. Ook zitten er 2 onbekende stoffen in, maar ze gaven mij aan dat deze niet schadelijk zouden zijn. Beetje raar dat ze wel weten dat het niet schadelijk is maar niet wat het is. Ik ben benieuwd wat jullie mij aanraden met doseren en om welke tijden ik moet bijpakken. Mij is altijd verteld dat ik ieder uur moet bijnemen, maar ik denk dat dat best flink is. Ik combineer nooit met iets anders. Ik zat er al aan te denken om rennies mee te nemen. Ik ben 185 en 75kg."
"Dankjewel, na hoeveel tijd raadt je mij aan om bij te nemen dan? bv: halfje en dan 3x kwartje verdeeld over 6 uur?"
"Gisteren was het zover, ik had goed gegeten van te voren maar was redelijk zenuwachtig. Om 16:00 had ik 3/4e van de pil genomen en waren buiten aan het chillen tot het inkickte. Ik was er redelijk veel over aan het nadenken maar toen het inwerkte had ik er niet zoveel last meer van. het kickte ongeveer na een half uurtje in. Ik was erg blij dat ik het meteen goed ging. Om 17:45 pakte ik een kwartje bij. Een uur later werd ik helaas weer misselijk. Ik had een raketje gehaald en ging ergens rustig zitten en met wat mensen praten. 30 minuten lang kreeg ik het gevoel dat er steeds iets omhoog wilde. Hierna heb ik weer moeten overgeven, maar er kwam niks uit. Hierna voelde ik me super en heb ik alsnog kunnen genieten. Ik heb geen idee wat er steeds misgaat, vooral met deze dosering."
"Voor mij is het jammer dat ik weer misselijk werd en dat ik moest overgeven, maar vooral voor mijn vrienden die wel lekker gaan. Ik heb maar 1x bijgenomen en dat was rond 17:45."
"Ik rook nooit, dus ook niet op feestjes. Ik had dit keer extra goed gelet op eten dus heb ongeveer een uur voor innemen nog stevig geluncht. Wellicht dat ik volgende keer mdma kristallen wil proberen. Ik heb van diverse mensen gehoord die hetzelfde probleem hadden dit minder hebben bij mdma kristallen."