Al 7 jaar vecht ik met en hou ik van mijn beste vriend/vijand Zolpidem.
Herkennen anderen zich in het verhaal van gewoon even kwijt zijn van de realiteit en je zorgen en problemen gewoon doorslapen. Neem er soms 40 per dag door te shoppen bij verschillende dokters, (illegale)online apotheken en dealers... En ja, seks in ruil voor zolpidem. ๐
De laatste 6 maanden heb ik een huisarts in vertrouwen genomen die me helpt afbouwen. Zit nu op 6 zolpidem per dag en 2 xanax. Ik kan alles aan hem kwijt en heb veel steun aan hem. Heb al meer dan 20 opnames in de psychiatrie achter de rug en tientallen psychologen en psychiaters.
Mijn moeder heeft via het gerecht ervoor gezorgd dat ik niet meer mijn eigen geld kan beheren. En het is pijnlijk om toe te geven...maar dat is de enige reden dat ik nu niet meer elke dag 40 neem. Zodra mijn geld terug wordt vrijgegeven, ben ik weer een vogel voor de kat.
Heb al zoveel verloren (goede jobs, partner die me steunt, goede vrienden)... Maar mijn leven wordt beheerst door zolpidem.
In de periodes waarin ik heel veel gebruikte, was ik eigenlijk nooit wakker. Ontwaken, 3 a 5 pillen nemen, terug slapen, ... En zo ging de cyclus gewoon door.
Nu neem ik er 3 's morgens (ik slaap dan wel 2 uurtjes) en 3 's avonds voor het slapen.
Niemand lijkt te begrijpen waarom.ik mijn leven zo vergooi voor die rotte pillen. Elke dag denk ik erover na om er een eind aan te maken, heb dat ook besproken met de huisarts. Ik zie gewoon geen oplossing meer. Ik wil hier eigenlijk mensen vinden die me begrijpen en in eenzelfde situatie zaten/zitten.
Veel reacties geven aan dat ze je keuze voor t middel niet begrijpen , de hoge dosis slaappillen,
Het feit dat je meer en meer wil is niet raar, alles went. Hoever ben je in afbouwen, โบ๏ธ
ik raad je kratom aan voor deze periode .๐๐ผ๐ช๐ผ๐ฟ๐ฑ๐
Ik wilde tramadol afbouwen 6 x 50 mg naar 1 x 50 ... maar ik werd ziek van al 1 pil minder , ( fibromyalgie en fistels en 24/7 pijn)
Lukte niet, ik zat er door, november, feestdagen, ik kon niet uit bed, toen na veel lezen toch een zak green Malay besteld.
Werd wakkker , water koken , 1 /3 vullen, 2 mg kratom poeder erin. Oplossen... koud er bij en hup hup doorslikken .
Zanderig en muf, maar te doen, geen tramadol gepakt, want die zou na een uur beetje helpen . Bijna niet meer ...
En na 20 minuten stapte ik uit bed, voelde me energiek , zin in afwassen ( Bel de krant ). Muziek aan, zingen ,,,,
Toen ging ik zitten want conditie is bagger ...en dachten... HUHHHHHHH,,,,, wat gebeurt me hier ,
Werkte zon 3 uur. Dus weer een kopje 2 mg ( is heel laag maar prima voor mij) en weer energie en blij en minder pijn.
En het mooiste ,,.., geen seconde afkick verschijnselen gehad van tramadol. Erge zweten is weg, de band om mijn hoofd, ik ben weer helder, ... dit is een plantaardige opiaat. Ik zou zeggen anderen ook . Gebruik t om van zware drugs te komen en drank , echt zonder probleem . Neen nu al minder kratom en voel me goed, alleen nog oxy 5 mg en 1 slaappil.
Mijn leven is weer leefbaar, en hoofd is helderder, ADD zakt, daar is het ook voor , rust in t hoofd.