Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZolpidem beheerst mijn leven

Zolpidem beheerst mijn leven

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Pillen of mg?
Klik om te vergroten...
Schrik niet maar 30 pillen ,natuurlijk ging dit van kwaad tot erger eerst 1 en dan steeds wat meer op een geven moment 10 en toen dit ook niet werkte had ik het hele doosje met 3 strips weggewerkt .Heel erg ziek van geweest, mijn ervaring is dat je een levenslange tolerantie opbouwt met zulke extreme hoeveelheden .Het doet niks meer voor mij en slapen al helemaal niet ,jammer want in het begin was dit een top medicijn . Maarja afgesloten hoofdstuk nu aan de alprazolam en bromazolam .
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Andy1880 zei:
De zolpidem heeft me zwaar in de hand tot 100 pillen per dag. Ik weet niet wat ik moet doen om hier vanaf te geraken, tips zijn meer dan welkom.
Klik om te vergroten...
Das wel heeeel erg veel . 30 is al absurd .Heb als enige tip KAPPEN en andere benzo uitzoeken deze werken dan vaak wel weer.Sterkte.
Z
ZeepbellekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een vriendin van mij is verslaafd aan Zolpidem. Niet zo heftig als de anderen in dit topic. Ze neemt er elke dag 3.
Ik merk dat ze de laatste maanden erg achterdochtig is en paranoia. Het is moeilijk om met haar hier over te spreken. Ze vertrouwd niemand. En denkt in complotten. Iemand tip hoe ik haar in de hulpverlening krijg. Of haar vertrouwen kan winnen?
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ilsieke zei:
Een vriendin van mij is verslaafd aan Zolpidem. Niet zo heftig als de anderen in dit topic. Ze neemt er elke dag 3.
Ik merk dat ze de laatste maanden erg achterdochtig is en paranoia. Het is moeilijk om met haar hier over te spreken. Ze vertrouwd niemand. En denkt in complotten. Iemand tip hoe ik haar in de hulpverlening krijg. Of haar vertrouwen kan winnen?
Klik om te vergroten...
Over je laatste zin: uiteraard niet meegaan in haar achterdocht en complotgedachten, maar het ook niet weerleggen.
Uiteraard is een paranoïde beleving niet de realiteit, maar dat zij het beleeft wel. Het kan helpen als je de focus legt dat professionals haar kunnen helpen met waar ze last van heeft ipv uitleggen dat zij laten inzien dat het niet waar is.

Deze balans kan heel lastig zijn, maar petje af dat je haar vertrouwen wilt winnen zodat professionals die balans hopelijk kunnen overnemen.
Z
ZeepbellekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt paddestoel dit is helpend. 🙏
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
Andy1880 zei:
De zolpidem heeft me zwaar in de hand tot 100 pillen per dag. Ik weet niet wat ik moet doen om hier vanaf te geraken, tips zijn meer dan welkom.
Klik om te vergroten...
Ik schrik hiervan. Van 1 kan je al Black Outs hebben
Wat is het nut. Het is een inslaap pil. Geen benzo
Je raakt suf en als je niet gaat liggen ga je vaak je gedragen als stomdronken.
Het maakt niet fitter, rustiger, happy...

Het wordt ook gebruikt als rape drugs. 100 van 10 mg ?
( Ik val van1 na 2, 3 jaar al soms in slaap met ipad aan, vannwege die Black outs bij meer dan 2, zonder dat je slaapt. Doe je hele domme dingen toch? Appen ,bellen. Straat op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."