#1
Schrik niet maar 30 pillen ,natuurlijk ging dit van kwaad tot erger eerst 1 en dan steeds wat meer op een geven moment 10 en toen dit ook niet werkte had ik het hele doosje met 3 strips weggewerkt .Heel erg ziek van geweest, mijn ervaring is dat je een levenslange tolerantie opbouwt met zulke extreme hoeveelheden .Het doet niks meer voor mij en slapen al helemaal niet ,jammer want in het begin was dit een top medicijn . Maarja afgesloten hoofdstuk nu aan de alprazolam en bromazolam .Pillen of mg?