Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZolpidem beheerst mijn leven

Zolpidem beheerst mijn leven

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FFFLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al 7 jaar vecht ik met en hou ik van mijn beste vriend/vijand Zolpidem.
Herkennen anderen zich in het verhaal van gewoon even kwijt zijn van de realiteit en je zorgen en problemen gewoon doorslapen. Neem er soms 40 per dag door te shoppen bij verschillende dokters, (illegale)online apotheken en dealers... En ja, seks in ruil voor zolpidem. ๐Ÿ˜ž
De laatste 6 maanden heb ik een huisarts in vertrouwen genomen die me helpt afbouwen. Zit nu op 6 zolpidem per dag en 2 xanax. Ik kan alles aan hem kwijt en heb veel steun aan hem. Heb al meer dan 20 opnames in de psychiatrie achter de rug en tientallen psychologen en psychiaters.
Mijn moeder heeft via het gerecht ervoor gezorgd dat ik niet meer mijn eigen geld kan beheren. En het is pijnlijk om toe te geven...maar dat is de enige reden dat ik nu niet meer elke dag 40 neem. Zodra mijn geld terug wordt vrijgegeven, ben ik weer een vogel voor de kat.
Heb al zoveel verloren (goede jobs, partner die me steunt, goede vrienden)... Maar mijn leven wordt beheerst door zolpidem.
In de periodes waarin ik heel veel gebruikte, was ik eigenlijk nooit wakker. Ontwaken, 3 a 5 pillen nemen, terug slapen, ... En zo ging de cyclus gewoon door.
Nu neem ik er 3 's morgens (ik slaap dan wel 2 uurtjes) en 3 's avonds voor het slapen.
Niemand lijkt te begrijpen waarom.ik mijn leven zo vergooi voor die rotte pillen. Elke dag denk ik erover na om er een eind aan te maken, heb dat ook besproken met de huisarts. Ik zie gewoon geen oplossing meer. Ik wil hier eigenlijk mensen vinden die me begrijpen en in eenzelfde situatie zaten/zitten.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
40 per dag?! Hoe lang doe je dat al..?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom neem je Zolpidem? En is het voorgeschreven door een arts?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
FFF zei:
Al 7 jaar vecht met en hou ik van mijn beste vriend/vijand Zolpidem.
Herkennen anderen zich in het verhaal van gewoon even kwijt zijn van de realiteit en je zorgen en problemen gewoon doorslapen. Neem er soms 40 per dag. Stuit vaak op ongeloof of mensen die denken dat ik mezelf in de ellende werk... Zoek hier mensen die me bzgrijpen...
Klik om te vergroten...
Je vindt zelf niet dat je jezelf hiermee 'in de ellende brengt'?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
40 per dag? Geen idee of dit รผberhaupt mogelijk is ( als we ervan uitgaan dat je elke dag 12u wakker bent, is dat elke 15min eentje ongeveer), maar waarom zou je in godsnaam een benzo nemen gedurende elke 15min de ganse dag door? Weet je wel waarvoor Zolpidem dient?

Of je hebt mistypt ( wat ik echt hoop )
Of je zou beter asap je HA raadplegen en een afkickkiniek contacteren.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Los daarvan....Hoe geraak je aan 40 per dag?Ik krijg doosjes van de HA met 30 pillen in, kan mij niet voorstellen dat uw huisarts u elke week 7 !!! Doosjes voorschrijft...๐Ÿ™ƒ
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lig je dan niet allang in ziekenhuis met 40 stuks...?!
F
FFFLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb mijn verhaal een beetje aangepast om een antwoord te geven op jullie vragen. Hopelijk verduidelijkt dat een beetje.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan me ook niet voorstellen day de apotheek Dit geeft...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heel veel sterkte met uw situatie
(Reactie op aangepast verhaal ) .

Ik ben niet in die positie om veel kritiek te geven, dus geed ik je liever wat goede raad.

Ga aub zo spoedig mogelijk naar een consult/psych/afkickkliniek.

Sowieso wens ik je heel veel succes !
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
KlaasVaak zei:
Je vindt zelf niet dat je jezelf hiermee 'in de ellende brengt'?
Klik om te vergroten...

Ja en Nee.. dat is verslaving , ze zegt ook het is mijn vriend en vijand .
Verslavingen zijn anders dan het meeste gebruik af en toe hier , dit is een schreeuw voor hulp.
En de weg , ik hoop dat ze al gestart is zal zwaar zijn maar ze is al goed bezig,

Enige rare vind ik zolpidem overdag nemen . Het is geen opkikker of kalmeer middel maar een slaapmiddel. Ga je niet slapen na t slikken dan ga je โ€œom spokenโ€ .. rare smsโ€™jes sturen , naar buiten , carnavals kleren klaar leggen op de banken in september.
Dokter had moeten ingrijpen en iets moeten geven overdag voor rust maar energie en s nachts een slaappil.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Danny46 zei:
Dat is heftige shit mijn record staat op 30 zolpidem en ik was daar zo ziek van dat ik het nu hou bij max 3 stuks het enigste probleem is dat het niet meer werkt
Klik om te vergroten...
Danny46 zei:
Dat is heftige shit mijn record staat op 30 zolpidem en ik was daar zo ziek van dat ik het nu hou bij max 3 stuks het enigste probleem is dat het niet meer werkt
Klik om te vergroten...
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#13
FFF zei:
Al 7 jaar vecht ik met en hou ik van mijn beste vriend/vijand Zolpidem.
Herkennen anderen zich in het verhaal van gewoon even kwijt zijn van de realiteit en je zorgen en problemen gewoon doorslapen. Neem er soms 40 per dag door te shoppen bij verschillende dokters, (illegale)online apotheken en dealers... En ja, seks in ruil voor zolpidem. ๐Ÿ˜ž
De laatste 6 maanden heb ik een huisarts in vertrouwen genomen die me helpt afbouwen. Zit nu op 6 zolpidem per dag en 2 xanax. Ik kan alles aan hem kwijt en heb veel steun aan hem. Heb al meer dan 20 opnames in de psychiatrie achter de rug en tientallen psychologen en psychiaters.
Mijn moeder heeft via het gerecht ervoor gezorgd dat ik niet meer mijn eigen geld kan beheren. En het is pijnlijk om toe te geven...maar dat is de enige reden dat ik nu niet meer elke dag 40 neem. Zodra mijn geld terug wordt vrijgegeven, ben ik weer een vogel voor de kat.
Heb al zoveel verloren (goede jobs, partner die me steunt, goede vrienden)... Maar mijn leven wordt beheerst door zolpidem.
In de periodes waarin ik heel veel gebruikte, was ik eigenlijk nooit wakker. Ontwaken, 3 a 5 pillen nemen, terug slapen, ... En zo ging de cyclus gewoon door.
Nu neem ik er 3 's morgens (ik slaap dan wel 2 uurtjes) en 3 's avonds voor het slapen.
Niemand lijkt te begrijpen waarom.ik mijn leven zo vergooi voor die rotte pillen. Elke dag denk ik erover na om er een eind aan te maken, heb dat ook besproken met de huisarts. Ik zie gewoon geen oplossing meer. Ik wil hier eigenlijk mensen vinden die me begrijpen en in eenzelfde situatie zaten/zitten.
Klik om te vergroten...

Veel reacties geven aan dat ze je keuze voor t middel niet begrijpen , de hoge dosis slaappillen,
Het feit dat je meer en meer wil is niet raar, alles went. Hoever ben je in afbouwen, โ˜บ๏ธ

ik raad je kratom aan voor deze periode .๐Ÿ‘‰๐Ÿผ๐Ÿ’ช๐Ÿผ๐ŸŒฟ๐ŸŒฑ๐Ÿ‚
Ik wilde tramadol afbouwen 6 x 50 mg naar 1 x 50 ... maar ik werd ziek van al 1 pil minder , ( fibromyalgie en fistels en 24/7 pijn)
Lukte niet, ik zat er door, november, feestdagen, ik kon niet uit bed, toen na veel lezen toch een zak green Malay besteld.

Werd wakkker , water koken , 1 /3 vullen, 2 mg kratom poeder erin. Oplossen... koud er bij en hup hup doorslikken .
Zanderig en muf, maar te doen, geen tramadol gepakt, want die zou na een uur beetje helpen . Bijna niet meer ...
En na 20 minuten stapte ik uit bed, voelde me energiek , zin in afwassen ( Bel de krant ). Muziek aan, zingen ,,,,
Toen ging ik zitten want conditie is bagger ...en dachten... HUHHHHHHH,,,,, wat gebeurt me hier ,
Werkte zon 3 uur. Dus weer een kopje 2 mg ( is heel laag maar prima voor mij) en weer energie en blij en minder pijn.

En het mooiste ,,.., geen seconde afkick verschijnselen gehad van tramadol. Erge zweten is weg, de band om mijn hoofd, ik ben weer helder, ... dit is een plantaardige opiaat. Ik zou zeggen anderen ook . Gebruik t om van zware drugs te komen en drank , echt zonder probleem . Neen nu al minder kratom en voel me goed, alleen nog oxy 5 mg en 1 slaappil.

Mijn leven is weer leefbaar, en hoofd is helderder, ADD zakt, daar is het ook voor , rust in t hoofd.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
100 x 10 mg zolpidem?
Dat kan ik niet geloven....van 2 tabletjes kan je al heel rare dingen van gaan doen.
Bij 100 lijkt het mij alsof je al met รฉรฉn been in het graf staat en waar haal je er zoveel vandaan?
Nee. 100 per dag, het lijkt me onmogelijk.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#15
FFF zei:
Al 7 jaar vecht ik met en hou ik van mijn beste vriend/vijand Zolpidem.
Herkennen anderen zich in het verhaal van gewoon even kwijt zijn van de realiteit en je zorgen en problemen gewoon doorslapen. Neem er soms 40 per dag door te shoppen bij verschillende dokters, (illegale)online apotheken en dealers... En ja, seks in ruil voor zolpidem. ๐Ÿ˜ž
De laatste 6 maanden heb ik een huisarts in vertrouwen genomen die me helpt afbouwen. Zit nu op 6 zolpidem per dag en 2 xanax. Ik kan alles aan hem kwijt en heb veel steun aan hem. Heb al meer dan 20 opnames in de psychiatrie achter de rug en tientallen psychologen en psychiaters.
Mijn moeder heeft via het gerecht ervoor gezorgd dat ik niet meer mijn eigen geld kan beheren. En het is pijnlijk om toe te geven...maar dat is de enige reden dat ik nu niet meer elke dag 40 neem. Zodra mijn geld terug wordt vrijgegeven, ben ik weer een vogel voor de kat.
Heb al zoveel verloren (goede jobs, partner die me steunt, goede vrienden)... Maar mijn leven wordt beheerst door zolpidem.
In de periodes waarin ik heel veel gebruikte, was ik eigenlijk nooit wakker. Ontwaken, 3 a 5 pillen nemen, terug slapen, ... En zo ging de cyclus gewoon door.
Nu neem ik er 3 's morgens (ik slaap dan wel 2 uurtjes) en 3 's avonds voor het slapen.
Niemand lijkt te begrijpen waarom.ik mijn leven zo vergooi voor die rotte pillen. Elke dag denk ik erover na om er een eind aan te maken, heb dat ook besproken met de huisarts. Ik zie gewoon geen oplossing meer. Ik wil hier eigenlijk mensen vinden die me begrijpen en in eenzelfde situatie zaten/zitten.
Klik om te vergroten...
Dat is heftige shit mijn record staat op 30 zolpidem en ik was daar zo ziek van dat ik het nu hou bij max 3 stuks het enigste probleem is dat het niet meer werkt
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Danny46 zei:
Dat is heftige shit mijn record staat op 30 zolpidem en ik was daar zo ziek van dat ik het nu hou bij max 3 stuks het enigste probleem is dat het niet meer werkt
Klik om te vergroten...
Veel strerkte ouwe
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Danny46 zei:
Dat is heftige shit mijn record staat op 30 zolpidem en ik was daar zo ziek van dat ik het nu hou bij max 3 stuks het enigste probleem is dat het niet meer werkt
Klik om te vergroten...
Pillen of mg?
A
Andy1880Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De zolpidem heeft me zwaar in de hand tot 100 pillen per dag. Ik weet niet wat ik moet doen om hier vanaf te geraken, tips zijn meer dan welkom.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Pillen of mg?
Klik om te vergroten...
Schrik niet maar 30 pillen ,natuurlijk ging dit van kwaad tot erger eerst 1 en dan steeds wat meer op een geven moment 10 en toen dit ook niet werkte had ik het hele doosje met 3 strips weggewerkt .Heel erg ziek van geweest, mijn ervaring is dat je een levenslange tolerantie opbouwt met zulke extreme hoeveelheden .Het doet niks meer voor mij en slapen al helemaal niet ,jammer want in het begin was dit een top medicijn . Maarja afgesloten hoofdstuk nu aan de alprazolam en bromazolam .
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Andy1880 zei:
De zolpidem heeft me zwaar in de hand tot 100 pillen per dag. Ik weet niet wat ik moet doen om hier vanaf te geraken, tips zijn meer dan welkom.
Klik om te vergroten...
Das wel heeeel erg veel . 30 is al absurd .Heb als enige tip KAPPEN en andere benzo uitzoeken deze werken dan vaak wel weer.Sterkte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."