#1
Can I know how to buy it online?
NEIN!!!!Can I know how to buy it online?
Wat heb je nodig dan?Ik ben geen doorsnee brave burger, nee.
Dat kan ook niet ( meer).
Maar er zijn wel goede medicijnen, het probleem is, om deze te krijgen.
Ik weet precies wat, en hoeveel ik nodig heb.
Alleen, ik krijg ze niet, en nee.
Ik bedoel geen heroïne.
De positieve effecten die je al evt krijgt schijnen vrijwel altijd te zijn en veranderen over langere tijd juist tot ernstige nieuwe klachten of verergering vd oude klachten. Dat is wat ik idd uit verschillende bronnen vernomen dus uitkijken met dit ja zeker. Succes met je behandeling/klachtenBeste mensen,
Ik ga in dit topic een waarschuwing neerzetten.
Eén waarschuwing om heel, heel erg voorzichtig te zijn alvorens je met dit medicament te beginnen.
Het schijnt ook nog eens een soort van recreatief gebruik te kennen, dit goedje, maar, pas in vredesnaam op!
Het is qua werking echt iets heel anders, dan dat het lijkt...
Dit medicijn wordt ingezet bij epilepsie, en bij zenuwpijn na een operatie.
Vroegah was morfine vaak het aangewezen middel daarvoor, maar na alle toestanden met deze middelen wil men ( arts, specialist) deze liever uit de weg gaan.
En dan gaat men graag over naar dit middel, " omdat het veeeel beter is, dan die morfine...Want daar raak je verslaafd aan..."
Dat klinkt allemaal heel mooi, en idd, het heeft een pijnstillende werking.
Niet, omdat het verdooft, maar wel, omdat het de overdracht van pijnprikkels remt.
En ja, zo heb je óók minder pijn, nietwaar?
Hoe anders pakt dit uit.
Dat zal Ik nu beschrijven.
Ik kreeg dit middel van de specialist, omdat ik nog steeds heel veel pijn lijd aan mijn rug.
Vooralsnog heeft de operatie geen flikker geholpen.
En dus wilde ik daar iets voor hebben, en kreeg ik deze rotzooi van de bovenste plank voorgeschreven.
Het begon met 3 x daags 75 mg.
Het duurt een week of 2, voordat het werkt.
Idd, dit klopt.
Werkt het dan niet, dan wordt er verhoogd naar 2 x. 3maal daags.
En zo langzaam aan gebeurde er wat, maar niet datgene, wat ik verwacht had.
Ik kon slecht plassen. Het was net, alsof er een bankschroef was aangedraaid, en aldus werd dit lastig.
Vervolgens kon ik ondertiteling op de tv niet meer lezen, en kreeg ik stemmingsproblemen. Lees: een depressie.
Rugpijn bleef onveranderd.
Overleg met de arts.
Verhogen naar 3 x driemaal daags 75 mg.
Ik werd draaierig, mijn evenwicht verloor ik regelmatig en tv kijken was zowat niet mogelijk.
Ik zag 2, soms 3 tv's, terwijl ik er maar één heb.
Autorijden was onverantwoord zo.
Dus dit deed ik maar niet meer, totdat....
Ik na het naar bed gaan in een soort van psychose raakte.
Sommige oude trauma's van lang geleden kwamen naar boven en werden levensecht.
En dat bleef dan uuuuren dóórgaan.
En toen heb ik met moeite de bijsluiter gelezen van dit spul, en...voila.
Er stonden zowat alle bijwerkingen in, die ik nu had en daar zit ik dus echt niet meer op te wachten. Sterker nog, die wil ik niet.
Ik kan deze echt niet meer verdragen.
Ik ben direct gestopt met dit spul.
Van de apotheek had ik een zak met een stuk of 10 doosjes meegekregen, en dat waren meer dan 2000 tabletjes Van dat spul.
Toevalli sprak ik een kennis, die óók rugpijn had.
Deze was óók hoteldebotel geworden met dit medicijn, en zei me dat het echt niet te fassen was, wat dit spul deed.
Stoppen, dus!
Waarom krijg ik nou niet 2000 x oxcycodontabletten mee. Werkt veel beter, en dan maar verslaafd raken.
Ik ben nu 63 en het maakt me geen donder meer uit, als ik maar van Deze rugpijn af kom...
Maar zó werkt het natuurlijk niet.
Ik heb een afspraak geregeld met de pijnspecialist, waarbij ik al eerder ben geweest.
Eens zien, of, en wat ik daar nog winnen kan.
Maar
Blijf af van Deze lyrica. Echt waar.
Bah Tramadol (nierkolieken), binnen de maand was ik voor het eerst aan een drug/medicijn verslaafd. Echt heel verslavend spul. Preganaline is dus puur om je Tramadol verslaving op te vangen en dragelijker te maken, dus geen pijnstiller? Maar als dit middel zo naar ervaart n als dit niet betert, weg met dat spul, arts moet samen met zn patiënt, altijd nr dé beste oplossing zoeken. In welk opzicht ist dan verslavend, aangezien je je er eerder slecht door voelt, ik lees té lang slapen, pijnlijke voeten, handkrampen? Sterkte btw.Hoi, hoop dat je dit nog leest. Na jarenlange verslaving aan oxy ben ik daar begin dit jaar mee gestopt en verder gegaan met tramadol aangezien ik een hernia heb die geen rugpijn veroorzaakt maar wel helse pijn in mijn been. Tramadol slikte ik er echt veel van maar sinds een aantal maanden Max 4 per dag. Nu krijg ik geen tramadol meer ivm verslavingen en heb ik dus preganaline gekregen vandaag. Hij zei dat het ook zou helpen met de afkickverschijnselen van de tramadol. Dat klopt want meestal wordt ik na een paar uur al ziek en ellendig en nu niet. Laatste tramadol om 07.00 geslikt en om 09.00 de preganaline en wat een ellende. Ben zo vreselijk Stoned wat ik normaal heerlijk vind
Maar dit is gewoon niet leuk. Heb de hele dag geslapen en ben nu net wakker geworden 😩 ook heb ik hele rare pijn in m’n voeten en is m’n hand verkrampt en kan nauwelijks typen. Huisarts zei dat dit middel niet verslavend is maar dus wel 😩
Hoi, nee kreeg het als pijnstiller met als voordeel dragelijk maken van afkicken. Inmiddels slik ik weer tramadol omdat de pregabaline teveel was voor mij. Sliep 19 uur achter elkaar, kon niet meer uit m’n woorden komen, zat te spacen, hele rare pijnen kreeg ik erbij. Eng spul. Volgens mijn huisarts was t niet verslavend maar dus wel, bizarre is ook dat ik in 1x 90 pillen kreeg precies de manier waarop de oxy en tramadol verslaving is begonnen.Bah Tramadol (nierkolieken), binnen de maand was ik voor het eerst aan een drug/medicijn verslaafd. Echt heel verslavend spul. Preganaline is dus puur om je Tramadol verslaving op te vangen en dragelijker te maken, dus geen pijnstiller? Maar als dit middel zo naar ervaart n als dit niet betert, weg met dat spul, arts moet samen met zn patiënt, altijd nr dé beste oplossing zoeken. In welk opzicht ist dan verslavend, aangezien je je er eerder slecht door voelt, ik lees té lang slapen, pijnlijke voeten, handkrampen? Sterkte btw.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."