#1
Ik bewaar ze nu idd ook voor lol maar na 1 week slikken was ik kapot, met opiaten voel ik me tenminste normaal.Ik gebruik pregabaline recreatief. Ik word er dan ook flink vaag en high van, maar wel op een zeer fijne manier.
Voor mij is 150mg een fijne milde dosering. Het helpt wat levenspijn weg te nemen, geeft net als phenibut een goede mood. En ik word er dus ook flink vaag van, wat ik vaak wel fijn vind bij drugs. De tijd vliegt voorbij terwijl je in je warme wollige bubbel zit. En een mooi bij effect is dat je er wel geil van kunt worden. Het geeft ook een apart vlinderig gevoel in de onderbuik en alles is intenser. De roes heeft wel wat weg van alcohol en ook wel wat van ghb, maar dan met een eigen draai en wat subtieler.
Als mensen die dit als medicijn gebruiken deze bijwerkingen ook hebben dan snap ik niet hoe ze het dagelijks kunnen gebruiken. Ik houd goede pauzes en dan is één dosis al genoeg om de hele dag flink vaag te zijn. Ik kan er nog wel op werken maar het wordt er niet makkelijker op als je zo vaag bent.
Als je dit dagelijks recreatief gebruikt schiet je tolerantie ook razendsnel omhoog en de afkick schijnt geen pretje te zijn. Oppassen dus met dit spul, het is zeker geen speelgoed.
Wat me vaak wel opvalt is dat mensen reuzachtige doseringen voorgeschreven krijgen van pregabaline. Dan snap ik wel dat de side-effects de overhand kunnen nemen. Misschien dat het iets minder wordt vanwege tolerantie maar het zal vast niet helemaal verdwijnen.
Wat betreft pregabaline beter dan benzo's: het zijn allebei heftige middelen en geen speelgoed. Pregabaline is wat mij betreft toch wel minder duivels dan benzo's. Dit omdat benzo's ook sterk fucken met je angst en je slaapritme. Van een benzoverslaving kan je de rest van je leven nog mentale klachten hebben en herstellen kan maanden duren. Met pregabaline is het allemaal wat meer korte termijn, het neukt niet zo hard met de psyche als benzo's.