Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde vraag (heb je geslikt?)

de vraag (heb je geslikt?)

50 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
een echte XTC pil mag enkel MDMA bevatten.

MDMA = MethyleenDioxyMethAmfetamine. het geeft dus een oppeppend effect (amfetamine) maar ook een bewustzijnsveranderend effect.
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
krijg de laatste tijd ngo weleens in een discotheek de vraag naar me toe geslingert "heb je geslikt" of de opmerking "sta je strak?", alleen maar omdat ik keihard sta te beuken :openmouth:

erg irritant altijd als mensen meteen denken dat iemand die een beetje energie heeft meteen geslikt heeft... :rolleyes:

iemand hier ervaring mee?
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het wel eens meegemaakt, ik sta niet vaak op de dansvloer, maar als ik er sta ga ik flink uit m'n dak, zelfs een keer in spanje gehad dat er een paar engelsen vroegen of ik drugs verkocht. Op de vraag of ik welleens geslikt is m;n antwoord NEE. Wel andere drugs ervaringen opgedaan.
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#4
HAHAH dit is echt zo typisch. Die vraag stellen ze je alleen als je NIET slikt. Had ik vroeger ook altijd, iedereen kwam bij mij van heb je pillen bij je kan ik pillen kopuh. Of moet je pillen kopuh etc etc etc. En ja sinds ik gebruik is het over. Ik herken me mede slikkers meestal wel. Tenminste als ze net zo ver uit hun plaat zijn als mij. En ja ik slik dus. Geen handen tegelijk. Meestal stuk of 3/4 per avond en dat 1x in de 3 maanden, of ik ga weer een keer naar een feest en dan blow ik alleen of ga ik heel de avond aan de redbull :) Ligt net aan de centen en de sfeer van het feest
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben het met JunkieXL eens
heb nooit geslikt maar idd echt zwaar irritant als mensen het nodig vinden om zo'n opmerking te maken als je een beetje enthousiast wordt :smilingimp:

ik ben echter wel benieuwd, want vaak gebruik ik alcohol om in de dans-stemming te komen - maar goed - tegen de tijd dat ik hier teveel van op heb maakt het me vaak weer te sloom om echt uit mijn dak te kunnen gaan.
ben dus wel benieuwd wat voor mogelijkheden die pillen me dan bieden
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#6
1x mee gemaakt toen was ik nuchter nog wel :) anders nooit mee gemaakt/.
l
looykeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij mij denkt iedereen ALTIJD dat ik iets gebruikt heb. Ook al heb in niets aangeraakt, geen alcohol, pil, lijn of wat dan ook.
Gebruik dus ook wel drugs, maarja aan me hoofd veranderd het weinig :grin: lijkt altijd of ik wa opheb, dus ja...
Zit er nie mee
C
CopelandiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
looyke zei:
Bij mij denkt iedereen ALTIJD dat ik iets gebruikt heb. Ook al heb in niets aangeraakt, geen alcohol, pil, lijn of wat dan ook.
Gebruik dus ook wel drugs, maarja aan me hoofd veranderd het weinig :grin: lijkt altijd of ik wa opheb, dus ja...
Zit er nie mee
Klik om te vergroten...

Hehe..dat is bij mij ook wel herkenbaar, ik heb van mezelf al een stoned hoofd. :smoke:
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Freek zei:
krijg de laatste tijd ngo weleens in een discotheek de vraag naar me toe geslingert "heb je geslikt" of de opmerking "sta je strak?", alleen maar omdat ik keihard sta te beuken :openmouth:

erg irritant altijd als mensen meteen denken dat iemand die een beetje energie heeft meteen geslikt heeft... :rolleyes:

iemand hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Haha was wel een keer klein feestje ik had alleen ephedra's op met een maat en hoop andere maten helemaal niks, nou we hebben toch de hele avond flink door gestampt en gefeest dat ook zo'n meisje dacht dat we een hoop ophadden maar we waren allemaal redelijk nuchter, en de rest van de zaal stond redelijk hard en volgens mij zijn we toch wat langer door gegaan dan hun :grin:
l
looykeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja joh, als je op een drugsforum zit sta je ALTIJD strak, is ook zo :rolleyes: :P :grin:
s
speedyweedyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Freek zei:
krijg de laatste tijd ngo weleens in een discotheek de vraag naar me toe geslingert "heb je geslikt" of de opmerking "sta je strak?", alleen maar omdat ik keihard sta te beuken :openmouth:

erg irritant altijd als mensen meteen denken dat iemand die een beetje energie heeft meteen geslikt heeft... :rolleyes:

iemand hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...


en? heb je dan geslikt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."