Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbenzo tegen angst

benzo tegen angst

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
ricorieks zei:
meeste raports over pyrazolam zijn ook gewoon slecht te noemen. 3mg is gewoon super ondergedoseerd weer eens zo een marketing stunt na de ban van de betere rc benzo s
Klik om te vergroten...
Pyrazolam van 3mg ondergedoseerd? Daar ben ik het niet mee eens, was voor mij een behoorlijke lamlegger en de volgende dag ook.

Ik durf bijna niet meer te reageren op je. Wees een beetje lief, ok?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
HappyMind zei:
25 mg? 😂 Rieks en z'n goede benzo adviezen heur
Edit; ik moet geloof ik even sorry voor deze opmerking zeggen tegen Rieks.
Klik om te vergroten...
ach als ik al die sorries van jou moet optellen lol
tis al goed hoor ben vrij vergevingsgezind ,#
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyMind zei:
Pyrazolam van 3mg ondergedoseerd? Daar ben ik het niet mee eens, was voor mij een behoorlijke lamlegger en de volgende dag ook.

Ik durf bijna niet meer te reageren op je. Wees een beetje lief, ok?
Klik om te vergroten...
pyrazolam of bromazolam 3 mg?
pyrazolam is of wordt gezegd een angst remmer geen lam legger.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
ricorieks zei:
pyrazolam of bromazolam 3 mg?
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde net pyrazolam
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
Ja was een en het zelfde alleen andere merk naam ....
kan het ook niet zo 1 2 3 niet terug vinden .
maar heb zelf ervaring ermee
had 9 mg geslikt kwam niet eens in de buurt van 0.5 mg alprazolam kwa angst remmer
voelde eigenlijk als helemaal niks.
meeste raports over pyrazolam zijn ook gewoon slecht te noemen. 3mg is gewoon super ondergedoseerd weer eens zo een marketing stunt na de ban van de betere rc benzo s
mischien dat @Eve's drop het nog herinnert hij was ook zwaar tegen toen in dat topic....
Klik om te vergroten...
Nee, wacht. Nu haal je wat door elkaar, riek.

Pyrazolam 3mg is overgedoseerd.
Gidazepam 3mg is ondergedoseerd.

Dit zijn twee andere middelen. Pyrazolam metaboliseert niet meer verder in het lichaam.
Gidazepam wel. Onder andere in bromonordiazepam, welke recentelijk ook op de rc markt is verschenen.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
zou prima kunnen haal ik me post even weg <3
Ben ook niet zo in die kinder benzos haha
heb even wat aangepast
waar kreeg jij je info dat pyrazolam op 3 mg over gedoseerd is? @Zanza
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Nee, wacht. Nu haal je wat door elkaar, riek.

Pyrazolam 3mg is overgedoseerd.
Klik om te vergroten...
Threshold0.5 mg
Light1 - 2 mg
Common2 - 3 mg
Strong3 - 4 mg
Heavy4 mg +
3 mg is een common dose
Zanza zei:
0.5 mg - 1 mg zou volstaan
Klik om te vergroten...
is treshold zo te lezen?
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Parketa zei:
Ik ben al meerdere keren in behandeling geweest, zonder succes. Door de gigantische wachtrijen bij de GZ kom ik nergens doorheen en krijg ik ook geen psychiater te spreken. Mijn angststoornis belemmert mij wel enorm als ik naar bijvoorbeeld een seminar of iets dergelijks moet; ik functioneer dan gewoon niet. Dit is slechts incidenteel, waardoor ik denk dat het risico op verslaving beperkt is. Buiten werk heb ik het ook niet nodig.
Klik om te vergroten...
Als je het echt alleen voor bijvoorbeeld een seminar wil gebruiken. Wordt er door een huisarts ook wel eens propranolol voorgeschreven bij spreekangst end.
Kun je dat dan misschien met je huisarts overleggen. Meteen vertellen dat je geen doosjes vol wil. Maar gewoon een aantal voor als je een presentatie hebt ofzo.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ricorieks zei:
Threshold0.5 mg
Light1 - 2 mg
Common2 - 3 mg
Strong3 - 4 mg
Heavy4 mg +
3 mg is een common dose

is treshold zo te lezen?
Klik om te vergroten...
Een jaar of 10+ geleden kwamen ze als pellets van 1 mg op de markt. Dat was een perfecte anxiety killer. Nu komen ze in pellets van 3mg (dat zit volgens die tabel idd op de rand van common en strong). Maar wanneer je, zeker zonder tolerantie, een pellet van 3 mg pyrazolam neemt, krijg je echt een heel ander effect. Veel meer sederend.

Bovendien blijven dit soort tabellen een beetje giswerk, want het zijn geen pharmabenzo's.

Dus wat een common dose is, hangt af van het doeleind waarvoor de benzo gebruikt wordt. Om op te slapen lijkt me 3 mg pyrazolam een prima dosis. Maar om een presentatie te geven is dat echt veel te veel.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
BenzoLiefhebber zei:
Als ik jou was zou ik ook niet beginnen aan dit spul vanwege af en toe een presentatie.
Klik om te vergroten...
inderdaad ,straks denk je dat je niet kan presteren zonder en dat brengt weer een verslaving met zich mee.

je kan altijd even met de huisarts praten voor een stripje alprazolam met het verhaal dat je sociale angst hebt en je anders niet durft of gaat stotteren bij een presentatie
waarschijnlijk schrijft tie je heus wel wat voor
niet veel maar om je er effe doorheen te trekken.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
AlwaysTrying zei:
Als je het echt alleen voor bijvoorbeeld een seminar wil gebruiken. Wordt er door een huisarts ook wel eens propranolol voorgeschreven bij spreekangst end.
Kun je dat dan misschien met je huisarts overleggen. Meteen vertellen dat je geen doosjes vol wil. Maar gewoon een aantal voor als je een presentatie hebt ofzo.
Klik om te vergroten...
Goede toevoeging inderdaad. Dit is een betablokker en kan hierbij ook behulpzaam zijn.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
AlwaysTrying zei:
Als je het echt alleen voor bijvoorbeeld een seminar wil gebruiken. Wordt er door een huisarts ook wel eens propranolol voorgeschreven bij spreekangst end.
Kun je dat dan misschien met je huisarts overleggen. Meteen vertellen dat je geen doosjes vol wil. Maar gewoon een aantal voor als je een presentatie hebt ofzo.
Klik om te vergroten...
totdat het best lekker voelt haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Een jaar of 10+ geleden kwamen ze als pellets van 1 mg op de markt. Dat was een perfecte anxiety killer. Nu komen ze in pellets van 3mg (dat zit volgens die tabel idd op de rand van common en strong). Maar wanneer je, zeker zonder tolerantie, een pellet van 3 mg pyrazolam neemt, krijg je echt een heel ander effect. Veel meer sederend.

Bovendien blijven dit soort tabellen een beetje giswerk, want het zijn geen pharmabenzo's.

Dus wat een common dose is, hangt af van het doeleind waarvoor de benzo gebruikt wordt. Om op te slapen lijkt me 3 mg pyrazolam een prima dosis. Maar om een presentatie te geven is dat echt veel te veel.
Klik om te vergroten...
inderdaad
denk dat ts gewoon even een try out pack moet bestellen met verschillende rc benzo s en effe kijken wat voor henm het beste werkt :grimacing:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Parketa zei:
Dit is slechts incidenteel, waardoor ik denk dat het risico op verslaving beperkt is.
Klik om te vergroten...
Zo werkt een verslaving helaas niet. En al helemaal niet met benzodiazepinen helaas.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Parketa zei:
Hi allemaal!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte benzo om incidenteel te gebruiken tegen angstklachten. Het liefst een research chemical, omdat het mij niet lukt om xanax te bemachtigen *modknip, vragen naar verkooppunten is niet toegestaan*

Vanwegen mijn angststoornis heb ik vooral moeite met het geven van presentaties tijdens werk. Weet iemand een goede research chemical die hierbij kan helpen??
Klik om te vergroten...
Hoi Parketa, het is niet toegestaan te vragen naar verkooppunten of tips daarover, ook correspondentie via pb hierover is niet toegestaan. Lees de forumregels nog even door om een ban te voorkomen :)

Groet, Pløp
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
HappyMind zei:
Ik durf bijna niet meer te reageren op je. Wees een beetje lief, ok?
Klik om te vergroten...
ik ben de liefste tegen jou op 2 andere na !
mis je wel hoor.....
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Parketa zei:
Hi allemaal!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte benzo om incidenteel te gebruiken tegen angstklachten. Het liefst een research chemical, omdat het mij niet lukt om xanax te bemachtigen *modknip, vragen naar verkooppunten is niet toegestaan*

Vanwegen mijn angststoornis heb ik vooral moeite met het geven van presentaties tijdens werk. Weet iemand een goede research chemical die hierbij kan helpen??
Klik om te vergroten...
Bromazolam werkt prima ,maar mijn voorkeur gaat uit naar Etizolam .Dit is echter niet meer verkrijgbaar als rc .
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Javelin zei:
Ik ging naar mijn HA met mijn angst voor het vliegen. Kreeg zonder enkele problemen een doosje met oxasepam. Ik gebruikte het ook incidenteel en 2 jaren later heb opnieuw kunnen halen.
Klik om te vergroten...
Oxazepam werkt maar is wel erg saai .Geen euforie helemaal niks alleen iets kalmer hooguit.
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Danny46 zei:
Oxazepam werkt maar is wel erg saai .Geen euforie helemaal niks alleen iets kalmer hooguit.
Klik om te vergroten...
Klopt, maar wel functioneel bij bijvoorbeeld spreekangst. Vind hier wel een valkuil aan kleven hoor want voor je het weet denk je overal angstig voor te kunnen worden (spreek een beetje uit ervaring) en lijkt oxa dè oplossing voor alles. Dat is nou net de road to an addiction wat mij betreft.

Pak vooral de basis van de angst aan en probeer hier iets mee. Vaak zit het gewoon in je hoofd en kan het er ook weer uit. Wat betreft dit laatste zit ik hier middenin en heb me beseft dat middelen alleen nooit dè oplossing alleen zijn.

Succes parketa!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."