#1
Pyrazolam van 3mg ondergedoseerd? Daar ben ik het niet mee eens, was voor mij een behoorlijke lamlegger en de volgende dag ook.meeste raports over pyrazolam zijn ook gewoon slecht te noemen. 3mg is gewoon super ondergedoseerd weer eens zo een marketing stunt na de ban van de betere rc benzo s
Ik durf bijna niet meer te reageren op je. Wees een beetje lief, ok?